Zobacz temat - [R75] Obroty silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Obroty silnika

lukasz5992 - Sob Paź 13, 2012 22:37
Temat postu: [R75] Obroty silnika
Wymyslcie coś bo ją już stracilem koncepcje. Wciskam gaz do końca wchodzi na obroty choć trochę wolniej niż zwykle potem puszczam gaz i jeszcze przez chwilke gazuje tak jak by dopiero teraz dostał paliwa po czym wolniej niż zwykle spada do normalnych obrotów. czuć kiedy włącza się turbina. wczoraj miałem pół baku paliwa i było ok a dziś 1/4 i mam wrażenie że im mniej paliwa tym gorzej reaguje na gaz. pytanie za 100 punktów i oczywiście pomógł dla specjalisty.
sash997 - Sob Paź 13, 2012 22:53

a jak z mocą,zrobił sie muł może??
lukasz5992 - Nie Paź 14, 2012 11:36

sash997 napisał/a:
a jak z mocą,zrobił sie muł może??

Dokladnie tak czuć, żę sporo mocy gdzieś uciekło. Dzis rano i wczoraj zaobserwowałem, że gdy R jest zimny normalnie wchodzi i zchodzi z obrotów no i całkiem dobrze rwie do przodu.Dziwne bo według mnie powinno być zypełnie inaczej

[ Dodano: Nie Paź 14, 2012 11:36 ]
Może to pompka paliwa ta w baku?Jakie sa objawy jej zużycia?

sash997 - Nie Paź 14, 2012 11:54

tej w baku poniżej 1/4 poziomu paliwa przestanie odpalać,na Twoim miejscu sprawdziłbym elektronike podpięciem do komputera jeśli nic nie pokazałoby myślałbym dalej
lukasz5992 - Nie Paź 14, 2012 12:00

sash997 napisał/a:
tej w baku poniżej 1/4 poziomu paliwa przestanie odpalać,na Twoim miejscu sprawdziłbym elektronike podpięciem do komputera jeśli nic nie pokazałoby myślałbym dalej

Odpala bez żadnego problemu.Z komputerem sytuacja wygląda tak że jedyny człowiek w okolicy który może go podpiąć nie potrafi nic z parametrów wywnioskować.Gdzie w świętokrzyskim znajdę Testbooka T4

0L0 - Nie Paź 14, 2012 14:00

W Kielcach, w Euro-Auto na Krakowskiej podobno mają T4 (tam kiedyś był salon i ASO Rovera/MG).

Tylko jak byś się do nich wybrał i diagnosta wyda jakąś opinię to szybko wracaj na Forum w celu weryfikacji ;)

lukasz5992 - Nie Paź 14, 2012 15:36

0l0 napisał/a:
W Kielcach, w Euro-Auto na Krakowskiej podobno mają T4 (tam kiedyś był salon i ASO Rovera/MG).

Tylko jak byś się do nich wybrał i diagnosta wyda jakąś opinię to szybko wracaj na Forum w celu weryfikacji ;)

Pięknie dzieękuje oczywiście pomógł masz gwarantowane.podepne i zobaczymy co pokaże.

RHL - Pon Paź 15, 2012 16:41

Witam,

U mnie pojawił się taki problem. Przyjechalem,zaparkowałem samochód poczekałem chwile poczym przekręciłem kluczyk, a silnik pracowal jeszcze z 2 sekundy poczym zaczął schodzić z obrotów tak jak Ursus ! Po ponownym odpaleniu i zgaszeniu było już normalnie. Zdarzyło się to już 3 raz. Dodam też że dzieje się tak po wymianie filtrów (paliwa, powietrza), zaczął też ciężej odpalać. Pompa w baku niedziała a pod maską była wymieniana na chińską z 13 tys km temu. Pomocy !

apples - Pon Paź 15, 2012 17:11

Na początek do wyczyszczenia zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721
lukasz5992 - Wto Paź 16, 2012 09:27

apples napisał/a:
Na początek do wyczyszczenia zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721


Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi?

apples - Wto Paź 16, 2012 15:32

lukasz5992 napisał/a:
Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi?
Również. Sprawdź dodatkowo pompę w baku.
lukasz5992 - Wto Paź 16, 2012 15:46

apples napisał/a:
lukasz5992 napisał/a:
Ta rada jest dla mnie bo bałagan sie w temacie robi?
Również. Sprawdź dodatkowo pompę w baku.

Gdzieś na forum czytałem że można sprawdzić ją przekręcając stacyjkę, otworzyć wlew paliwa i słuchając czy działa. No chyba, że znasz jakiś inny sposób najlepiej nieinwazyjny.

apples - Wto Paź 16, 2012 19:18

lukasz5992 napisał/a:
Gdzieś na forum czytałem że można sprawdzić ją przekręcając stacyjkę, otworzyć wlew paliwa i słuchając czy działa. No chyba, że znasz jakiś inny sposób najlepiej nieinwazyjny.
Dobry sposób ale nie sprawdzisz jakie daje ciśnienie :wink:
lukasz5992 - Sro Paź 17, 2012 11:41

apples, wytłumacz mi jakie są minusy brudnego itp. filtra odmy bo może to jest przyczyną moich problemów.

[ Dodano: Sro Paź 17, 2012 11:38 ]
Więc tak co było sprawdzane:
Problemem była odma tak myślę przynajmniej.Wszystko było rozzkręcane i skręcane pokolei :razz: bo chciałem sprawdzić co jest przyczyną.Po założeniu czystego filtra odmy moj R jagby złapał drugi oddech.Pięknie wkręca się na obroty i szybko z nich schodzi jednym słowem bajka. :rotfl:

lzawiasa - Sob Lis 29, 2014 09:08

pompa w baku,to pompa wyrownawcza poziomu paliwa w polowkach zbiornika, fak, podaje tez czesciowo paliwo w kierumku glownej pompy paliwowej, ale w przypadku jej awarii silnik powinien pracowac normalnie. Sam mam uszkodzona pompe w baku, zastapilem ja laczac od spodu specjalnymi plaskimi koncowkami i wezem, jako naczynia polaczone, (sposob z ciezarowek o kilku zbiornikach). Przerobka prosta i niezawodna, paliwo wysysane jest teraz do dna zbiornika i wskazania miernika poziomu paliwa sa wiarygodne. Przed modyfikacja wskaznik pokazywal CUDA, i przy polowie zbiornika silnik gasl z powodu braku paliwa. Koledzy, nie warto popadac w koszta i wymieniac pompe w baku, padla, trudno, wystarczy taka przerobka i spokuj na zawsze.[color=green][/color]