Zobacz temat - [mg f] zalewa się przy odpalaniu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

MGF i MG TF - [mg f] zalewa się przy odpalaniu

malowany666 - Sro Lis 21, 2012 13:48
Temat postu: [mg f] zalewa się przy odpalaniu
witam
mam problem z moim mg
tzn przy odpalaniu zalewa się paliwem i już później jest problem z uruchomieniem silnika

flapjck1 - Sro Lis 21, 2012 15:53

zmien swiece i posprawdzaj reszte ukladu zaplonowego
nosek1 - Sro Lis 21, 2012 16:28

Do tego jeszcze kable zobacz czy nie przebijaja i czy jest iskra na wszystkich świecach.
sTERYD - Sro Lis 21, 2012 18:05

a potem sprawdź ciśnienie wtrysku i czy wtryskiwacze działają prawidłowo. Przypuszczam, że dostaje zdecydowanie za dużo paliwa...
malowany666 - Sro Lis 21, 2012 18:38

założyłem ostatnio pompe paliwa ale 3 barową bo nie mogłem dostać 3,5 bara może to to?
flapjck1 - Sro Lis 21, 2012 19:31

jesli pompa jest sprawna to nie jest to powodem zalewania


moze opisz dokladniej co sie dzieje

sTERYD - Czw Lis 22, 2012 00:47

nawet jakby świece były słabe, to przy normalnej dawce paliwa nie ma Ci jak ich zalać, chyba że wtryskiwacze nie domykają się, i leje się cały czas benzyna, albo jest za niskie ciśnienie w układzie i wtryskiwacze zamiast rozpylać siurkają do dolotu i paliwo nie jest rozpylone.gdyby z wtryskiem było wszystko w porządku, to komputer odłączy wtrysk po nadmiernym kręceniu, żeby nie zalać świec. Trzeba też zaznaczyć, że jeśli świece są mokre od benzyny, to nie znaczy od razu, ze są zalane. jak są tylko mokre, to została na nich niewypalona benzyna i może być (a nawet całkiem pewne) że nie ma iskry po prostu, a paliwo jest dostarczane tak jak ma być i zwilżona zostaje również świeca. z zalanej świecy paliwo praktycznie kapie, tak że zbierający się płyn uniemożliwia wyładowanie między elektrodami.
malowany666 - Czw Lis 22, 2012 21:05

już wszystko wymieniłem tylko wtryski zostały do wymiany
a co do świec po wykręceniu aż cieknie z nich paliwo po nie udanej próbie odpalenia auta

flapjck1 - Czw Lis 22, 2012 21:16

ale sprawdzales czy masz iskre?
malowany666 - Czw Lis 22, 2012 22:09

flapjck1 napisał/a:
ale sprawdzales czy masz iskre?

ma i to nawet dobrą ,już myślałem że po paru sekundach ginie ale jednak jest cały czas
no i jak już odpali to wszystko ok
ale jak nie chce odpalić to po paru obrotach korba już czuć mocno paliwem z wydechów
i zostaje tylko znowu płakać

flapjck1 - Czw Lis 22, 2012 22:20

dobra iskra? jakiego koloru?

masz kupulke z rozdzelaczem jeszcze?. czy juz nowszy bezrozdzielaczowy zaplon?

malowany666 - Czw Lis 22, 2012 22:22

chyba niebieska
flapjck1 - Czw Lis 22, 2012 22:58

a reszta pytan?
sTERYD - Pią Lis 23, 2012 00:21

wtryski możesz sprawdzić po prostu wykręcając listwę i puszczając paliwo w powietrze (zakręcić rozrusznikiem przy wyciągniętej listwie) powinna być rozpylana mgiełka w kształcie smukłego stożka na odległość ok pół metra, oczywiście strumieniem przerywanym, Jeśli jest siuranie, albo strumień się nie zawsze przerywa, to jest nieprawidłowo. Jeśli są nieregularne przerwy w strumieniu, to wtryskiwacze. Jeśli siuranie zamiast mgiełki, to może być któryś wtryskiwacz, ale jak będą lały wszystkie na raz, to pewnie coś z ciśnieniem na listwie nie tak, albo pompa za słaba, albo zawór podciśnieniowy na końcu listwy nie domyka, aczkolwiek i wtryskiwacze może się zdarzyć, że wszystkie na raz padną;)
kyller - Pon Lis 26, 2012 21:18

zasadniczo to wszystkie wtryski na raz nie padna , ofkorz jest taka mozliwosc ale mało prawdopodobna
szukałbym przyczyny gdzie indziej
nisie cisnienie na pompie ? byc moze chociaz te zasadniczo regulator powiniene utrzymywac własnie 3 bary +/- 0,2 bez uwzglenienia starowania podcicnieniem (mówimy o K-serii oczywiscie)
zacznij od włozenia prawidłowej pompy
albo inaczej
on w ogole zapala? jak zapali to moc normalna ?
pozdroo