|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - Toksyn - R214i
toksyn - Pon Kwi 22, 2013 21:14 Temat postu: Toksyn - R214i Witam, jestem nowym kierowcą oraz użytkownikiem forum, w przyszłości mam nadzieję, że przyjdzie i czas na członkostwo w klubie
Szukając auta, odpowiedniego dla nowego kierowcy kierowałem się tym aby było dość małe i fajnie wyglądało. Pewnego razu na parkingu przy supermarkecie w oko wpadł mi Rover 25, wróciłem do domu i zacząłem przeglądać alledrogo no i niestety okazał się nie na moją kieszeń, więc poszukałem czegoś tańszego z marki Rover i w oko wpadł mi R200. Mały, zgrabny i zrywny a do tego dość oszczędny
Tak oto trafiłem na już dziś mojego R214i w kolorze JAX.
Auto z 1999 roku, 1.4 75km w zupełności wystarczający jak na pierwsze auto. W dniu zakupu na liczniku biło 172 tysiące przebiegu.
Wyposażenie:
ABS
2 poduszki
Klimatyzacja
Szyberdach
Wspomaganie kierownicy
Na dzień dzisiejszy (22.04.2013) wymienione w aucie zostało:
+ opony - całosezonowe Hankook H730 195/50 R15
+ alufelgi 15" Rover
+ palec rozdzielacza + kopułka
+ kable WN + świece od NGK
+ olej i płyn hamulcowy
Plany na przyszłość:
- przerobienie grilla (wyłamanie szczebelków i wstawienie siatki - znaczek zostanie na swoim miejscu) oraz wymiana na tę sam siatex w zderzaku
- kupno tylnej blendy w chromie
- założenie nakładki na rurke wydechową
- białe boczne kierunkowskazy
- "odpomarańczowienie" przednich kierunków
- wsadzenie do środka skurzanych foteli
- montaż lusterek od R25
- polakierowanie czarnych listew, lusterek i lotki w kolorze nadwozia (a może i klamki?)
Jak widać lista dość spora i ciężko będzie zrobić wszystko "na raz" ale mam nadzieje, że razem jakoś damy rade
No i kilka zdjęć mojego oczka w głowie, trochę zakurzony i sceneria też nie miażdzy ale to tak na szybko
Pozdrawiam!
Kamel - Pon Kwi 22, 2013 21:48
Powodzenia z planami i oby Roverek Ci wiernie służył
ADI-mistrzu - Pon Kwi 22, 2013 22:09
"palec popychacza + kopułka"
Raczej palec rozdzielacza