|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 800 - [R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km)
ggalach1 - Czw Lip 18, 2013 11:13 Temat postu: [R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km) No tak jak w temacie...Przeszukałem forum i niczego konkretnego się niestety nie dowiedziałem. Mam wsadzoną czerwoną listwę Valteka. Z tego co się doczytałem ta listwa obsługuje tylko do 40km/cyl.
40 km/cyl to nie 50km/cyl. tak jak w moim przypadku, więc coś jest nie halo. Auto poszarpuje, czasami wręcz rzuci tak jakby zgasł.
Jaką listwę mogę założyć do tego silnika żebym miał pewność, że jest ok i mogę śmiało szukać dalej przyczyny telepania ?
Doczytałem się, że jeden z forumowiczów montował w tym Roverku LPG i włożył listwę Matrixa. Ktoś może jest w temacie?
A i jeszcze jedno pytanie. Jeżeli reduktor w specyfikacji ma zakres do 200 koni to faktycznie bezproblemowo uciągnie to 200 koni czy będą jakieś kwiatki?
Bo mam właśnie KME do 200 koni i nie wiem czy go zostawiać czy rzucić prosto w śmietnik i kupić coś mocniejszego
Ah ciężko znaleźć informacje jak się ma taki samochodzik
Silnik 2.0 200 koni.
Markzo - Czw Lip 18, 2013 13:25
hana2000 - wtryski, do tego ze 2 parwoniki np kme i powinno chulać
AndrewS - Pią Lip 19, 2013 06:19
ggalach1 napisał/a: | Przeszukałem forum i niczego konkretnego się niestety nie dowiedziałem. |
Tu masz troche o LPG wypowiedź Senn-a, co prawda dotyczy to wersji 2.0 bez turbo, ale zawsze cos.
http://forum.roverki.eu/v...=87729&start=60
Czy to nie ta sama 800 na zdjęciu które zamieścił
Już nie sprzedajesz czy kupiłeś
Kozik - Pią Lip 19, 2013 07:42
ggalach1 napisał/a: | Jeżeli reduktor w specyfikacji ma zakres do 200 koni to faktycznie bezproblemowo uciągnie to 200 koni czy będą jakieś kwiatki? |
Zapas musi byc
ggalach1 napisał/a: | Bo mam właśnie KME do 200 koni i nie wiem czy go zostawiać czy rzucić prosto w śmietnik i kupić coś mocniejszego |
Zakladaj drugi taki i bedzie na sto procent nie za malo
ggalach1 napisał/a: | Mam wsadzoną czerwoną listwę Valteka. Z tego co się doczytałem ta listwa obsługuje tylko do 40km/cyl.
40 km/cyl to nie 50km/cyl. tak jak w moim przypadku, więc coś jest nie halo. |
zielone hanki powinny wystarczyc
jaka masz instalacje?
ggalach1 - Pon Lip 22, 2013 11:24
Centralka i komp stag300, butla z tyłu 70 lub 75 l. Wielozawór Tomasetto. Parownik KME Silver do 200 kucy. Świece z przewodami muszę koniecznie wymienić ale z tymi przewodami widzę średnio z dostępem. Bo mi na obciążeniu potrafi poszarpywać i jak schodzi z obrotów
PS. Rover z tego linku, który wrzuciłeś AndrewS jest mój. Jeżdżę nim od listopada. Ludzie niżej piszą tam głupoty totalne. Auto było na serwisie LPG, nie mogliśmy dobrać przewodów WN więc nadal trochę poszarpuje. Został wymieniony wtedy czujnik temp gazu, kopułka, przeprowadzona regulacja. Auto wtedy nie mogło stać tydzień żeby dostać te przewody więc je odebrałem tak. Na serwis mam rachunek.
Ktoś niżej pisze też o klimatyzacji, że ludzie przyprowadzają do nabicia a tu nieszczelna, niesprawna et cetera. Ta klima chłodzi, sprężarka działa bo słychać i jest sprawna z tym że po prostu nie ma optymalnej ilości czynnika więc tylko nabicie wchodzi w grę. Roverka jeżeli nie sprzedam to zrobie go pod siebie do końca bo już pochłonął i tak sporę pieniądze
Markzo - Pon Lip 22, 2013 11:27
Kable są bez problemu dostępne, ze świecami różnie bywa, mi padł jeden komplet ngk po jakiś 8k km Znajomy spec od gazu poleca Denso, może przetestuję niedługo
ggalach1 - Pon Lip 22, 2013 11:33
No właśnie na allegro widzę kable NGK ale od 86 do 91 rocznika..
A co powiecie na takie świece?
http://allegro.pl/swiece-...3405497342.html
soviet100 - Pon Lip 22, 2013 15:27
Kup se byle jakie najtańsze i też będą i nie kombinuj .
A z tym "do nabicia " to ja wiem jak to wygląda .
borys144 - Pon Lip 22, 2013 18:17 Temat postu: [R820 Ti] Wymiana wtryskiwaczy gazu z Valteka... (200 km) Ja w swoim 827 miałem za małe dysze na listwie wtryskowej, rozwiercili mi je na troszkę wieksze i hula bez problemu. Mozna je takze wymienic na wieksze
ggalach1 - Wto Lip 23, 2013 09:37
Ty wiesz swoje ja wiem swoje z tym "do nabicia" Niczego nie muszę Ci udowadniać. Jeżeli nikt się nie zgłosi to sam pojadę ją nabić/odgrzybić - koszt 140 zł
Sam i tak żadnym autem nie jeździłem z klimą więc i tutaj mi się to odwleka
Senn - Czw Sie 08, 2013 13:23
ggalach1, zrobieś to o czym pisalem w tamtym wątku? Zacytuję jeszcze raz "Okazało się, że wtrysk w R jest specyficzny. Chyba to półsekwencja jeśli dobrze pamiętam. Należało w mapie wyciąć wtrysk gazu poniżej 2ms. Operacja jest bardzo prosta jeśli ma się oprogramowanie. Po tej operacji jak ręką odjął. Być może to samo jest w przypadku Turbo."
Jeśli chcesz to mogę zamieścić print screena jak powinna wyglądać mapa.
Co do listwy to ja też zmienialem bo mi żólty Valtek padl. Zmienilem na TAURUS - polski odpowiednik Matrixa - dość szybka listwa. U mnie bardzo dobrze się spisuje już z 50kkm
|
|