Zobacz temat - [R25 2.0 IDT] Kontrolka ręcznego przy mocnym przyspieszeniu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 2.0 IDT] Kontrolka ręcznego przy mocnym przyspieszeniu

Julek - Wto Paź 15, 2013 22:47
Temat postu: [R25 2.0 IDT] Kontrolka ręcznego przy mocnym przyspieszeniu
Witajcie, wystapil ostatnio u mnie taki dziwny problem .... Hamulec reczny normalnie spuszczam i auto sie toczy plyn hamulcowy na dobrym poziomie hamulce ok... auto podkrecone po wtryskach sdi i mapce i jak dam mu troche mocniej powiedzmy na dwojce zapala sie kontrolka recznego??? ew na trojce tez ale mniej juz sie pali dzieje sie to tylko przy pedale do podlogi;p moze jakies sugestie hamulce byly robione zestawy naprawcze przod i tyl nowy plyn i uklad caly odpowietrzony;p
longer86 - Sro Paź 16, 2013 00:06

tak wciska płyn w fotele że może się w pewnym momencie robić mało, dolej odrobinę i sprawdź wtedy, jak się nie zmieni to najwyżej ściągniesz strzykawką, chyba że przy takim przyspieszeniu mieszek na ręcznym działa jak żagiel i dzwigni9ę sam zaciąga ;) ale najpierw bym z płynem spróbował
bociannielot - Sro Paź 16, 2013 06:02

Dolej, i ew obserwuj, moze go byc mniej z jakiegos powodu ;-) .
Julek - Sro Paź 16, 2013 13:10

plyn jest na maxie ogolnie;p moze wyjac? troche??
bociannielot - Sro Paź 16, 2013 13:19

Mozesz spróbowac, ale lepiej wylej niż wyjmij ;p
Julek - Sro Paź 16, 2013 16:16

jeszcze w sumie nic nie zrobilem z tym problemem, aleee dzis bylem na przegladzie i mechanik mi powiedzial ze ogolnie nie ma praktycznie recznego na jednym kole czy to moze byc wina palacej sie kontrolki przy przyspieszeniu?
bociannielot - Czw Paź 17, 2013 08:04

Julek napisał/a:
ze ogolnie nie ma praktycznie recznego na jednym kole czy to moze byc wina palacej sie kontrolki przy przyspieszeniu?

nie

Svirus - Czw Paź 17, 2013 14:31

powodem braku ręcznego na jednym kole może być uszkodzona (zapieczona) linka. Jeżeli nie ma z nią problemów polecałbym sprawdzić położenie tłoczka zacisku...
Co do kontrolki nic innego, poza płynem, nie można wymyślić niż połączenie przy dźwigni od ręcznego, bądź w komorze silnika przy naczynku. Jeżeli się mylę - przyjmę aktualniejszą wiedzę:)

bociannielot - Czw Paź 17, 2013 14:34

Svirus, no moze byc tez ze gdzies jest nieszczelnosc np na przewodach elastycznych ;p . W sumie duzo rzeczy moze byc :) .
tuners - Czw Paź 17, 2013 19:01

Raczej svirusowi chodziło o to co może powodować bezpośrednio wyświetlanie się kontrolki przy przyśpieszaniu
U mnie mimo prawie maxa to przy ostrym dochamowaniu i ruszaniu zwłaszcza jak traciłem trakcję to wybijało kontrolkę ale dla pewności możesz przeczyścić styki przy ręczniku