Zobacz temat - [R75] Błedy ECM
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Błedy ECM

Jaco_Krakow - Wto Wrz 04, 2012 14:32
Temat postu: [R75] Błedy ECM
Witam,
Komputer Boscha pokazał mi następujące błędy co one oznaczają?
-4704 Cisnienie wtrysku wstępnego
-7717 Czujnik połozenia wału korbowego
-4693 Czujnik cisnienia wtrysku wstępnego
-13573 Sterowanie czasem grzania. Awaria sterownika żarzenia

"maleństwo" jezdzi normalnie bez żadnych objawów, zaświecił sie może z dwa razy check engine ale to nie za każdym razem.

apples - Wto Wrz 04, 2012 14:45

Czy błędy zostały skasowane i ponownie się pojawiły?
Jaco_Krakow - Sro Wrz 05, 2012 07:44

tak zostały skasowane i sie nie pojawiły ale przejechałem nim tylko 15 km
apples - Sro Wrz 05, 2012 07:49

Jaco_Krakow napisał/a:
tak zostały skasowane i sie nie pojawiły
To w takim razie były stare błędy i usterka została usunięta. Miłej jazdy i nie myśl już o tym :wink:


-4704 Cisnienie wtrysku wstępnego

czujnik wysokiego ciśnienia na pompie CR lub pompa niskiego ciśnienia

-7717 Czujnik połozenia wału korbowego

coś było z czujnikiem

-4693 Czujnik cisnienia wtrysku wstępnego

powiązanie z pierwszym błędem

-13573 Sterowanie czasem grzania. Awaria sterownika żarzenia -

spalona lub spalone świece żarowe lub awaria sterownika grzania świecami

Jaco_Krakow - Sro Wrz 05, 2012 17:21

tylko miesiąc temu byłem też na kompie i nie było tych błędów a od tego czasu nie było nic robione z autem oprócz zmiany LSMa.
MaReK - Czw Wrz 06, 2012 17:58

Sugerujesz, że wgrałem Ci błędy do LSM? ;>
Jeśli się zaświeciło check engine to zapisał się jakiś błąd. Może niekontakt na wiązce którejś. Nie przejmowałbym się. Podłącz się dla pewności po miesiącu i zobacz. Jeśli będzie się któryś pojawiał, to w okolicy szukaj przyczyny. U mnie pojawia się, bo jest rozłączenie przy wtyku od listwy wtryskowej.

apples - Czw Wrz 06, 2012 20:43

Jaco_Krakow napisał/a:
tylko miesiąc temu byłem też na kompie i nie było tych błędów a od tego czasu nie było nic robione z autem oprócz zmiany LSMa.
Te błędy nie mają nic wspólnego z LSM i są odczytane z ECM.

Świeca żarowa mogła spalić się w każdej chwili, a błędy związane z ciśnieniem mogą być spowodowane - brudnym paliwem, problemami z pompą w baku lub pompą niskiego ciśnienia, zaworem na pompie CR lub czymś innym np. brakiem paliwa.

Te błędy pojawiły się w tym samym momencie co
Jaco_Krakow napisał/a:
zaświecił sie może z dwa razy check engine ale to nie za każdym razem