|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75]PROBLEM Z WSKAZNIKIEM PALIWA?
leszek_1982 - Sro Paź 31, 2012 09:34 Temat postu: [R75]PROBLEM Z WSKAZNIKIEM PALIWA? Witam,
Wiem , że temat ten był kilka razy opisany, ale nie do końca rozumiem niektórych rzeczy.
Chcę się wybrać w trasę i mam pytanko odnośnie stanu paliwa w baku. Mam prawdobodonie problem z pompką w baku i problem z odpaleniem przy wskazaniu 1/4 paliwa w baku. Jesli wskazuje 1/4 paliwa w baku tzn, ze nie ma paliwa w baku i jest bledne wskaanie, czy jest paliwo (1/4 baku-okolo 15litrow) ale jest za mało i pompka w baku nie zadziała przy tak małej ilości paliwa. Zakladajac, ze pomka w baku jest uszkodzona, czy jesli zatankuje np.40l, to odpali normalnie i po wypaleniu roznicy czyli 25l auto stanie czy normalnie dopali do 0l zakladajc ze auto bedzie caly czas odpalone?
Wiem, ze najlepiej zatankowac do pelna i utrzymywac poziom conajmniej 1/4 baku z zapasem odpowiednim, ale chciałbym wiedziec jak to jest dokalnie, bo paliwko jest dosyc drogie:)
Pozdrawiam
apples - Sro Paź 31, 2012 10:21
leszek_1982 napisał/a: | Jesli wskazuje 1/4 paliwa w baku tzn, ze nie ma paliwa w baku i jest bledne wskaanie, czy jest paliwo (1/4 baku-okolo 15litrow) ale jest za mało i pompka w baku nie zadziała przy tak małej ilości paliwa. | Dokładnie. leszek_1982 napisał/a: | Zakladajac, ze pomka w baku jest uszkodzona, czy jesli zatankuje np.40l, to odpali normalnie i po wypaleniu roznicy czyli 25l auto stanie czy normalnie dopali do 0l zakladajc ze auto bedzie caly czas odpalone? | Tego nikt nie wie jak zachowa się komputer w związku z ciśnieniem paliwa i jakie utrzyma jedna pomka. leszek_1982 napisał/a: | Wiem, ze najlepiej zatankowac do pelna i utrzymywac poziom conajmniej 1/4 baku z zapasem odpowiednim, ale chciałbym wiedziec jak to jest dokalnie, bo paliwko jest dosyc drogie:) | Sprzedaj auto - serio. Jak nie masz kasy na wymianę pompki i paliwo to chyba bez sensu trzymać samochód.
leszek_1982 - Sro Paź 31, 2012 10:38
Hehehe
Dokladnie?
1)Jesli wskazuje 1/4 paliwa w baku tzn, ze nie ma paliwa w baku i jest bledne wskaanie,
2)czy jest paliwo (1/4 baku-okolo 15litrow) ale jest za mało i pompka w baku nie zadziała przy tak małej ilości paliwa.
Wiesz Apples już od dłuzszego czasu mam sporo wydatków związanych z tym samochodem, 300-500zł miesięcznie, i jak jedno naprawie to znowu się cos pojawia, miesiąc w miesiąc-akurat tego mogę byc pewien, i nie chodzi o biadolenie i użalanie się z mojej strony. Wiem, że nie jest to nowy samochód, że ma swoje dolegliwości, ale w tym miesiącu już 650zł poszło, i niestety muszę zwracać na to uwagę:(
Dzięki za odpowiedż, ewentualnie czekam na na jakieś sugestie.
Pozdrawiam
dukat11 - Sro Paź 31, 2012 11:20
leszek_1982, Pompa w baku pompuje między komorami do takiej niecki w zbiorniku z której jest zasysane paliwo przez pompkę pod maską. Jeśli ona pada to po d... dostaje pompa pod maską i poprzez zasysanie powietrza się zaciera/dostaje luzów. Jesli auto jedzie nie przerwanie przy 1/4 zbiornika to przy padniętej pompie w baku, zależnie od liczby zakrętów, pochylenia drogi ilości hamowań itd stanie albo nie. Ja jeżdziłem jakiś czas z padniętą pompą w baku ale dbałem o min 1/2 zbiornika. Przy okolicy 1/4 jest duże ryzyko, że staniesz a i pompa pod maską może szybko paść.
leszek_1982 - Sro Paź 31, 2012 11:43
Własnie o to Mi chodzi, poniewaz nie wiem od jak dawna jest problem z tą pompką (bynajmniej po przeczytaniu postów na forum ona jest na celowniku), zauwazone przeze mnie pierwsze oznaki nieprawidłowego stanu poziomu paliwa to jakies 2 tygodnie wstecz. Niestety nie mam czasu na jakiekolwiek naprawy itp. poniewaz dzisiaj jadę w trase około 400km i nie chciałbym mieć z tego powodu niespodzianek:)
Dlatego chyba trzeba zalać pod korek i miec nadzieje, że pompka pod maska wytrzyma:(
dukat11 - Sro Paź 31, 2012 16:04
leszek_1982, u mnie po prostu zaczynała terkotać jak już dostawała powietrze
|
|