|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R 400] Nowy nabytek - kilka pytań
godzu - Nie Wrz 22, 2013 20:39 Temat postu: [R 400] Nowy nabytek - kilka pytań Witam serdecznie
Jest to mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość
Ostatnio stałem sie szczęśliwym posiadaczem Rover 400 1.6 16v sedan (1999 r) i mam do was jako doświadczonych posiadaczy kilka pytań:
1. Jaki dokladnie powiniem widnieć symbol na tylnej klapie w tym autku (poprzedni wlasciciel zmienial klape po stłuczce i nakleił symbol 400) a z tego co mi sie wydaje to powinien widniec 416
2. Jestem raczej laikiem jezeli chodzi o motoryzacje a zauwazylem w tabeli zamieszczonej na stronie ze te silniki wystepuja w wersji i,Si i SLi jaka jest roznica miedzy nimi i jak ustalic jaka posiadam
3.Czy warto zmienic olej w skrzyni biegow skoro nic sie z nia nie dzieje i pracuje normalnie
4. Rozrząd wymieniany byl w 2011 i ma przejechane 60 tys. km kiedy go wymienic (w ocenie dwoch doswiadczonych znajomych mechaników wizualnie wyglada bardzo dobrze)
5. Jakie zaroweczki kupic do wymiany podswietlenia ustawienia nawiewu
Z rzeczy ktore juz zrobilem to wymienilem olej+filter, filtr powietrza, filtr kabinowy,plyn hamulcowy, plyn chlodniczy.
Będe wdzieczny za cenne wskazowki
pelson91 - Nie Wrz 22, 2013 20:43
godzu napisał/a: | 1. Jaki dokladnie powiniem widnieć symbol na tylnej klapie w tym autku (poprzedni wlasciciel zmienial klape po stłuczce i nakleił symbol 400) a z tego co mi sie wydaje to powinien widniec 416 |
zależy od roku produkcji auta. ZTCP rocznik 96 i kawałek 97 miał symbol 4(skrót od pojemności), czyli np 416, 420, a 98 i 99 miały po prostu 400
Pawkaz - Nie Wrz 22, 2013 20:44
godzu napisał/a: | 1. Jaki dokladnie powiniem widnieć symbol na tylnej klapie w tym autku (poprzedni wlasciciel zmienial klape po stłuczce i nakleił symbol 400) a z tego co mi sie wydaje to powinien widniec 416 |