Zobacz temat - [r214i] Immobilaizer.. krótkie pytanie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r214i] Immobilaizer.. krótkie pytanie

hasterer - Pon Wrz 17, 2012 19:42
Temat postu: [r214i] Immobilaizer.. krótkie pytanie
Mam pytanie... bo juz mnie to zaczyna wkurzac... Odnośnie immobilaizer wariuje czasem... Pilot sprawdzony, immo też.. niby dobrze.. A zauwazyłem, że głosnik w drzwiach lewych nie dziala czasem.. dopiero po ruszeniu zaczyna i przestaje.. problemem jest ta wiązka kabli w gumowym przewodzie od auta do drzwi.. Sprawdzałem i niby po ruszaniu tego auto odpala i jest ok.. ale czy w tej wiązce nie ma zadnego przewodu od immobilaizera, centralnego?? z gory dziekuje za odpowiedzi..

Czy moze być to powiazane z centralnym zamkniem? Jak zaczyna wariowac, pilotem auta otworzyć sie nie da... dlatego pytam

Harry - Pon Wrz 17, 2012 20:01

lewymi drzwiami przy głośniku idą przewody sterowania siłownikiem master, przewody od zamka, które umożliwiają wyłączenie immo
hasterer - Pon Wrz 17, 2012 20:04

Harry napisał/a:
lewymi drzwiami przy głośniku idą przewody sterowania siłownikiem master, przewody od zamka, które umożliwiają wyłączenie immo

są, podciągałem właśnie szybe.. opadła na prowadnicy.. i tam był sterownik od szyb.. Pytnie jest takie, czy przez tą wiazke, jesli jest zalamana czy cokolwiek innego, czy może tak byc? że dziala dziala, a nagle immo i centralny nie chce dzialac? czy ktoś słyszał o takim przypadku?

Harry - Pon Wrz 17, 2012 20:09

no to rozbierz boczek i zobacz w czym jest problem. Może prowadnica jak została uszkodzona to przewody pociągnęła. Ciężko stwierdzić to bez precyzyjnego opisu
hasterer - Pon Wrz 17, 2012 20:13

Harry napisał/a:
no to rozbierz boczek i zobacz w czym jest problem. Może prowadnica jak została uszkodzona to przewody pociągnęła. Ciężko stwierdzić to bez precyzyjnego opisu

opisać moge niezbyt duzo, bo pewnie wiesz ze niezbyt dużo tam widac.. jak na ironie, własnie po demontażu i ponownym zamontowaniu boczku, immo tez zgłupiało... Dobre 3 godz nie chciał odpalić.. A pytanie i odp było krótkie, czy moze mieć to coś wspolnego, bo rozbieranie i składanie na marne średnio mi sie usmiecha, zwyczajny brak czasu;) ale jesli wiem że może tam byc przyczyna.. zabiore sie za to;)

Harry - Pon Wrz 17, 2012 20:16

tak czy siak musisz boczek ściągnąć. Może izolacja przewodu została uszkodzona. ew. przewód się wysunął z kostki połączeniowej drzwi-karoseria
hasterer - Pon Wrz 17, 2012 20:21

Harry napisał/a:
tak czy siak musisz boczek ściągnąć. Może izolacja przewodu została uszkodzona. ew. przewód się wysunął z kostki połączeniowej drzwi-karoseria

dzieki;) a zauważyłem że to gumowe polaczenie jest jakby delikatnie załamane... Może w końcu to będzie koniec jakże uciążliwej usterki...

tylko jeszcze takie pytanie.. ostatnie. Czy wiazka wychodzaca z karoserii idzie tylko do drzwi, czy jeszcze do tak jakby komory silnika? bo tak że tak powiem to wymacałem.. ale pewien nie jestem

Harry - Pon Wrz 17, 2012 20:35

od immo idzie do kabiny (chyba)do takiego czarnego podułeczka
hasterer - Pon Wrz 17, 2012 20:40

Harry napisał/a:
od immo idzie do kabiny (chyba)do takiego czarnego podułeczka

dzięki, jutro będe szperał;) pkt dla Ciebie;)

Harry - Pon Wrz 17, 2012 20:45

pomarańczowy i fioletowy sa od centralnego, reszta może iść do komory silnika do bezpieczników i do komputera dalej( dokładnie nigdy nie śledziłem jak idą te przewody, więc tak może będą szły