|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [Rover 220SDi] Amortyzatory i sprezyny
Avinle - Nie Cze 09, 2013 19:20 Temat postu: [Rover 220SDi] Amortyzatory i sprezyny Witam. Mam zamiar wymienić zawieszenie w swoim aucie ponieważ czuje ze jest dość miękkie choć posiada on obniżające sprężyny z Eibacha. Mam pytanie do kolegów jakie amortyzatory i sprężyny polecacie? Rocznik auta 99, 5d. Jak dam rade za niedługo podeśle zdj. jak auto wygląda na tym zawieszeniu co jest.
tuners - Nie Cze 09, 2013 20:27
Ja mam zamówione sprężynki teraz z vogtland od wlaśnie 200ki i wlecą do mg zr diesla wiec jak będę miał efekt to wrzucę ale chyba nie dojdą przed zlotem
Avinle - Nie Cze 09, 2013 21:05
Takie pytanie jeszcze orientuje się ktoś ile ma normalne nie obniżane zawieszenie w autach wysokość bo nigdzie nie mogę znaleśc;/ ?
tuners - Pon Cze 10, 2013 09:19
12 cm prześwitu w 200 ce dieslu
Jedynie z 200ek obniżone ma wersja vi 11cm
Oraz wersje silverstone ona ma albo 11 albo 10 coś koło tego bo na oko widać że jest niższa niż zr
Zr ma 11,5cm prześwitu
Te vogtlandy mają -3,5 od 200ki
Czyli zr powinien miec 9cm prześwitu po zabiegu.
A ciekawostka ostatnio po zamontowaniu jamexów 200 1.4 siadla z tylu o 7-8cm xD
Avinle - Sro Cze 19, 2013 14:40
ale jak mierzyc ta wysokosc od opony do nadkola ile jest czy od dolu zderzaka do ziemi ?
[ Dodano: Sro Cze 19, 2013 15:40 ]
Zrobiłem dzisiaj zdjęcie na parkingu porównując dwa auta moje i jakiegoś kolesia rovera 25 co powiecie
leszczu - Czw Cze 20, 2013 09:57
Avinle napisał/a: | co powiecie |
Że fotka jest malej rozdzielczości i nic nie widać.
Avinle - Czw Cze 20, 2013 14:13
No mój błąd myślałem że będzie większą tutaj macie link bezpośredni do zdjęcia http://iv.pl/images/58906854721759912686.jpg
leszczu - Pią Cze 21, 2013 10:26
Niziutko. Uważaj na progi zwalniające.
Avinle - Pią Cze 21, 2013 17:35
No niziutko niziutko choć trochę za miękkie jest //. Macie jakiś sposób na uparta śrubę (nimbus) w EGR ta co jest z tylu bo zabrałem sie dzisiaj za rozkręcanie no i troszkę się wyrobiła/; . I porostu szkoda slow co zobaczyłem .
Mundekk - Pią Cze 21, 2013 22:12
Chodzi Ci o tą śrubę z tyłu na imbus przy kolektorze? Możesz wziąć jakiś cienki podłużny kawałek metalu, młotek i młotkiem ją spróbować obkręcić. Celujesz właśnie czymś płaskim w dolna część śruby i bum młotkiem. Jak obkręci się chociaż 1/4 obrotu to spróbuj później imbusem
Avinle - Sob Cze 22, 2013 14:25
Tylko wlasnie jest ten problem iz sie wyrobila bo to imbus zaraz pokaze zdj jak to wyglada i chodzi o tylna srube jak jest EGR bo ta z przodu potraktowalem tez WD40 i bez problemu sie odkrecila a tylna stawia opor http://iv.pl/images/76074732152644352533.jpg . A odnosnie tego ciecia to i tak sruba pojdzie do wymiany bo bede chcial wymienic na normalna srube a nie jakies wygibasy ktore tylko stwarzaja problemy
Mundekk - Sob Cze 22, 2013 17:48
Miałem tak samo też wyrobiłem ten imbus i właśnie sąsiad mechanik mi to obluzował za pomocą podłużnego kawałka metalu i młotka. Parę razy mocniej uderzył i się obluzowała a potem to już jakoś poszło. Musisz wycelować w śrubę tak żeby się obkręciła Ewentualnie jak nie uda Ci się tak odkręcić to już chyba pozostaje tylko przyspawać coś do śruby i wtedy na pewno odkręcisz. Są też takie specjalne nakładki na zepsute imbusy do nabicia młotkiem, ale tam nie ma miejsca więc raczej tego nie nabijesz
Avinle - Sob Cze 22, 2013 18:00
Cos podobnego do srubokreta moze byc zeby przywalic mlotkiem ? czy musi byc inny metal bo pierwszy raz sie bawie z autem a auto mam moze 8 miesiecy i to moje pierwsze.
MD - Sob Cze 22, 2013 20:44
Słyszałem, że gumki recepturki i inne takie wynalazki pomagają odkręcić śrubki - wypełniają przestrzeń wynikającą z obrobionego metalu i zwiększają tarcie.
Mundekk - Sob Cze 22, 2013 23:28
Avinle, jak się nie złamie to może być mój sąsiad użył starego pilnika zeszlifowanego na końcu żeby był ostry
Avinle - Nie Cze 23, 2013 01:14
Dzięki jak macie jeszcze jakieś pomysły to piszcie we wtorek będę z kumplem próbować
|
|