|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214i] rover 214 8v muli i szarpie
grzesieketz92 - Wto Paź 22, 2013 10:21 Temat postu: [214i] rover 214 8v muli i szarpie Witam, piszę do Państwa ponieważ nie mam juz pojęcia co mu jest szukałem na tym i na innych forach odpowiedzi lecz nie znalazłem.
problem w moim roverku polega na tym iz jest to muł, autko na benzynie chodzi jak diesel, wolno sie wkręca na obroty i nie ma mocy, po przełączeniu na lpg jest znaczna poprawa ale szału nie ma, ale to by mi tak bardzo nie przeszkadzało gdyby choący przyspieszyc, niezaleznie od obrotów szarpie, jakby gasł wtedy puści biały dym i mam uczucie jakby jeden cylinder chodził na poł gwizdka lub tez wcale. jadąc ze stałą prędkością wszystko jest ok, lecz po wcisnieciu gazu po ok sekundzie znów szarpie.. wymieniłem filtr paliwa, olej + filtr naturalnie oraz przewody i swiece, mniej wiecej po wymianie swiec i przewodów sie tak zaczęło dziać.. i nie mam pojęcia co mu jest.. kupiłem 2 tyg. temu i juz mialem do wymiany skrzynie bardzo prosze o pomoc, ps. po przejechaniu ok 20 km szarpanie występuje coraz częściej.
robsson78 - Wto Paź 22, 2013 16:49
Coś mi się wydaje że silnik jest w nie najlepszym stanie. Uszczelka głowicy, słaba kompresja, może rozrząd przestawiony.
Łatwo się wymądrzać ale powinien go obejrzeć mechanik bo tak na forum to ciężko ustalić usterkę.
Płynu chłodzącego nie ubywa ?
grzesieketz92 - Wto Paź 22, 2013 23:02
płynu nie ubywa, oleju nie bierze, uszczelka jest podobno dobra bo oglądał mechanik. mam wrazenie jakby go zalewalo, lecz po chwili idzie jak złoto (tylko na gazie) i tak w kółko.. :-( odpala bez problemu na gazie czy benzynie
leszczu - Sro Paź 23, 2013 09:29
Może pompa paliwa ma dość.
grzesieketz92 - Sro Paź 23, 2013 09:50
brałem pod uwagę pompe paliwa ale wtedy na gazie by tak nie bylo.. nowe kable mnie dzis pokopały, czekam na inne i zobacze czy to przez to.
robsson78 - Sro Paź 23, 2013 14:47
Też pomyślałem że pompa albo coś z układem paliwowym nie tak ale jak piszesz że kopią Cię nowe kable..... tak być nie powinno. Spróbuj je oddać na reklamację.
Sirk - Czw Paź 24, 2013 08:26
Jeśli nowe kable Cię pokopały, a auto zaczęło fiksować po ich wymianie to na 99% wina układu zapłonowego. Tak jak kolega robsson78, mówi, powinieneś je reklamować.
grzesieketz92 - Czw Paź 24, 2013 10:12
wymieniłem kable + kopółka nie kopie juz ale co mi z tego, dalej silnik faluje, przerywa i dymi, zaczął ubywac olej ciekawy jestem ile mnie jeszcze moj roverek wyniesie..
MD - Czw Paź 24, 2013 12:14
Grzesieketz92, wygląda na uszczelkę po głowicą jednak.
leszczu - Czw Paź 24, 2013 14:01
MD napisał/a: | Grzesieketz92, wygląda na uszczelkę po głowicą jednak. |
Tez mi się tak wydaje. Obadaj w jakim stanie jest płyn i olej.
grzesieketz92 - Pią Paź 25, 2013 09:12
sprawdziłem kompresje i stan uszczelki pod głowica, kompresja jest jeszcze w miare, cylender od rozrządu ma delikatnie mniejsze ciśnienie, uszczelka jest dobra lecz olej bierze z popychaczy, czyli robiac popychacze zrobie uszczelke, a przy okazji wymienie pierścienie, a czy pompa wody jest ta sama w 8v jak w 16v?
leszczu - Nie Paź 27, 2013 10:14
grzesieketz92 napisał/a: | kompresja jest jeszcze w miare, |
To dokładnie ile ma tej kompresji
grzesieketz92 napisał/a: | olej bierze z popychaczy, |
Jak może brać z popychaczy Może chodzi ci o uszczelniacze zaworowe.
grzesieketz92 napisał/a: | a czy pompa wody jest ta sama w 8v jak w 16v? |
Inni twierdza, że tak, a inni że nie.
grzesieketz92 - Wto Lis 05, 2013 10:59
a jest możliwość zmiany tych uszczelniaczy zaworowych bez sciagania głowicy?
leszczu - Wto Lis 05, 2013 11:09
Jest taka możliwość.
http://www.roverki.pl/zro...ia-glowicy.html
robsson78 - Wto Lis 05, 2013 11:11
Można. http://roverki.eu/zrob-to...ia-glowicy.html
Leszczu byłeś szybszy o dwie minuty
|
|