Zobacz temat - [r620] utrata mocy i kopcenie na czarno silnik zgasł
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [r620] utrata mocy i kopcenie na czarno silnik zgasł

vck1000 - Nie Sty 27, 2013 23:30
Temat postu: [r620] utrata mocy i kopcenie na czarno silnik zgasł
Witam, sprawa wygląda następująco:

Auto jechało normalnie i nagle silnik stracił moc i zaczął strasznie przerywać. Chodził przez chwilę na wolnych obrotach i zgasł. Kręci normalnie ale nie odpala, na blok silnika wywaliło olej tak nad kolektorem wydechowym.

Proszę o jakieś wskazówki aby zdiagnozować problem.

Pękło tam w zaznaczonym miejscu i czy można to wymienić? i dlaczego wyciekł olej?

kadzaf - Pon Sty 28, 2013 13:35

odkrec rurke od wtryskiwacza i bedziesz widział czy podaje paliwo.
Chociaz jak pekła obudowa mocowania pompy to bedziesz miał troche roboty z jej wymiana.trzeba odkrecac skrzynie aby moc ja wyciagnac.

vck1000 - Pon Sty 28, 2013 14:23

Paliwo podaje tylko co się stało z tym olejem dlaczego wyciekł? to się stało od strony pompy wody czy tam jest jakiś symering i np. po pęknięciu mocowania pompy zaczął przepuszczać? Raczej uszczelka pod głowicą nie poszła bo ani na bagnecie ani w zbiorniku płynu nie widać śladów oleju.
kadzaf - Pon Sty 28, 2013 15:25

najlepiej cyknij fotke ,bedzie jasniej :wink:
vck1000 - Czw Sty 31, 2013 12:05

Sprawa wygląda następująco, zostało wymienione mocowanie pompy paliwa pompa ustawiona na znaki wszystko ok a auto nie odpala tylko na plaka czasem zatrybi ale na paliwie już chodzić nie chce.
kruszan - Czw Sty 31, 2013 17:21

vck1000 napisał/a:
Sprawa wygląda następująco, zostało wymienione mocowanie pompy paliwa pompa ustawiona na znaki wszystko ok a auto nie odpala tylko na plaka czasem zatrybi ale na paliwie już chodzić nie chce.


Pompa paliwa ustawiona na znaki? Była rozkręcana i skręcana? Możliwe jest zbyt duże przesunięcie nastawnika, zbyt mała dawka, opisz to dokładniej.

vck1000 - Sro Lut 06, 2013 15:58

A więc tak pompa nie była rozkręcana ustawiona na znaki odpalił, nawet lepiej niż zwykle ale kopci trochę mocniej no i jak zawsze tak przy 2 tyś. obrotów miał jakby takiego lepszego kopa tak teraz przyspiesza jednostajnie a jak się nagrzeje to nawet gorzej ;/

Czy może być tak że mimo znaków pasek i tak ustawiony jest np o jeden ząbek w jedną lub drugą stronę?

kruszan - Sro Lut 06, 2013 20:06

vck1000 napisał/a:
A więc tak pompa nie była rozkręcana ustawiona na znaki odpalił, nawet lepiej niż zwykle ale kopci trochę mocniej no i jak zawsze tak przy 2 tyś. obrotów miał jakby takiego lepszego kopa tak teraz przyspiesza jednostajnie a jak się nagrzeje to nawet gorzej ;/

Czy może być tak że mimo znaków pasek i tak ustawiony jest np o jeden ząbek w jedną lub drugą stronę?


nie musi być o ząbek, wystarcza kilka mm aby były już problemy, najlepiej podjechać gdzieś na komputer i sprawdzić jaki pokazuje aktualny kąt.

R.E.D. - Czw Lut 07, 2013 09:57

skoro bylo wymieniane mocowanie pompy, to pewnie bylo sciagane kolo zebate- moze zostalo zalozone inaczej niz w ori? nie ma klina, wiec bardzo latwo o przesuniecie - wtedy znaki na nic sie nie przydadza...
vck1000 - Pią Lut 08, 2013 15:20

Koło zaznaczone i założone tak samo. Auto pokopciło i mu przeszło teraz nawet na zimnym nie kopci i zaczęło przyspieszać normalnie ale czasami przy mocnym wciśnięciu gazu jakby się zblokowywało i znowu zamula;/ Po jakimś czasie chodzi normalnie i tak w kółko.

PS. Już nie kopci.

R.E.D. - Sob Lut 09, 2013 00:19

moze tylko dawka paliwa jest za duza?