Zobacz temat - [R220]Prośba do majstrów od grafiki
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - [R220]Prośba do majstrów od grafiki

maniu48 - Pią Sie 17, 2012 23:47
Temat postu: [R220]Prośba do majstrów od grafiki
Mam ogromną prośbę. Mam zamiar zmienic kolor felg-myślę nad jakimś szarym(grafitowym) lub czarnym matem. Zmiana koloru poprzez oklejenie folią 3M. Czy mógłby ktoś przerobić kolor felg na kolor króry wyzej podalem??
brkzzz - Sob Sie 18, 2012 01:12

Nie jestem majstrem od grafiki, ale mam nadzieję, że pomogłem :wink:
(kliknij na obrazek, aby był takiego rozmiaru jak pierwotny)

bizon - Sob Sie 18, 2012 08:27

maniu48, sciagnij sobie program GIMP 2, tam na prawde nie trzeba byc expertem od grafiki. Mi rowniez ten program polecono tu na forum.
a co do kolorow ktore wybrales to nie polecam. bedzie wygladalo jak stalowki ktore pordzewialy i pomalowane hammerittem

brkzzz - Sob Sie 18, 2012 11:58

Z prostych ja polecam PhotoFiltre :]

Co do samych felg - zauważyłem, że czarne alufelgi mają swoich przeciwników (mówiących, że wyglądają jak zwykłe stalówki), jak i zwolenników. No cóż, ja należę do tych ostatnich :)
Podobają mi się szczególnie z jasnymi lub grafitowymi odcieniami metalizowanych lakierów. W tym konkretnym przypadku imo pełny efekt będzie, jeśli na czarno pomalujemy jeszcze wewnętrzną obudowę relfektorów, wybielimy kierunki i ew. zarzucimy czarną siatkę na grill :)


Pływak - Sob Sie 18, 2012 14:06

Jak już pisałem wiele razy aby ciemna felga wyglądał dobrze musi być duża z niskoprofilową oponą. Zwykłe 14-15" + balon i felga ginie zlewa sie z opona przez co wizualnie wygląda na jeszcze mniejszą. 17" od ZR w graficie robiły by robotę te bbs z Golfa ciemne będą wyglądały jakbyś ich nie umył ;)
bociannielot - Sob Sie 18, 2012 15:35