|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Prawo i ubezpieczenia - Allegro Niesłuszna blokada konta - Jak to rozegrać.
SyntaX - Sro Cze 05, 2013 19:10 Temat postu: Allegro Niesłuszna blokada konta - Jak to rozegrać. Sprawa wygląda tak:
Allegro zablokowało mi konto twierdząc że nie wywiązałem się z transakcji.
Mam ponad 380 komentarzy 99,90 pozytywów.
Allegro twierdzi że nie dostało informację od jednej babki że nie wysłałem Jej towaru.
sęk w tym że wysłałem ale nie mam potwierdzenia wysyłki.
A było to tak:
Babka kupiła u mnie iPhone 3G - Uszkodzony po zalaniu nie włącza się.
Przelała kasę ja telefon wysłałem.
Po miesiącu wywaliłem wszystkie potwierdzenia nadań no bo po co dłużej trzymać - Wcześniej na stronach kurierów posprawdzałem czy wszyscy odebrali paczki.
W opisie aukcji było jak byk że telefon zalany próbowałem go reanimować i raz działa raz nie.
Po około 1,5 miesiąca dzwoni do mnie ta babka i z gębą ze dała telefon do serwisu i że coś było grzebane i że za 135zł sprzedałem Jej totalny szmelc.
Zaznaczam, że opisałem wszystko bardzo dokładnie w aukcji co robiłem i że nie daję żadnej gwarancji ani prawa zwrotu.
Minęły 2 miesiąca a babka napisała do Allegro że niby nie wysłałem Jej paczki.
allegro zażądało potwierdzenia nadania - Odpisałem im że nie mam bo potwierdzenia trzymam przez 30 dni.
Po 3 dniach jakiś ^*&^^& @%$ typ z Allegro zablokował mi konto pomimo ponad 380 komentarzy gdzie tylko jeden był negatyw i to nie słusznie wystawiony przez gościa który przysłał mi towar po miesiącu i napisał że niby mataczę.
Dla mnie to kpina z użytkownika.
Zapłaciłem im grube tysiaki prowizji mam same pozytywy towary za grubo ponad 1000zł każdy a oni mi blokuja konto bo jakiś psychiczny babsztyl niby to nie dostał towaru za 135zł z wysyłką.
Dla mnie to są kpiny z użytkownika.
Teraz jak to ugryźć.
Myślałem im wysłać wezwanie przed-sądowe do polubownego załatwienia sprawy.
Straciłem klientów i kilka tysięcy obrotu przez ich durne zachowania.
ADI-mistrzu - Sro Cze 05, 2013 19:19
Ja potwierdzenia nadania trzymam nawet rok, własnie z tego powodu
Kurier niema w archiwum statusu przesyłki? To by Ci tyłek uratowało.
Pawkaz - Sro Cze 05, 2013 19:56
A napisala Ci moze SMSa lub maila ze telefon nie jest sprawny ?
SyntaX - Sro Cze 05, 2013 20:05
Niestety sprytna dzwoniła i to z zastrzeżonego.
Babsztyl kuty na 4 łapy na koncie ma masę negatywów.
Pawkaz - Sro Cze 05, 2013 20:09
SyntaX napisał/a: | Niestety sprytna dzwoniła i to z zastrzeżonego.
Babsztyl kuty na 4 łapy na koncie ma masę negatywów. |
No to kiepsko.
A jakie masz konkretnie uzasadnienie z alledrogo ?
SyntaX - Sro Cze 05, 2013 20:45
Konkretnie to nie wywiązanie się z umowy i nie wysłanie towaru klientowi.
ADI-mistrzu - Sro Cze 05, 2013 20:58
To zgłoś że zgłosiła ten fakt dopiero po 1.5 miesiącu i że nie zgadzasz się z jej argumentem, ponieważ towar wysłałeś a potwierdzenia trzymasz przez okres 30 dni.
Jako drugi fakt przedstaw że praktycznie wszystkie Twoje tranzakcie zakończone zostały pozytywnie, zaś u niej jest znaczna ilość negatywów i odwołujesz się od decyzji blokady konta i prosisz o ponowną weryfikację.
Yog-Sothoth - Czw Cze 06, 2013 18:05
To raczej nic nie da, bo w tym wypadku to niestety na sprzedawcy ciąży udowodnienie wysłania przedmiotu..
Poszukaj może w historii przeglądarki, może jeszcze trzyma strony z trackingiem. A jak nie to dzwoń do firmy kurierskiej i u nich próbuj.
Pawkaz - Sro Cze 12, 2013 11:38
SyntaX jak sprawa sie ma ?
SyntaX - Sro Cze 12, 2013 17:41
sprawa ma się tak że nawet nie raczyli mi odpisać wysłałem im list gratulacyjny i przeniosłem się na inne kont oraz zrobiłem stronę internetową.
a na aukcjach zaraz napisze że w sklepie internetowym zawsze najtaniej i mam ich w
stracili ponad 1000zł prowizji co miesiąc.
ProNajek - Sro Cze 12, 2013 18:38
No błąd że tych potwierdzeń nie masz,ale tak jak wcześniej ktoś pisał firma kurierska powinna mieć takie informacje że wykonywała usługi na twoje żądanie i powinni posiadać te dokumenty, przecież przy odbiorze od kuriera ona musiała podpisać się. Raczej nie wyrzucają po sfinalizowanej przesyłce.
|
|