Zobacz temat - [MG ZT] 2.0 CDTI prośba o opinię
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [MG ZT] 2.0 CDTI prośba o opinię

torek86 - Czw Sty 17, 2013 20:26
Temat postu: [MG ZT] 2.0 CDTI prośba o opinię
Witam,
Cały czas chodzi mi po głowie MG ZT i to najlepiej z diezelkiem. i o taki tutaj zapytam..
czy ktoś widział to auto na żywo?
Nie powiem, wygląda ciekawie i wyposażenie ma zacne... Może ktoś go oglądał już?
http://otomoto.pl/mg-zt-t...-C27505812.html

leszczu - Pią Sty 18, 2013 12:32

Był już opisywany na forum. Poszukaj. :wink:
torek86 - Pią Sty 18, 2013 13:53

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=81398
znalazłem taki topic, ale to raczej nie jest ten egzemplarz o którym ja mówie.. nic innego mi się nie trafiło po oczach a przegrzebalem 8 stron..

sash997 - Pią Sty 18, 2013 21:27

jak dobrze mi sie widzi to tylny zderzak z polifta ma a przedni z przedlifta... :twisted:
pelson91 - Pią Sty 18, 2013 22:35

tak, to prawda. Ale takie połączeni jest chyba najpiękniejsze :twisted:
torek86 - Sob Sty 19, 2013 13:24

hm.. pytanie czy połączenie to wynikało ze względów estetycznych właściciela, czy z przymusowych po dzwonie.. :roll:
Oskar - Sob Sty 19, 2013 16:07

Ja mogę dodać, że co dla mnie dziwnie wygląda to brak kawałka siatki w grillu akurat w miejscu gdzie otwiera się maskę, tyle, że w roverach 75 do 2002 chyba, potem ta zawleczka była pod maską. Może to nie to, ale jeśli tak to dlaczego ktoś by wkładał stary mechanizm otwierania maski z Rovera 75..
szylozbi - Sob Sty 19, 2013 18:47

Kojarzę ten samochód jeszcze jak był wystawiony za około 26-27k i wówczas właściciel napisał w aukcji, że jest to auto poliftowe ze zmienionym przodem bo taki mu się bardziej podoba. Cena jest regularnie obniżana bo pewnie zero zainteresowania. Jeśli wszystko jest ok to nic tylko brać.
http://moto.archiwumalleg...itvtylko_50k_km

haszczyc - Sob Sty 19, 2013 19:04

sporo czasu auto nie potrafi się sprzedać, coś tu jednak musi być nie tak
Krystian1982 - Sob Sty 19, 2013 22:45

Ponieważ sam przeglądam ogłoszenia dot. sprzedaży R75 czy też MG ZT i widzę dużą rozbieżność pomiędzy cenami samochodów oferowanych w kraju, a cenami za granicą chciałbym Was zapytać jaka jest rozsądna cena jaką można zapłacić za samochód z tego rocznika.
haszczyc - Sob Sty 19, 2013 23:23

Krystian1982, bo do Polski sprowadzane są z różnymi rodzaju wadami jakimi wadami? można się tylko domyślać
torek86 - Nie Sty 20, 2013 19:36

jeśli w zeszłym roku startował z taką ceną, to zapewne był najdroższym ZT na allegro... a patrząc po cenach tych auto z allegro które oscylują w granicach 15-19 tyś zł to chyba dlatego nie mógł sie sprzedać.. no nic, zadzwonię dziś do gościa i podpytam co i jak. no i może się przejadę obejrzeć auto w przyszłym tygodniu.
jednakże jeden fakt jest zastanawiający.. przez 8 miesięcy zrobił tym autem 16 tyś km ( no bo wystawiał je w marcu to było 54 tyś km a obecnie jest 70), a auto sprowadził do polski w 2006r.. więc albo auto przez minimum 4 lata stało nie używane.. albo sprowadził je z 0 przebiegiem :razz: hm..
te silniki są na łańcuchu, co i le jest kontrola rozrządu?

[ Dodano: Nie Sty 20, 2013 19:36 ]
a więc tak, generalnie auto nie jest użytkowane w zimie, z przodu ma zderzak przed liftowy, bo było małe kuku (zagięta maska i błotnik) dlatego też wjechał zderzak z przed lifta. Z tego co właściciel mówi, podłużnice nie były ruszone, nawet poduszki nie wystrzeliły.. zawieszenie sprawne.. silnik pali na dotyk.. z rozmowy wydaję się być ok.. zobaczymy co wykażą oględziny.

rafalmis1 - Pon Sty 21, 2013 08:19

ostatnio spotkałem Peugeota który uderzył w taki sposób, że maska do wymiany i jeden błotnik, a zderzak tylko zarysowany i poduszki całe zostały wiec może być tak jak właściciel mówi
lagi - Czw Sty 31, 2013 19:55

I co? Wiadomo coś nowego z tym autem? Mi osobiście brakuje w nim automatu, i siedzeń skóra+alcantra ... i można "brać"...
PS
Też dzwoniłem, i z gadki wynikło że to pasjonat:D jeździ tylko w zimnie :)

torek86 - Pią Lut 01, 2013 11:17

pasjonat nie pasjonat, licznik i tak kręcił :cry: a siedzenia przecież są właśnie skóra+alcantara.
A że brak automatu to tylko in plus :mrgreen:

pelson91 - Pią Lut 01, 2013 11:18

torek86 napisał/a:
pasjonat nie pasjonat, licznik i tak kręcił :cry:

Sprawdzone info?

lagi - Pią Lut 01, 2013 11:26

pelson91 napisał/a:
torek86 napisał/a:
pasjonat nie pasjonat, licznik i tak kręcił :cry:

Sprawdzone info?



Sprawdzone jest to, że ma siedzenia "kubełki półskóra+szmatka" (więcej zdjęć z wnętrza wysłał mi na maila)
A co do przebiegu- to sprawa dyskusyjna.... na dobrą sprawę i 30 000 mógł nakręcić. i 500 000 ....

torek86 - Pią Lut 01, 2013 11:36

Pelson91, jak wyjaśnisz akcje, że auto w 2006 roku przytachane do polski.. w zeszłym roku w marcu wystawiał je jak miał 50 tyś km.. ok.. załóżmy że jest tak jak pisze i jeździ tylko w lecie okazjonalnie, to jak to możliwe że pół roku później gdy wystawia auto ma już nalatane 70 tyś? to co nagle się spiął i w dokładnie 9 miesięcy zrobił 20 tyś?????? no helloooo
pelson91 - Pią Lut 01, 2013 12:32

generalnie widze że to auto jest owiane falą nieścisłości ;) wygląda ślicznie, ale niepewny to wóz
lagi - Pią Lut 01, 2013 13:33

http://allegro.pl/rover-75-2-0dci-i2992430065.html

a ten rover? ;D najdroższy na allegro
podobny przebieg,
ale to ROVER... nie MG...
kolega sprzedawca mówił że "auto żony, ale ma urlop 12 miesięcy i już stoi 2 miesiące, dlatego sprzedaje, lecz nie zna przeszłości auta, gdyż kupił od kolegi, a kolega sprowadził z FR bodajrze. :)
auto z wyglądy ładne, gdyby to był MG... już bym tam był ;] :evil: :evil: :evil:

encor - Pią Lut 01, 2013 16:39

widzę, że o prawie 9 tysięcy zszedł z ceny hehe :P

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=74461

lagi - Pią Lut 01, 2013 18:57

encor napisał/a:
widzę, że o prawie 9 tysięcy zszedł z ceny hehe :P

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=74461


ogłoszenie już "wypalone" nie otwiera się...


i teraz pytanie za 100 PKT
GDZIE ZNALEŹĆ FAJNE MG ZT W DOBRYM WYPOSAŻENIU I DISLU. Polecacie jakieś strony zagraniczne może.? Bo w PL wnioskując nic nie kupimy... A i dużo wyboru ogólnie nie ma.. myślę osobiście że te auta cenowo powinny piąć się w górę... a nie tanieć.. mówię o tych zadbanych ..:)

torek86 - Pią Lut 01, 2013 19:33

sprawdź mobile.de
Stanislaw - Pią Lut 01, 2013 21:11

Tu jest ciekawy i tanihttp://www.leboncoin....746.htm?ca=4_s#

[ Dodano: Pią Lut 01, 2013 21:11 ]
http://www.leboncoin.fr/v...746.htm?ca=4_s#

szylozbi - Sob Lut 02, 2013 22:14

lagi napisał/a:

GDZIE ZNALEŹĆ FAJNE MG ZT W DOBRYM WYPOSAŻENIU I DISLU.


Napisz do jakiej kwoty max razem z opłatami to się czegoś poszuka. Te już widziałeś?:
http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C26668748.html
http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C27760708.html
http://otomoto.pl/mg-zt-b...-C27725838.html
W ostatnim jest pomyłka bo chodzi o diesla.

lagi - Nie Lut 03, 2013 11:56

szylozbi napisał/a:
lagi napisał/a:

GDZIE ZNALEŹĆ FAJNE MG ZT W DOBRYM WYPOSAŻENIU I DISLU.


Napisz do jakiej kwoty max razem z opłatami to się czegoś poszuka. Te już widziałeś?:
http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C26668748.html
http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C27760708.html
http://otomoto.pl/mg-zt-b...-C27725838.html
W ostatnim jest pomyłka bo chodzi o diesla.


kwota może być i 25 000 zł może być i lekko więcej.

JA szukam czarnego MG ZT w dislu
-wolę automat, może być manual
-środek skóra, alcantra
-ogólnie im więcej "elektrycznych bajerów" tym lepiej , typu siedzenia z pamięcią, czy roletka.
-może być bez radia, bo i tak planuję stację.


Jeżeli chodzi o otomoto allegro motogratka, to przeglądam to 3 razy dziennie heh.
Jeżeli chodzi o ostatni twój link,- to miałem przyjemność wczoraj się przejechać tym czarnym MG.
-Alufelgi "posiągnięte" srebrzanką :mrgreen: ( z daleka nie widać) i
-opony może i by przetrzymały lato 2013...
-ogólnie w środku wszystko działa, ładnie chodzi
-sprzęgło leciutko chodzi... (nie wiem ktoś mówił na forum że sprzęgła w tych autach są mocno oporne)
-jeżeli chodzi o silnik to bez zarzutu wg mnie
-ładnie zbiera trzyma się drogi, i jedzie prosto po puszczeniu kiero. ;)
-siedzenia w dobrym stanie :)

stan estetyczny, wizualny.
-problem z domykaniem maski, -ale "da się"
- prawej strony lekko odstaje róg zderzaka, (od strony koła)
-tak samo odstaje listwa boczna.. tyle.
ale to nie problem do zrobienia.

(TO AUTO STOI W ZAMOŚIU...)
a teraz ciekawostka...
http://moto.gratka.pl/tre...dd361b16b3fad,1

w aucie z tego linku w bagażniku jest ze 30 litrów wody, koło zapasowe pływa, klapa bagażnika podgnita(rdza)
-opony łese
-środek miło i przyjemnie
-nie jeździłęm bo był tylko jeden pracownik komisu...

torek86 - Pon Lut 04, 2013 08:34

Szylozbi, auto z pierwszego linku z Twojego postu już sporo stoi.. ciekawe czy coś mu dolega...
lagi - Pon Lut 04, 2013 12:15

torek86 napisał/a:
Szylozbi, auto z pierwszego linku z Twojego postu już sporo stoi.. ciekawe czy coś mu dolega...



...Pisałem o nim wyżej...

torek86 - Wto Lut 05, 2013 11:00

Ty pisałeś o aucie z ostatniego linku, a ja o tym z pierwszego.
lagi - Czw Lut 07, 2013 10:26

torek86 napisał/a:
Pelson91, jak wyjaśnisz akcje, że auto w 2006 roku przytachane do polski.. w zeszłym roku w marcu wystawiał je jak miał 50 tyś km.. ok.. załóżmy że jest tak jak pisze i jeździ tylko w lecie okazjonalnie, to jak to możliwe że pół roku później gdy wystawia auto ma już nalatane 70 tyś? to co nagle się spiął i w dokładnie 9 miesięcy zrobił 20 tyś?????? no helloooo



http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=320 -odpowiedź na MG ZT owianego tajemnicą i falą nieścisłości...
(trochę mnie to kosztowało nerwów, i czasu pieniędzy..)

torek86 - Czw Lut 07, 2013 14:55

ups... niezły !@!$# up.
rafalmis1 - Pią Lut 08, 2013 03:52

lagi, oryginalny lakier jest grubości 90 mikrofon, a nie tak jak ty podajesz 190. Samochód z grubości do 120 mikronow można brać spokojnie i nie myśleć co się stało z autem w przeszłości.
Chyba, że została użyta szpachla aluminiowa, to czujnik nie pokaże faktycznej grubości, a nawet idealna

torek86 - Pią Lut 08, 2013 08:54

90 to chyba na dachu.. na całym samochodzie powinno być około 140-160. nawet przy 200 mikronach można brać, bo to nie jest gruba warstwa.. grubo się robi, jak jest około 400, albo w ogóle miernik traci możliwość zmierzenia. Kiedyś miałem tigrę, na której na przednim błotniku było seryjnie 1cm szpachli... ja nie wiem jak się komuś opłacało taką rzeźbę robić zamiast wstawić drugi błotnik.. no ale.. :razz:
rafalmis1 - Pią Lut 08, 2013 13:01

nie będę się sprzeczał, ale nadal mowie, że 90 mikronów, to oryginalny
na progach waha się miedzy 60-70 mikronów

jak jeździłem z kolegą za samochodem, to oglądaliśmy samochód który, miał ponad 1,5 cm szpachli

SeniorA - Pią Lut 08, 2013 15:03

rafalmis1 napisał/a:
ale nadal mowie, że 90 mikronów, to oryginalny
na progach waha się miedzy 60-70 mikronów
taka grubość to po dużym spolerowaniu. Ja mam oryginalny nie polerowany i jest w okolicach wartości podanych przez torek86 ,rafalmis1, jak nie wierzysz to znajdź filmik z przeglądu R75 , jest tam pomiar grubości lakieru i widać odczyt.
encor - Pią Lut 08, 2013 15:10

rafalmis1, jak kupowałem AC, to rzeczoznawca przyjechał z miernikiem lakieru i przedstawił mi oto taką tabelkę, to samo powiedział znajomy lakiernik.

Oznaczenia:

1. Powłoka o grubości do 100 um (mikronów) - cienka powłoka lakierowa. Lakier położony bez podkładu, lub wielokrotnie polerowany
2. Powłoka o grubości 100 - 200 um - dla lakierów oryginalnych (zależy od producenta). Przeważnie właśnie waha się od 140 - 160 mikronów .
3. Powłoka o grubości 200 - 300 um - po naprawach lakierniczych najczęściej drugi lakier.
4. Powłoka o grubości 300 - 520 um - powierzchnie po naprawach blacharskich. (szpachla + drugi lakier)
5. Powłoka o grubości 520 - 750 um - powierzchnia szpachlowana i lakierowana . Ilość szpachli okolo 0,5 mm lub więcej :P

SeniorA - Pią Lut 08, 2013 15:26

to o ten filmik chodzi : http://www.youtube.com/watch?v=RhQAd0cjVFQ , minuta 2.29
rafalmis1 - Pią Lut 08, 2013 16:04

to teraz się zgubiłem, u mnie waha się od 90 do 140. na masce w najgrubszym miejscu 180 ale wiem ze malowana był (widać)

oglądałem 3 R75 i jeden z nich po 90 mikronów, w innych wartość mocno się wahała, nawet do 1cm

encor - Pią Lut 08, 2013 16:15

rafalmis1 napisał/a:
to teraz się zgubiłem, u mnie waha się od 90 do 140. na masce w najgrubszym miejscu 180 ale wiem ze malowana był (widać)


polerkę robiłeś ?

rafalmis1 - Pią Lut 08, 2013 16:57

encor napisał/a:
polerkę robiłeś ?

ja nie, ale handlarz na pewno :mrgreen:

lagi - Pią Lut 08, 2013 18:06

encor napisał/a:
rafalmis1, jak kupowałem AC, to rzeczoznawca przyjechał z miernikiem lakieru i przedstawił mi oto taką tabelkę, to samo powiedział znajomy lakiernik.

Oznaczenia:

1. Powłoka o grubości do 100 um (mikronów) - cienka powłoka lakierowa. Lakier położony bez podkładu, lub wielokrotnie polerowany
2. Powłoka o grubości 100 - 200 um - dla lakierów oryginalnych (zależy od producenta). Przeważnie właśnie waha się od 140 - 160 mikronów .
3. Powłoka o grubości 200 - 300 um - po naprawach lakierniczych najczęściej drugi lakier.
4. Powłoka o grubości 300 - 520 um - powierzchnie po naprawach blacharskich. (szpachla + drugi lakier)
5. Powłoka o grubości 520 - 750 um - powierzchnia szpachlowana i lakierowana . Ilość szpachli okolo 0,5 mm lub więcej :P


Morał z tego taki że mogę sobie strzelić głębszą polerkę , bez obawy :)

szylozbi - Pon Lut 11, 2013 21:04

Wiem, że szukasz czarnego, ale co powiesz na tego?
http://otomoto.pl/mg-zt-b...-C27795596.html

Obserwuję aukcje od pewnego czasu i wiem, że nie jest wystawiony pierwszy raz. Dla mnie kolor miażdży. :mrgreen:

haszczyc - Pon Lut 11, 2013 23:06

szylozbi, w tym linku co podałeś silnik to masakra jakas fuszera brakuje paru części nie mówiąc o śrubach :D
szylozbi - Wto Lut 12, 2013 10:36

W którym miejscu czegoś brakuje? Jakby nie okazało się nic poważniejszego przy oględzinach lub na stacji to za tą cene bym brał. Nie ma co wybrzydzać bo nie ma dużego wyboru a części mozna dokupić. :razz:
torek86 - Wto Lut 12, 2013 10:45

Panowie, ta fura 4 ślady zostawia :razz: