Zobacz temat - [R218 VI]WYMIANA USZCZELNIACZY ZAWOROWYCH !
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R218 VI]WYMIANA USZCZELNIACZY ZAWOROWYCH !

ADEE22 - Pon Sty 21, 2013 17:41
Temat postu: [R218 VI]WYMIANA USZCZELNIACZY ZAWOROWYCH !
Witam , jak w temacie - czeka mnie wymiana uszczelniaczy zaworów bo zaczął trochę palic olej :) sądze ze to bedzie przyczyna ( mam nadzieje ze nie pierscienie tłokowy ;D ) i teraz pytanie - Czy jest możliwa wymiana uszczelniaczy bez zrzucania głowicy ?
z góry dzięki z odp .

Adrian - Pon Sty 21, 2013 17:57

http://roverki.pl/zrob-to...ia-glowicy.html :wink:
leszczu - Pon Sty 21, 2013 18:16

Najpierw upewnił się, że to na pewno uszczelniacze zaworowe puszczają. :wink:
Ile ci tego oleju ubywa ??

ADEE22 - Pon Sty 21, 2013 22:18

HMMM cieżko powiedziec moze z 200-400 ml na 1000km ;)
Kozik - Pon Sty 21, 2013 22:38

a dymi?
sTERYD - Pon Sty 21, 2013 23:21

a zmieniałeś może ostatnio olej na jakiś innej marki niż wcześniej?
to nie są jakieś straszne ilości- wręcz z tych jak Ty to zmierzyłeś? ;)

ADEE22 - Wto Sty 22, 2013 08:46

sTERYD napisał/a:
a zmieniałeś może ostatnio olej na jakiś innej marki niż wcześniej?
to nie są jakieś straszne ilości- wręcz z tych jak Ty to zmierzyłeś? ;)

po przejechaniu 1000 km widze na bagnecie jak zachowuje sie olej ;)

[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 08:46 ]
Kozik napisał/a:
a dymi?

tak ;) zwłaszcza przy odpalaniu ;)

tronsek - Wto Sty 22, 2013 10:11

ADEE22 napisał/a:
zwłaszcza przy odpalaniu ;)
W niskich temperaturach i przy odpalaniu niemal wszystkie dymią. Chodzi o to, czy jak auto będzie rozgrzane i "depniesz" to czy wtedy dymi na niebiesko.
ADEE22 - Wto Sty 22, 2013 10:52

tak przykopci po depnięciu
sTERYD - Wto Sty 22, 2013 11:14

wiesz 200ml na bagnecie to jest kwestia równo/nierówno stoi.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
czy kopci na szaroniebiesko, czy na jasnosiwo jak przyciśniesz. Jak spala olej, to na końcówce wydechu będzie sadza. Nie czarny twardy nalot, tylko normalna sadza zostająca na palcu po przetarciu.

ADEE22 - Wto Sty 22, 2013 11:54

sTERYD napisał/a:
wiesz 200ml na bagnecie to jest kwestia równo/nierówno stoi.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
czy kopci na szaroniebiesko, czy na jasnosiwo jak przyciśniesz. Jak spala olej, to na końcówce wydechu będzie sadza. Nie czarny twardy nalot, tylko normalna sadza zostająca na palcu po przetarciu.

oleje wymieniany ale na taki sam ;) wiec to odpada , na szaro niebiesko przy odpalaniu na 100% przy depnieciu to rzeczej tez ta barwa , ale pewien nie jestem bo w lusterku nie widzialem kolorów ;) a na koncówce wydechy jest sadza ktora zostaje na palcu po przetarciu ;)

[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 11:54 ]
sTERYD napisał/a:
wiesz 200ml na bagnecie to jest kwestia równo/nierówno stoi.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
czy kopci na szaroniebiesko, czy na jasnosiwo jak przyciśniesz. Jak spala olej, to na końcówce wydechu będzie sadza. Nie czarny twardy nalot, tylko normalna sadza zostająca na palcu po przetarciu.

ale nie sadze zeby stajac na miejscu parkingowym w miesiacu róznica wynosiła max a min na bagnecie . a min - max to różnica 0,5l ;) a czasami i nawet tyle przepali na 1000km jak mam cięższą nogę :cry:

leszczu - Wto Sty 22, 2013 14:19

Jeśli po nocce stania lekko kopci na niebiesko to na bank uszczelniacze puszczają.