Zobacz temat - [MG ZR 2.0 iDT] regulacja kata wtrysku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 2.0 iDT] regulacja kata wtrysku

Smard - Wto Kwi 02, 2013 12:00
Temat postu: [MG ZR 2.0 iDT] regulacja kata wtrysku
Witam. Moj samochod ma problemy typowe dla przestawionego kata wtrysku. Czy da sie go wyregulowac za pomoca interfejsu ELM237? Jesli tak to jakiego softu do tego uzyc? Jezeli nie - jaki interfejs?
bociannielot - Wto Kwi 02, 2013 12:05

Smard napisał/a:
Czy da sie go wyregulowac za pomoca interfejsu ELM237?
z tego co wiem to tak
Smard napisał/a:
Jesli tak to jakiego softu do tego uzyc?
weź po prostu poszukaj, są informacje na forum, i podpytac też możesz w odpowiednim wątku, znajdziesz bez problemu ;-)
Smard - Wto Kwi 02, 2013 12:22

Wczoraj szukalem ale niestety bez spojnych i zadowalajacych wynikow. Stad tez ten watek :)
tuners - Wto Kwi 02, 2013 13:24

Nie wszystkie elm czytają wszystkie dane ja mam nowszy na bt i podobno on mniej czyta niż starszy
Niestety moim kąta nie dałem rady odczytać :-(

mentos - Wto Kwi 02, 2013 15:52

elm327 na BT plus telefon z androidem i program Torque Lite (OBD2 & Car) czyta kat wtrysku bez problemu.
Szymon199010 - Wto Kwi 02, 2013 18:13

Tuners jaką masz wersję? bo mi 1.4 b na BT śmiga aż miło i jakiego programu używasz?
pavelj - Wto Kwi 02, 2013 19:13

Witam
Czy w roverze 25 iDT, 2001 r.
też odczytam, z,ienię kont wtrysku elm327 i programem?

Smard - Czw Kwi 04, 2013 15:25

A czy regulacja kata wtrysku na pompie elektronicznej czyms sie rozni od tej na mechanicznej? Jesli tak to czym?
szoso - Czw Kwi 04, 2013 17:03

niczym
mentos - Sro Kwi 10, 2013 11:47

Mnie zastanawia jedna kwestia:
Jak się ma uzyskany kąt przez pompę (który chyba widzimy monitorując za pomocą elm327) względem kąta rzeczywistego.
Wyobrażam sobie taka hipotetyczna sytuacje gdzie pompa przyspiesza kat do uzyskania wymaganych 4 stopni powiedzmy o 2 stopnie, a na biegu jałowym powinno być 4 bez przyspieszania tak żeby później w przypadku potrzeby przyspieszenia kąta mieć dostępny pełen zakres a teraz 2 stopnie już przepadły.
Chyba, ze na biegu jałowym nastawnik kąta jest zawsze w jakiejś jednej zerowej pozycji i nie jest przestawiany.

Może ktoś z was tez miał taki dylemat i znalazł wytłumaczenie ;)