Zobacz temat - [R420 SD] Kapie z pompy :(
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420 SD] Kapie z pompy :(

mirwin - Pon Cze 03, 2013 08:23
Temat postu: [R420 SD] Kapie z pompy :(
Witam.
Mam mały wyciek z pompy w miejscu, gdzie wchodzi kabelek od wtyczki. Kapie jak podpompuję gruszką i jak auto stoi na zjeździe przodem w dół. Czy to da sie samemu zrobić czy trzeba wyjmować pompę i oddać do uszczelnienia. Kogo polecacie z okolic Wołomina i z jakimi kosztami to się wiąże.
Pozdrawiam.

szoso - Pon Cze 03, 2013 12:26

http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#668761
ja sam uszczelniłem, prosta robota, pompy się nie wyciąga

mirwin - Pon Cze 03, 2013 13:09

I juz nie cieknie? Dzięki za podpowiedź.
szoso - Pon Cze 03, 2013 13:10

nie cieknie bo dałem grubsze oringi, niż są w zestawach
mirwin - Pon Cze 03, 2013 13:23

Ciekawe, czy to tak samo wygląda w mojej pompie mechanicznej. Może u mnie podeszły by oryginalne. Musze spróbować.
szoso - Pon Cze 03, 2013 14:30

mirwin napisał/a:
Ciekawe, czy to tak samo wygląda w mojej pompie mechanicznej

tak samo

mirwin - Wto Cze 18, 2013 06:35

Mam prośbę o wskazanie dobrego fachmana, który uszczelni pompę mechaniczną Roverka. Z okolic Warszawy lub z Warszawy.

[ Dodano: Wto Cze 18, 2013 07:35 ]
Podbijam temat. Nikt nie może nikogo polecić ?? ??

Brt - Wto Cze 18, 2013 08:38

no ja nikogo z tamtych okolic nie polecę .. mogę o kosztach napisac jakie poniosłem na uszczelnienie swojej pompy ... 350PLN .... z tym, że sam pompę wyjmowałem i wkładąłem do auta. Za wyjęcie i włozenie pompy dodatkowo mechanik wołał jeszcze 150 - 200 PLN
mirwin - Wto Cze 18, 2013 09:36

No właśnie podobne koszty chce jeden z mechaników, tylko nic o nim nie wiem, a nie chce tak w ciemno wydawać kasy. Może ktoś takie rzeczy robił w Warszawie lub w okolicach Wołomina i zna zaufana osobę lub warsztat. Nie wiem czy dałbym radę wyjąc pompę i później włożyć i ustawić odpowiedni kąt wtrysku.
Brt - Wto Cze 18, 2013 10:03

wyjęcie i włożenie pomy to troche roboty ... głównie upierdliwej z powodu kiepskiego dostępu do niektórych śrubek ... ale tragedii nie ma.
A jeśli chodzi o ustawienie kąta i odpalenie, to jeśli mechanik odda Ci pompę zblokowaną i ustawioną na początek wtrysku, to żaden problem później ze składaniem. Ważne, żeby przed rozkręceniem silnika go zblokować (koło zamachowe z tyłu silnika) i skontrolować czy znaki na rozrzadzie są prawidłowo ustawione. Później rozbierazsz wszystko i dajesz do uszczelneinia. Potem składasz ponownie na zblokowanej pompie ... naciągasz pasek ... jak masz już wszystko poskłądane to zdejmujesz blokadę z pompy i silnika i odpalasz :) U mnei nei było z tym żadnych problemów.

mirwin - Czw Cze 20, 2013 12:43

A ktos może wie coś o firmie Regeneracja Pomp Wtryskowych Sławomir Polak w Ołtarzewie (niedaleko Ożarowa)?

[ Dodano: Czw Cze 20, 2013 13:43 ]
szoso napisał/a:
mirwin napisał/a:
Ciekawe, czy to tak samo wygląda w mojej pompie mechanicznej

tak samo

jeszcze mam pytanie odnośnie uszczelnienia. Czy odkręcałeś ten zawór to przedtem demontowałeś mocowanie pompy do silnika? Bo u mnie za żadne skarby tam nie wejdzie bez tego żaden klucz.