|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [R45] Kilka pytań
Tomesz - Wto Wrz 11, 2012 17:24 Temat postu: [R45] Kilka pytań Witam
W najbliższym czasie planuję kupno Rover'a, a najbardziej spodobała mi się wersja 45. Jestem studentem, więc od początku myślałem o dieslu, wiecie ledwo na jedzenia starcza to i na paliwo skądś trzeba będzie uciułać. Jednak niedawno odradzono mi ten motor, a powodem ma być awaryjność. Ponoć silniki disela w R są to silniki od Rover'a, które nie mają najlepszych opinii, więc poradzono mi rozejrzeć się za bezyniakiem HONDY. Z tego co wiem w starszych modelach, R600/400 były montowane motory HONDY i według mechaników są prawie nie do zajechania, śmiało i bez obaw można montować instalację gazową, no po prostu cud miód.
A teraz moje pytania:
1. Czy w R45 były montowane silniki hondy i jeśli tak, to czy łatwo taki dostać(jak sprawdzić, albo, które wersje takowy posiadają).
2. Na ile prawdziwe są opinie i oceny o Dieslach Rovera, pytam głównie osoby, które posiadały taki silnik, które mają porównanie. Jakie są odczucia tych osób.
3. I ostanie pytanie, która wersja R45 waszym zdaniem będzie lepsza, Benzyna, czy ON.
Jeśli benzyna z silnikiem Rovera to jak wygląda sprawa z gazem.
Wasza pomoc będzie nieoceniona, naprawdę. Przed kupnem, oczywiście zajrzę i popytam mechaników(zwłaszcza tych od instalacji gazowych, jeśli zdecyduję się na benzynę) co oni radzą, ale pytam najpierw Was, by mieć jakieś pojęcie i wiedzieć o czym rozmawiać z tymi ludźmi.
tronsek - Wto Wrz 11, 2012 17:52
Tomesz napisał/a: | 1. Czy w R45 były montowane silniki hondy | Nie były montowane.
Tomesz napisał/a: | 2. Na ile prawdziwe są opinie i oceny o Dieslach Rovera, pytam głównie osoby, które posiadały taki silnik, które mają porównanie. Jakie są odczucia tych osób. | Są nie prawdziwe. Sam używam R400SDi. Przez ponad 4,5 roku zrobiłem niemal 150tys.km bez awaryjnej jazdy. Warto zaznaczyć, że przez prawie 7 lat te silniki były montowane w Hondach Civic i Accord.