Zobacz temat - [R75] wymiana silnika 2.0 v6- mała moc
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] wymiana silnika 2.0 v6- mała moc

maciej75v6 - Pon Maj 13, 2013 10:20
Temat postu: [R75] wymiana silnika 2.0 v6- mała moc
witam:

Mam roverka 75v6 2.0 i wymieniałem silnik. Od tamtego czasu auto nie ma mocy tak jak na tamtym silniku, nie ma takiego przyspieszania przy starcie oraz później podczas jazdy. Po prostu zachowuje sie jak by nie miał 150 km tylko jakies 100. Byłem u mechanika podpioł mi go pod kompa ale nic nie znalazł. Nie mam pojęcia co to jest. Mieliście może taki problem jesli tak to prosze o porade

radi - Pon Maj 13, 2013 10:34

Sprawdzałeś kompresję na wszystkich cylindrach?
Wymieniałeś cały silnik z osprzętem czy tylko goły?

maciej75v6 - Pon Maj 13, 2013 11:03

wymieniłem cały silnik z osprzętem wymieniłem również odrazu rozrząd
radi - Pon Maj 13, 2013 11:16

Przyczyn może być dużo. Zacznij od sprawdzenia przepływomierza ,wypnij wtyczkę i sprawdź czy będzie poprawa. Sprawdź iskrę na wszystkich świecach może cewka. Sprawdź kompresję bo może są przedmuchy i walnięta uszczelka pod głowicą. No i rozrząd morze być przestawiony albo jakieś rolki zatarte i są duże opory. W każdym razie zacznij od tych drobnostek.

tpfuu poprawka czujnik IAT/MAP i czujnik położenia przepustnicy ,a nie przepływomierz.

SeniorA - Pon Maj 13, 2013 21:18

maciej75v6 napisał/a:
wymieniłem cały silnik z osprzętem
a co ze sterownikiem silnika (ECM) ?
grzegorz_g - Pon Maj 13, 2013 21:18

Tak jak na tamtym silniku, być może taka moc jest odczuwalna, moja alfa 156 1,6 120km zbiera się dość podobnie biorąc pod uwagę subiektywne odczucie, alfa jest gorzej wyciszona.
maciej75v6 - Wto Maj 14, 2013 07:58

Sterownik ECM jest z starego silnika. Czy to może byc problem
SeniorA - Wto Maj 14, 2013 09:31

maciej75v6 napisał/a:
Sterownik ECM jest z starego silnika. Czy to może byc problem
może być problemem , bo sterowniki są konfigurowane do danego egzemplarza auta.Również może być przestawiony rozrząd , szczególnie jak był robiony bez blokad przez niedoświadczonego mechanika.