|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 25] Walka z pompą
Cezool - Wto Sie 20, 2013 12:31 Temat postu: [Rover 25] Walka z pompą Witam wszystkich i proszę o pomoc, mianowicie walcze z pompą już 2 tygodnie i dalej roverek nie pali zostawiłem go w renomowanym serwisie wymienili pompe na inną tą co zamówiłem ale nie potrafią sie połączyć z komputerem więc kupiłem 2 komputer i tez brak komunikacji na gniezdzie ODB2 zamiast 12V jest 3,3V więc podpinali się wprost do komputera po pinach z reve rovera 25 i z innych schematów i nic nie pasuje czy może ktoś na forum ma jakiś inny schemat podpiecia sie do kompa albo może ktoś ma jakąś porade co mam zrobić żeby komputer się połączył z programem z góry dziękuje za odp.
Raptile - Wto Sie 20, 2013 13:54
po 1 czym sie podpinają ? po 2 bardzo renomowany serwis to musi byc
po 3 rozrzad dobrze ustawiony ? po 4 po co wymieniales pompe , po 5 moze zapowietrzony sproboj odpalic na plaka.
bociannielot - Wto Sie 20, 2013 14:24
Jaja beda jak sie okaze że pompa była dobra .
Cezool - Wto Sie 20, 2013 15:22 Temat postu: pompa walka na pyt 1 podpinał sie komputerem boscha po 2 niby renomowany sewis boscha po 3 rozrząd na pewno dobrze zapięty po 4 wymieniłem pompe bo w starej palił tranzystor bo go wymieniałem osobiście po 5 odpowetrzył dobrze bo na plaka palił
Raptile - Wto Sie 20, 2013 15:31
sprawdzic czy paliwo sika na wtryskach
[ Dodano: Wto Sie 20, 2013 16:31 ]
check sie swieci ?
bociannielot - Wto Sie 20, 2013 15:37
Cezool, najgorsze co mozna to isc do serwisu boscha u mnie ma najgorsze opinie np w powiatowym miescie właśnie serwis boscha a ceny 3-4x takie jak gdzie indziej
RAKU_44 - Wto Sie 20, 2013 17:26
Też nie raz "walczyłem z pompą"
A tak na poważnie to popuść przewody na wtryskach i zakręć rozrusznikiem tylko zabezpiecz co nieco jakimiś szmatami silnik, powinno upaćkać paliwem nawet maskę jeżeli tak będzie następne co zostaje do sprawdzenia to kąt wtrysku.
Cezool - Sro Sie 21, 2013 14:21
Chłopaki to wszystko zostało zrobione już dawno temu wtryki popuszczone bo to była pierwsza czynność potem było trzymane palcem by sprawdzić ciśnienie czy odgina palec czy nie kontrolka check zapala sie na chwilek i zaraz gaśnie ustawienie rozrządu i kąta wtrysku bardzo dobre bo po wymianie tranzystora w starej pompie jeszcze lepiej auto jeżdziło więc na nowej pompie to samo ustawienie zastosowane ale co z tego jak nie odpala samodzielnie auto i nie mozna sie połączyć z komputerem czy przez odb czy przez szpilki nie łączy sie i dla tego nie potrafią mi powedzieć co sie stało jutro wchodzi elektryk i czekam na efekty może coś wymysli z instalacja ale już naprawde mam dosyć tego auta
sTERYD - Sro Sie 21, 2013 22:01
Cezool napisał/a: | ustawienie rozrządu i kąta wtrysku bardzo dobre |
Skąd to wiesz, skoro silnik nie odpala?
Z Piły masz 3 kroki do PHJOWI, Jak nie ma Cię kto zaholować, to laweta Cię mniej wyniesie niż eksperymenta renomowanych serwisów
mirwin - Czw Sie 22, 2013 11:01
A może masz upaloną masę w komputerze? Podłącz "-" do obudowy i sprawdź czy zapali.
Raptile - Czw Sie 22, 2013 11:34
jakby byla spalona masas to krecily by sie wiatraki i nie swiecil check wogole
Cezool - Czw Sie 22, 2013 13:24
wiem ze rozrząd był ustawiony poprawnie bo po wymiane tranzystora w pompie auto jezdziło lepiej tylko tyle że zrobiłem 100km i to samo ponownie spaliło tranzystor więc zakupiłem nowa pompe znaczy urzywana co z tego jak teraz wogóle nie odpala a co do masy to specjanie porobiłem 2 nowe kable do klemy i do kompa osobny bo podejrzewałem tez ze może miec to wine a macie może jakiś schemt podłączenia się do kompa bo magicy twerdza że te schematy nie pasują nie wiem skąd oni mają swoje schemty ja im dałem osobiście schemat podłaczenia z reva rovera.
bociannielot - Czw Sie 22, 2013 13:42
Cezool, schemat podlaczenia do kompa? ee w jakim sensie, wtykasz wtyczke i gra
Cezool - Czw Sie 22, 2013 14:08
wtykasz wtyczke na gniazdo ODB a tam zamiast 12V jest 3,3V i brak komunikacji więc czy macie jakiś schemat podłączenia sie pod główny komputer przez igły bo magicy twerdzą ze te co mają to nie pasują
bociannielot - Czw Sie 22, 2013 14:13
Cezool, no raczej nikt nie bedzie mial lepszych schematów niż w rave .
pavelj - Pią Sie 23, 2013 18:29
Jaki masz sterownik w pompie??
VP44 / VP30 / VP29
Może jest jakiś inny sterownik.
zdzichu - Pią Sie 23, 2013 22:03
Jak palcem można sprawdzić ciśnienie? Jaja sobie robią? Palcem nawet 2 MPa nie utrzyma a tam musi być z 10 razy tyle. Zmień serwis na mniej renomowany. Między którymi pinami na OBD jest 3,3V?
|
|