|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] Brak mocy do 2 tys obrotów
valkiria - Pon Mar 25, 2013 20:21 Temat postu: [R25] Brak mocy do 2 tys obrotów Witam
Przymierzam się do kupna Rovera 25, 2001 rocznik, diesel 2.0.
Podczas jazdy zauważyłam, że autko tak naprawdę nabiera mocy powyżej 2 tys obrotów. Po włączeniu jedynki czy dwójki nie byłam w stanie zbyt szybko się rozpędzić.
Sprzedawca mówi że to taki silnik i kwestia przyzwyczajenia się do jazdy, i że generalnie ten typ tak ma ) Do tej pory jeździłam samochodami z benzyną więc może to tu tkwi problem? Dodam że przejechałam może ze 2-3 km.
Bardzo proszę o informację czy też tak macie, lub mieliście w swoich Roverach na początku? Czy raczej coś jest nie tak z silnikiem?
Remigiusz - Pon Mar 25, 2013 20:30
Pewno jest przepływomierz padnięty Wystarczyło go odpiąć i powinno być znów więcej mocy od dołu. I ten typ tak nie ma
valkiria - Pon Mar 25, 2013 20:36
Właśnie sprzedawca coś mówił że z początku myślał, że to właśnie przepływomierz, ale pojechał do zaprzyjaźnionego mechanika, który właśnie mu tak powiedział, że ten typ silnika tak ma. (wcześniej oczywiście sprawdził to). I dodam jeszcze że sprzedawca ten jest raczej zaufany..
Znalazłam podobny post:
http://forum.roverki.eu/v...light=brak+mocy
Autko jest naprawdę fajne, z tym że nie chciałabym od razu do niego dokładać..
Remigiusz - Wto Mar 26, 2013 00:01
Odepnij przeplwyke wypnij 5 pinowa wtyczkę i zrób rundkę i zobaczysz Ten typ tak nie ma
kadzaf - Wto Mar 26, 2013 10:00
valkiria napisał/a: | Do tej pory jeździłam samochodami z benzyną więc może to tu tkwi problem? Dodam że przejechałam może ze 2-3 km. |
Raczej pewnie głownie w tym tkwi ta przyczynya.Po za tym wiekszosc ropoli z tubrawka ciagnie własnie od 2k w góre wiec to tez trzeba wziac pod uwage.
Ale jest okazja aby sprzedawcy przybajerzyc w razie gdy do reszty auta nie masz zastrzen(niech opusci co nie co na mechanika i naprawe tego )
bociannielot - Wto Mar 26, 2013 10:36
valkiria, w nowoczesnym dieslu miała byś ładny dół, tu jednak nie ma bi-turbo ani turbo ze zmienna geometria łopatek tak więc silnik będzie ciągnął ładnie w górę dopiero od około 1800-2000 obr/min gdy turbo ozywa. Jak chcesz ciut lepszej dynamiki w tym zakresie obrotów zapraszamy do działu Tuning mechaniczny, wystarczy zmieni wtryski żeby ten dół się poprawił, są też mapki które ustrzegą Cię również przed wymianą przepływomierza. Tylko że wtedy nawet z szerokością opony 205 będzie Ci gubił czasem trakcję .
|
|