|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [Accord 2.0 TDI 97] Rura intercoolera
Berserker - Czw Wrz 20, 2012 12:57 Temat postu: [Accord 2.0 TDI 97] Rura intercoolera Witam
Mam problem, otóż ostatnio zauważyłem że auto jest bardzo słabe i nawet szarpie, myślałem że to znowu nastawnik do roboty, jednak okazało się że mam dziurawy wąż idący od intercoolera. Zakleiłem to moc wzrosła szarpanie ustało jednak rozwiązanie takie nie jest na długą metę i wiem, że trzeba liczyć się z wymianą na nowy. Jednak cena nowego węża jest porażająca oryginał ok 330 zł podróbka 250 zł.
W sklepie węża zbliżonego z wymiarami do tego jakiego potrzebuje i tutaj moje pytanie:
Czy zmieniał ktoś tego węża ?
Czy to dobry pomysł aby założyć taki dosztukowany ?
Pozdrawiam
bociannielot - Czw Wrz 20, 2012 13:16
Berserker napisał/a: | Czy to dobry pomysł aby założyć taki dosztukowany ? | tak tylko dosztukuj pożądnie - daj dobre opaski i połataj to jakimiś zestawami fmic'a - pacz alledrogo . Zadzwoń do ASO Hondy kiedyś węże mieli dużo taniej niż konkurencja...
Remigiusz - Czw Wrz 20, 2012 13:23
Zależy który waz popsuty czy górny czy dolny Górny kosztuje 95zl w ASO Hondy a dolny można z górnego dosztukować na opaskach do ciężarówek.
Berserker - Czw Wrz 20, 2012 17:18
Hm jeśli w Hondzie byłby taki waż za 100 zł to byłaby świetna sprawa.
Jutro zadzwonię do Sigmy w Rzeszowie i zobaczymy co mi powiedzą.
Dam znać co i jak
Remigiusz - Czw Wrz 20, 2012 17:27
Spytaj sie jeszcze Jelczance w Ręszowie czy nie maja takich rur na metry
Berserker - Pią Wrz 21, 2012 08:59
W dębicy mają taki wąż o wymiarach
fi 55
ścianka 6mm
i tną na metry
Cena 60 zł za metr
Oryginalny ma z jednej strony fi 58.
Jednakże tam gdzie jest fi 58 to ten wąż wchodzi na stożek także wydaje mi się że go na ciągnę i opaska.
Zobaczymy:)
[ Dodano: Pią Wrz 21, 2012 09:59 ]
Otóż dzwoniłem do HONDY w rzeszowie i cena takiego węża to 150 zł termin 2-3 dni robocze także nie jest źle
Jednak na początek spróbuje z doróbką kupie 60 cm w sklepie i zobaczę jak to będzie się sprawowało.
|
|