|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Civic Aerodeck 2.0i TD] Opinia o ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662
frezer20 - Sro Lip 03, 2013 12:28 Temat postu: [Civic Aerodeck 2.0i TD] Opinia o ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662 Witam chciałem się podzielić wrażeniami z zastosowania środka ENGINE FLUSH PRO-LINE 2662 oraz przejściu na olej MoS2-LEICHTLAUF 10W-40.
Po zastosowaniu płukania silnika oraz wymianie oleju silnik zaczął wyraźnie ciszej pracować i tak jakoś lekko. Podczas jazdy pod obciążeniem silnik pracował zupełnie inaczej, wcześniej wyraźnie buczał a teraz jakoś ciszej i bardzo lekko. Na obroty wkręca się dużo lepiej i ogólnie czuje lekką poprawę dynamiki. Wiec w mojej opinii jak najbardziej polecam ten zabieg. To co pisze nie jest powiązane w żaden sposób z firmą LM, po prostu chciałem się podzielić wrażeniami.
ps. wcześniej jeździłem na Castrol Magnatec 10w-40
barney79 - Pią Lip 05, 2013 16:55
Jutro mam wymianę oleju i zakupiłem też ten płyn.Olej Valvoline Max Life.Zredukował wycieki/przecieki zobaczymy co będzie po płukaniu Pro Line Engine.
Kobi84 - Pon Wrz 30, 2013 12:11
Cześć. Niebawem też zamierzam zastosować ten specyfik do swojego R. barney79, Czy zastosowałeś to w swoim IDT? Zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika i czy wycieki się nie zwiększyły? Mam pewne obawy, bo u mnie poci się lekko uszczelka pod pokrywą zaworów.
Dodatkowo zamierzam dodać też LIQUI MOLY Hydro Stossel Additiv do nowego oleju. Dam znać jakie będą gdy wszystko ogarnę.
barney79 - Sro Paź 02, 2013 16:48
Kobi84 napisał/a: | Cześć. Niebawem też zamierzam zastosować ten specyfik do swojego R. barney79, Czy zastosowałeś to w swoim IDT? Zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika i czy wycieki się nie zwiększyły? Mam pewne obawy, bo u mnie poci się lekko uszczelka pod pokrywą zaworów.
Dodatkowo zamierzam dodać też LIQUI MOLY Hydro Stossel Additiv do nowego oleju. Dam znać jakie będą gdy wszystko ogarnę. |
Hej.Wycieków nie ma.Silnik chodzi twardziej.Radzę olej 2 razy wlewać czyli po plukaniu spuscic,wlac nowy,odpalic na 2-3 min i znowu spuscic.Wymienić filtr(uprzednio zalewając go nowym olejem)itp.Może koszta większe ale leci straszny żur.Można użyć za pierwszym razem ropę(kiedyś tak płukano silniki)Pozdrawiam
Kobi84 - Wto Paź 15, 2013 15:33
Dzięki za odpowiedź. Miałem wymieniać olej i robić płukanie w ten weekend. Niestety z zawieszenia prawego koła zaczęły wydobywać się piski i skrzypienie zwiastujące koniec sworznia. Muszę, więc poczekać z tym aż odbiorę auto od mechanika z wymienionym sworzniem, bo boję się jeździć.
[ Dodano: Wto Paź 15, 2013 16:33 ]
No i jestem po wymianie oleju. Oczywiście przed nią zrobiłem płukanie silnika. Wlałem preparat i silnik pracował przez 10min. Potem zlatywało wszystko przez jakieś trzy godziny. Przyznam, że nie wyleciał jakiś zbytni szlam. Olej taki jak zawsze po wymianie. Na dnie wiaderka zostało jakieś 1-2mm mułu. Po zalaniu nowego oleju silnik pracuje bez zauważalnej różnicy. Przynajmniej mam świadomość że zrobiłem coś dobrego dla niego
|
|