|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416Si]Immobilaiser
RazorXL - Sro Maj 29, 2013 08:00 Temat postu: [R416Si]Immobilaiser Witam mam problem z Roverem 416Si problem opisze nastepująco:
-otwieram drzwi kluczykiem
-wkładam kluczyk do stacyjki
-przekrecam
-wyłaczam pilotem immo
-przekrecam kluczyk w pozycje krecenia rozrusznikiem
-nic cisza wogule nie kreci a przy okazji swieci sie lampka abs i gasnie i tak w kółko
PS:Pomaga mi tylko zamkniecie auta i otworzenie ponownie i jakos kreci i mozna jezdzic oczywiscie auto dziwnie sie nie zachowuje podczas jazdy.Dzieje sie tak po całodniowym postoju.
Z góry dzieki za pomoc.
[ Dodano: Sro Maj 29, 2013 09:00 ]
Pomoze ktos ??Czy problemem moze byc akumulator czy raczej wilgoc moze gdzies zalegac?? Dzis rano to juz nawet zamykanie i otwieranie auta nie pomoglo a auto bylo cale w rosie.
sTERYD - Sro Maj 29, 2013 08:02
sprawdź masę
RazorXL - Sro Maj 29, 2013 08:36
A jak sie sprawdza mase gdzie co przytknac bo zapewne potrzeba do tego multimetr??Czy przyczyna moga byc kable masowe zasniedziale albo slabo stykajace i dlatego wogule nie raczy zakrecic rozrusznikiem??
sTERYD - Sro Maj 29, 2013 19:00
Chodzi właśnie o sprawdzenie, czy kable masowe nie mają problemów ze stykiem. przez to immo może się "rozkodowywać"
RazorXL - Sro Maj 29, 2013 19:06
No dobra a jak sprawdzic te przewody?? Czy one sa pod półką akumulatora przykrecone
sTERYD - Sro Maj 29, 2013 22:22
raczej nad
RazorXL - Sro Maj 29, 2013 22:29
Chodzi mi o te ktore sa mocowane do obudowy silnika i karoserii.Sorry za tak glupie pytania ale jest to moj pierwszy samochod i dzis przez niego sie spoznilem do roboty mam nadzieje ze po 24h w pracy bedzie mi sie chcialo zagladnac pod podkrywe silnika.
sTERYD - Czw Maj 30, 2013 00:21
Przewód masy jest widoczny od razu po podniesieniu maski. Niestety lubi się przełamać i lubi też zaśniedzieć końcówka na przednim pasie. Sprawdź też przy okazji połączenia przewodów z akumulatorem i przewód plusowy do rozrusznika, czy tam nie jest jakoś zaśniedziała/ nadpalone. Najlepiej po prostu odkręcić przewody od akumulatora i wyczyścić prewencyjnie raz na jakiś czas Nie zapomnij potem o synchronizacji pilota.
RazorXL - Czw Maj 30, 2013 17:31
Bylem dzisiaj i sprawdzalem.Masa jest ale nie sprawdzalem rozrusznika bo dzis swieto.Powiem tak po przekreceniu kluczyka w pozycje startu silnika slychac przekazniki wiec raczej immo nie blokuje dalem akku do ladowania i zobaczymy co wyjdzie wiec raczej w okolicach rozrusznika jest problem.Dobrze mi sie wydaje
soviet100 - Pią Maj 31, 2013 21:42
Jak dojdziesz do rozrusznika zewrzyj czerwony cienki z czerwonym grubym to się dowiesz czy rozrusznik jest dobry .
RazorXL - Nie Cze 02, 2013 20:44
poszedł przekaźnik SIEMENS V23134 B52 X130 YWB 10027 kręci od strzała .Dostanę gdzieś taki przekaźnik nowy a jednak to nie ten przekaznik wie ktos moze który przekaźnik odpowaida za rozrusznik i gdzie sie znajduje
adi7778 - Pon Cze 03, 2013 16:04
Moze tu cos znajdziesz http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=78339
RazorXL - Wto Cze 04, 2013 09:07
A mozna odpalac samochod na krotko tzn pociagnac kable i zrobic wlacznik w kabinie zalaczyc zaplon i za pomoca wlacznika odpalac?? czy to nie wplynie na dzialanie nagatywne innych urzadzen w samochodzie??
ADI-mistrzu - Wto Cze 04, 2013 09:27
Zobacz jaki prąd płynie przez rozrusznik a potem spróbuj znaleźć na co najmniej taki włącznik
[ Dodano: Wto Cze 04, 2013 10:27 ]
Zrób zdjęcie tego przekaźnika co Ci padł bo nie kojarzę.
RazorXL - Wto Cze 04, 2013 10:11
Tak wlasnie myslalem ze wlacznik to bedzie problem ale mozna na kabelki troche poiskrzy i odpali:D. Ten przekaznik o ktorym wspominalem to jednak byl od podgrzewania szyb ten od rozrusznika to kolo kompa jest w ciemnej skrzynecce.
ADI-mistrzu - Wto Cze 04, 2013 10:18
To rozbierz są skrzyneczkę, w niej jest zestaw przekaźników.
Niemal na 100% któryś lut puścił i przekaźnik nie styka, wystarczy lutownica poprawić i będzie służył kolejne lata.
RazorXL - Nie Cze 09, 2013 13:01
Jutro sciagne i zobacze na szczescie lutowac umiem wiec problemu nie ma.Dzieki za odpowiedzi.
[ Dodano: Nie Cze 09, 2013 14:01 ]
Dobra problem twkił koło stacyjki poruszałem kablami i pali.Powie mi ktoś co może byc przyczyna zgaśniecia auta podczas jazdy.Jechałem i zgasł za swiatłami z trudem zapalił podechałem pod blok cofałem i zgasł znowu a o odpaleniu mogłem pomarzyc przepchałem go poszedłem do domu po około 5 minutach zszedłem do niego i wcisnałem przycisk ten koło prawego(wydaje mi sie ze go wcisnałem) uda chyba co odcina paliwo i za 3 razem zaskoczył i pompe było juz słychac poprzednio wydaje mi sie ze nie było słychac.Co to moze byc ?
ADI-mistrzu - Nie Cze 09, 2013 13:05
"wcisnałem przycisk ten koło prawego"
Jaki przycisk, gdzie? Trzeba pisać dokładniej.
"uda chyba co odcina"
?
RazorXL - Nie Cze 09, 2013 13:16
Teraz zauwazyłem co napisałem .Chodzi o ten co jest z lewej strony popielniczki nie wiem jak dokładnie sie nazywa chyba uderzeniowy taki z gumową górą. Mogło mi sie tylko wydawac ze go wcisnałem ale po tym zabiegu za 3 razem zapalił.
ADI-mistrzu - Nie Cze 09, 2013 13:25
Tak, jest to czujnik uderzeniowy, odłącza pompę paliwa.
RazorXL - Nie Cze 09, 2013 13:30
To on jest tak wrazliwy ze moze wyskoczyc przy zbyt ostrym podjechaniu pod próg zwalaniający??
ADI-mistrzu - Nie Cze 09, 2013 13:47
Nie, nie powinien, może masz go luźno i lata strasznie?
|
|