|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika
frezer20 - Pon Cze 24, 2013 07:40 Temat postu: [Honda Civic Aerodeck 2.0i TD] Rozpoznanie silnika Witam
Chciałem sobie zamontować (tuning za 7 zł) i po odkręceniu górnego węża IC moim oczom ukazała się pompa VP30. wszędzie gdzie piszą o tym modelu to powinien mieć 105 KM czyli SDi .Jak te silniki rozpoznać? .Czy możliwe jest aby w tym aucie siedziało iDT? Auto jest na pewno seryjne nikt przy nim nie grzebał w sensie silnikowym.A może honda na koniec produkcji wsadziła tam iDT? Autko z lipca 2000 więc sama koncówka modelu.Co można z nim zrobić? jak dodać mu mocy?Juz mam egr off , turbo troszke podkręcone na cięgnie ,kat off i przelotowy wydech.
ps nie wiem czy ma to znaczenie ale wszystkie mają czarny korek od wlewu oleju a mój ma żółty ,aaaa jeszcze jak go rejestrowałem to we włoskim dowodzie było wpisane 101 KM trochę mnie to zdziwiło, ale byłem pewien że to 105.
szoso - Pon Cze 24, 2013 09:43
frezer20 napisał/a: | moim oczom ukazała się pompa VP30 |
frezer20 napisał/a: | Czy możliwe jest aby w tym aucie siedziało iDT? |
sam już sobie odpowiedziałeś na to pytanie
frezer20 - Pon Cze 24, 2013 09:52
A po czym rozpoznać czy to nie jest jakaś mieszanka SDi i iDT? Czym się różnią optycznie poza oczywiście nieszczęsną VP30?
szoso - Pon Cze 24, 2013 10:35
http://forum.roverki.eu/v...hlight=sdi++idt
frezer20 - Wto Lip 02, 2013 10:20
Może zdjęcia pomogą bo sam juz nie wiem co tam siedzi, pompa vp30 a reszta ?
Rzecz się rozchodzi o to co moge z tym silnikiem zrobić aby wyciągnąć z niego coś więcej. 7 zł odpada więc może chipsy do kompa , ale czy da rade to juz sam się pogubiłem
https://plus.google.com/u/0/photos/114809992192744944030/albums/5895944677775026177
szoso - Wto Lip 02, 2013 15:09
Masz idt
Co do podniesienia mocy to poczytaj w dziale tuning mechaniczny.
Remigiusz - Wto Lip 02, 2013 15:49
Motyw naprawdę fajny, pierwszy raz coś takiego w Hondzie widzę
Byl bym tylko ciekaw czy faktycznie tam są wtryski od IDT czy może z SDI
frezer20 - Wto Lip 02, 2013 20:21
Rozumiem że wtrysków bez wykręcenia raczej się nie sprawdzi?
Remigiusz - Wto Lip 02, 2013 22:13
frezer20, Niestety trzeba je wyciągnąć Przynajmniej jeden Ale wydaje mi sie ze będą od IDT wtryski jak już całość jest zachowana. A ty go takiego kupiłeś od kogoś czy może 1. właścicielem jesteś
frezer20 - Sro Lip 03, 2013 06:40
Kupiłem go we Włoszech z salonu hondy jako używany. Jak już pisałem wcześniej data produkcji to lipiec 2000 więc rover pewnie już SDi nie dostarczał i podesłał iDT. W papierach było że 101 KM , myślałem że się ktoś pomylił , a tu jednak nie
szoso - Sro Lip 03, 2013 09:22
Remigiusz napisał/a: | Byl bym tylko ciekaw czy faktycznie tam są wtryski od IDT czy może z SDI |
Jeśli byłyby wtryski od sdi to nie miałby 101KM w fabryce, z resztą po co mieliby to robić.
To jest IDT w najczystszej postaci, nie ma tu czego szukać i pisać głupot.
bociannielot - Sro Lip 03, 2013 11:05
Wtryski SDi + chip mafless jakby co zestaw podstawowy. Kurka muszę Gonię przeprosic .
|
|