Zobacz temat - [R 214 98r] Przednie spryskiwacze i zawieszone obroty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R 214 98r] Przednie spryskiwacze i zawieszone obroty

siejson - Nie Sty 20, 2013 02:19
Temat postu: [R 214 98r] Przednie spryskiwacze i zawieszone obroty
Moj problem polega na tym ze w czasie tej zimy nie dzialaja mi spryskiwacze przedniej szyby.Otoz w lato wymienialem je na mglowe , wymianie ulegla takze pompka od spryskiwaczy ale wszelkie kabelki polaczylem na zwykle wsuwki. Czy jest mozliwosc ze wsuwki obmarzly i pompka nie dziala?Tylny sprysk dziala, przednie wycieraczki zalaczaja sie gdy chce popsikac szybe,ale pompki nie slychac.

Drugim problemem sa zawieszajace sie obroty na ok 2 tys. Po dluzszej jezdzie gdy wcisne sprzeglo obroty utrzymuja sie na 2 tysiacach i nie chca zejsc,to samo mam gdy nierozgrzany silnik przejedzie troszke i auto zachowuje sie tak jakby pracowalo na dwoch cylindrach,gdy dodam gazu na wcisnietym sprzegle i troszke podgrzeje silnik wszystko wraca do normy.Czy to moze byc wina swiec??
Prosze o porady

brkzzz - Nie Sty 20, 2013 03:00

siejson napisał/a:
Czy jest mozliwosc ze wsuwki obmarzly i pompka nie dziala?

Otwórz maskę, odkręć co trzeba i będzie widać odpowiedź na Twoje pytanie :]
Jeśli płyn jest zimowy, to pompa raczej zawsze działa, ew. z ciut większym oporem.
siejson napisał/a:
Czy to moze byc wina swiec??

Prędzej silniczka krokowego.

leszczu - Nie Sty 20, 2013 11:13

siejson napisał/a:
Czy jest mozliwosc ze wsuwki obmarzly i pompka nie dziala?

Są trzy rozwiązania. Pierwsze, płyn zamarzł, nawet zimowy. Drugi pompka pała całkowicie i trzeba wymienić na nową. Trzeci, brak zasilania pompki.
siejson napisał/a:
Drugim problemem sa zawieszajace sie obroty na ok 2 tys. Po dluzszej jezdzie gdy wcisne sprzeglo obroty utrzymuja sie na 2 tysiacach i nie chca zejsc,to samo mam gdy nierozgrzany silnik przejedzie troszke i auto zachowuje sie tak jakby pracowalo na dwoch cylindrach,gdy dodam gazu na wcisnietym sprzegle i troszke podgrzeje silnik wszystko wraca do normy.Czy to moze byc wina swiec??

Prosze o porady

Zawieszające obroty i praca na dwóch garach nie maja nic ze sobą wspólnego. To są oddzielne dwa problemu. Co do obrotów to raczej nie wina silniczka krokowego. Obstawiałbym szybciej czujnik TPS, lub plastikowa przepustnice która się zbiegiem lat zużyła. Na początek możesz lekko poluzować linkę przy przepustnicy, jeśli nie pomoże to czeka cię wymiana całej przepustnicy na metalową.
Co do problemów pracy silnika na dwóch garach, to jak najbardziej może tu być wina świec, ogólnie całego układu zapłonowego.