Zobacz temat - GENERATOR WODORU HHO ADAMSKIEGO
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - GENERATOR WODORU HHO ADAMSKIEGO

kychu5 - Czw Lis 29, 2012 13:46
Temat postu: GENERATOR WODORU HHO ADAMSKIEGO
Panowie co myślicie o tym wynalazku:
http://allegro.pl/generat...2819251094.html
Bo zaczynam się zastanawiać czy nadal jest sens zakładać LPG do mojego wozu ?? Oczywiście ŻARTUJE :P Co o tym myślicie bo dla mnie to ściema na poziomie magnetyzerów :) ale w sumie nie znam się na tym za bardzo więc jestem ciekaw waszych opinii :)

mariuszekx - Sro Sty 16, 2013 20:24

To znaczy że jesteś ciemniakiem

http://www.google.pl/webh...iw=1280&bih=675

szoso - Sro Sty 16, 2013 20:36

mariuszekx, ładnie zacząłeś na samym początku swojej obecności na forum, dostajesz ostrzeżenie za ubliżanie
ADI-mistrzu - Sro Sty 16, 2013 20:41

Może tak... działać działa, ale czy spalanie spadnie? Nie sądzę :wink:

Samochód i na plaku pojedzie (sprawdzane, od razu mówię że nie na swoich i że diesle też jadą :mrgreen: ), tutaj jest jeden problem:
A ile energii zużyjemy na wytworzenie wodoru? Energia ta będzie pochodzić z alternatora który będzie bardziej obciążony więc i silnik będzie musiał większej siły użyć aby nim kręcić. A Aby silnik miał więcej siły to więcej pali... więc gdzie oszczędność?

Ciekawszym rozwiązaniem jest wpuszczanie mgiełki wodnej, bo ta pod wpływem temp. w czasie spalania zamienia się w parę wodną i dodatkowo dostarcza energię.

Ale to taka ciekawostka :wink:

kychu5 - Sro Sty 16, 2013 20:45

mariuszekx napisał/a:
To znaczy że jesteś ciemniakiem

http://www.google.pl/webh...iw=1280&bih=675

Dziękuje "kolego" za miłe słowa :) Szkoda że nie podałeś żadnego konkretnego faktu tylko wklepałeś byle co w google i zadowolony.Czyżby konstruktor tego wspaniałego wynalazku :)
Pozdrawiam

pelson91 - Sro Sty 16, 2013 20:48