|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] nie odpala
voice1983 - Nie Gru 16, 2012 11:51 Temat postu: [R416] nie odpala Witam,
słuchajcie zapewne temat był wałkowany ale naprawdę nie mam pojęcia co się dzieje więc czekam na wasze podpowiedzi gdyż robię się bezradny. Jestem w posiadaniu niesamowicie awaryjnego modelu 416 z 1998r. autko obecnie zgasło i całkiem przestało zapalać tylko kręci. Wymieniłem świece, kable, wał rozrządu był wymieniany ostatnio na świecach iskra jest sprawdzałem, dodatkowo wymieniony filtr paliwa i powietrza. Kręci i nie odpala pomóżcie co jeszcze może się dziać. Objawy zanim tak się stało to przerywający silnik podczas jazdy oraz wariujące obroty tylko przy nagrzanym silniku. Jak gasł po 2-3 min. zawsze zapalił chociaż zanim zaskoczył wydobywał się dziwny dźwięk z silnika jakby pracował na sucho. Bardzo mocno proszę was o porady naprawdę nie wiem co mam robić i będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
Z góry dziękuję!!!!
baksik28 - Nie Gru 16, 2012 11:58
Pompe paliwa sprawdzales?Ja bym zaczal do tego.
voice1983 - Nie Gru 16, 2012 12:07
nie pompy paliwa nie sprawdziłem a jak to zrobić proszę o podpowiedź jestem laikiem w tych sprawach...
leszczu - Nie Gru 16, 2012 13:47
Słychać ja jak przekręcisz na zapłon
voice1983 - Nie Gru 16, 2012 13:55
Tak slychac ze pracuje pompa wiec niewiem co jeszcze moze byc uhhhh brak sil
leszczu - Nie Gru 16, 2012 14:05
Dobra, to jeśli słyszymy pompę to teraz sprawdź czy dochodzi do listwy paliwko. Wykręć listwę wtryskową, daj do góry, a druga osoba niech kreci rozrusznikiem. Jeśli zacznie psikać paliwem na około 30 cm to znaczy że jest ok.
voice1983 - Wto Gru 18, 2012 10:29
Autkobenzynę podaje na pych nie zapala kreci hmmm coz jeszcze moze byc prosze podpowiedzcie
kondzio508 - Wto Gru 18, 2012 10:50
voice1983, Nie sugeruj sie tym ze iskra na swiecach jestr bo ja tak miałem i iskra była za mała , musi byc dobre kopniecie z cewki zeby auto odpaliło .
Najtańsza opcja wyelminowania cewki zapłonowej to tak :
jechac na szrot kupic cewke okrągłą podłuzną z poldka , 1,6 tego starszego , lub forda scorpio/sierra 2.0 dohc . i przewód zapłonowy z forda sierry moze byc uzywka tylko ten co idzie na cewke , podłaczyc plus i minus z orginalnej cewki , podłaczyc do kopólki zapłonowej , kabel zapłonowy z cewki i musi odpalic CI to gwaratuje sam miałem przeboje z orgilanymi cewkami chyba juz z 3-4 razy i juz mam od roku z poldka ładnie zamontowaną na stałe i działa jak rakieta kałuze mu nie straszne .
voice1983 - Czw Gru 20, 2012 18:02
To byla cewka ... Dziekuje wszystkim za podpowiedzi jak wejde na kompa to powciskam ze pomogliscie bo na komorce nie mam takiej opcji temat zamykam a moja podp. To zaczynac od kopulki i palca potem pospr. Cisnienie i pompe paliwa i ciachac cewke... Dzieki roverek smiga az milo...
|
|