|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Rover do 8 tys, sedan - jaki?
hehe89 - Wto Lip 02, 2013 12:45 Temat postu: Rover do 8 tys, sedan - jaki? Chcę się pozbyć mojego Volkswagena Polo 6n2 tak sobie przeglądałem różne fora, i moją uwagę przykuły Rovery I z wyglądu i w ogóle, no i widzę też że sa dosyć tanie Zakup samochodu planuję na przyszły rok, ale już chciałbym się rozejrzeć w temacie.
Lubię samochody przestronne, coś jak Polo, Octavia. Najlepiej sedan, 5 drzwiowy.
Przejrzałem kilka modelów Roverów i nie wiem który byłby dla mnie najodpowiedniejszy. No chciałbym, żeby nie było problemów w znalezieniu części do Rovera, który bym kupił, no i żeby części też nie były jakieś egzotycznie drogie. Nad szczegółami będę się przed zakupem zastanawiał, teraz tylko chciałbym znaleźć model odpowiedni dla mnie.
Jestem młodym kierowcą, jeżdżę dosyć rzadko, tak z 2000-3000 km rocznie. Więc fajnie by było gdyby auto było też dosyć oszczędne, jak porównałem sobie kilka modeli to spalanie Roverów jest dosyć duże. I zastanawiam sie teraz nad dieslem/gazem? Ale gdy kupię diesla to z jakim przebiegiem, żeby nie trzeba było czegoś drogiego od razu wymieniać? Nie chcę auta słabego - teraz mam Polo 1.0 50KM, żeby kogoś wyprzedzić to potrzeba mnóstwo miejsca, bo zanim przyśpieszy to szkoda gadać. Coś takiego średniego bym potrzebował, bo gnać i tak nie będę bo jestem młody i nie mam doświadczenia, chcę tylko żeby auto miało troche dynamiki. Które Rovery powinienem wziąć pod uwagę?
leszczu - Wto Lip 02, 2013 12:50
hehe89 napisał/a: | Które Rovery powinienem wziąć pod uwagę? |
Rover 45 1.6 ewentualnie 1.8.
bociannielot - Wto Lip 02, 2013 14:59
hehe89 napisał/a: | Najlepiej sedan, 5 drzwiowy. | sedan jest 4-ro drzwiowy
[ Dodano: Wto Lip 02, 2013 15:59 ]
hehe89 napisał/a: | I zastanawiam sie teraz nad dieslem/gazem? | ja polecam diesla
Pawkaz - Wto Lip 02, 2013 16:18
R 600
soviet100 - Wto Lip 02, 2013 18:02
R800
lukasz17 - Wto Lip 02, 2013 20:28
r45 diesla i odrazu chipa
marthinez - Wto Lip 02, 2013 20:46
hehe89 napisał/a: | Jestem młodym kierowcą, jeżdżę dosyć rzadko, tak z 2000-3000 km rocznie. | Do takich przebiegów diesla? Bezsens.
bociannielot - Sro Lip 03, 2013 09:09
marthinez, ja tam uzywam swojego na malych dystansach, z tego co tu wszyscy pisza powinieniem juz 100000000000000 u mechanikow na naprawy i wymiany silnikow wydac a poki co wlewam rope i jezdze dalej .
hehe89 - Sro Lip 03, 2013 15:47
Diesel nie nadaje się do małych dystansów?
Może być benzyna. Spalanie 7-9 litrów benzyny raz na jakiś czas nie jest dla mnie jakimś dużym wydatkiem, chyba że zacząłbym jeździć częściej, to zacząłbym to odczuwać
marthinez - Sro Lip 03, 2013 17:49
bociannielot, ja nie pisałem, że się nie da.
Tylko według mnie nie ma sensu jeździć głośnym, niedogrzanym autem.
W imię czego? bo chyba nie miłości do diesla.
hehe89, jeśli chcesz dużego, niedrogiego sedana to R600 w benzynie (Bezawaryjna konstrukcja Hondy).
BlackD - Sro Lip 03, 2013 18:41
Potwierdzam wypowiedzi poprzedników. R600 jest rozsądnym wyborem ale do małych przelotów wolałbym kupić benzyniaczka. Diesel jak jest niedogrzany to zeżre ile mu wlejesz. Sens jazdy dieslem zaczyna się jak jeździsz na trasach. Co do głośności w aucie to się nie zgodzę bo jest ok. Diesel jak diesel klekotać musi ale jak chcesz auto na małe przeloty to szukaj r600 2.0ti zapas mocy jest,wygodne duże auto a jak rzadko jeździsz to spalanie tragiczne nie jest.
andrew0503 - Sro Lip 03, 2013 19:15
leszczu napisał/a: | hehe89 napisał/a: | Które Rovery powinienem wziąć pod uwagę? |
Rover 45 1.6 ewentualnie 1.8. |
Rover 45 1.8 ewentualnie 1.6 Zimą dosyć szybko robi się cieplutko, wygodna pozycja za kierownicą, zamulaczem na drodze nie jest, przy wyprzedzaniu też nie trzeba modlić się do Św. Krzysztofa, żeby manewr się powiódł. Spalanie chyba w normie, nigdy dokładnie nie mierzyłem, nie spalił więcej paliwa niż było w baku
Jedyny minus to uszczelka pod głowicą Chociaż w porę zdiagnozowana i wyleczona przez dobrego mechanika nie powinna w przyszłości stanowić problemu
soviet100 - Sro Lip 03, 2013 20:55
Szlak by mnie trafił jak bym miał myśleć całą drogę przez 1000km czy uszczelka wytrzymie i kiedy !@!$#%%% kup se coś na bazie hondy i będzie spokój .
andrew0503 - Sro Lip 03, 2013 21:09
soviet100 napisał/a: | Szlak by mnie trafił jak bym miał myśleć całą drogę przez 1000km czy uszczelka wytrzymie i kiedy !@!$#%%% |
No mnie też, nigdy o tym nie myślałem i nie myślę, uszczelka tak jak sprzęgło czy inna historia, wystąpi w najmniej oczekiwanym momencie, nie ma co się stresować, równie dobrze można mierzyć grubość klocków hamulcowych co 100 km. i się stresować, bo wiadomo,że kiedyś się skończą. A w benzynie Roverka uszczelka pod głowicą to jedyna poważniejsza chociaż wcale nie kosztowna, poważna usterka
hehe89 - Sob Lip 13, 2013 18:15
Dzięki za odpowiedzi.
Moje fundusze jednak wzrosną do 12-13 tysięcy Zacząłem zastanawiać się nad Roverem 75. Jest ładny, ma fajne wyposażenie w środku. No ale po przeczytaniu różnych tematów, for, mam mętlik w głowie i nie wiem czy się tym samochodem interesować czy sobie odpuścić.
pawelnovia - Nie Lip 14, 2013 11:30
Co do uszczelki pod głowicą to przy rozsądnej jeździe (jak się go nie kręci do odcięcia na zimnym ) to chyba nie jest to jakieś kłopotliwe Wiadomo że w Roverkach zdarza się to częściej niż w innych ale chyba nie jest aż tak strasznie
A R75 bardzo fajne autko, tylko trzeba dobrać odpowiedni silnik dla siebie
pelson91 - Nie Lip 14, 2013 11:39
ja kupiłem 75 w dieslu, 2000 rok, wyposazenie full oprocz tempomatu i navi, przy kupnie dałem 11,5 tysiąca, OC tysiąc, i przez 3 miesiące użytkowania włożyłem 3,5klocka i to jeszcze nie koniec
także lepiej kupić tańszy, i być przygotowanym finansowo na ewentualne "dokładki" u mechanika, niż kupić drożej niby igłę, a i tak musieć ładować kasę
|
|