Zobacz temat - [R75] Świecąca cała tylna lampa.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - [R75] Świecąca cała tylna lampa.

scareface - Czw Paź 24, 2013 21:16
Temat postu: [R75] Świecąca cała tylna lampa.
Witam.

Od razu mówię, że aparat ustawiony na tryb nocny więc dosyć mocno prześwietla, całość świeci identycznie jak oryginalny postój ani trochę mocniej.
Stop bardzo wyraźny i przeciwmgłowe również.

Ostatnio widziałem się z rafalmis1 i zapytał jak by wyglądały świecące całe tylne lampy w R75, więc już dzisiaj mogę dać odpowiedź :)

Stworzyłem mały poradnik jak to zrobić :)

Musimy tylko polutować styk żarówki na którym jest słabsze włókno z kabelkiem który potem przylutujemy do + z postoju. Następnie musimy skrócić podstawkę stykającą się z żarówką aby stykało się tylko to mocne włókno :)
Trzeba zrobić jeszcze rowek na kabel żeby miał wyjście z wciśniętej żarówki.


rafalmis1 był głównym inicjatorem ja tylko to zrealizowałem :D

Nie odpowiadam za wszystko złe co może być z tym związane. Gwarantuje że stop świeci bardzo mocno i go bardzo wyraźnie widać.

MatiNitro - Czw Paź 24, 2013 21:17

Cooo na to Pan od przeglądów :-| Albo co gorsza jak ktoś Ci na tył najedzie i powie że świateł stopu nie było widać :/ Może być problem jak wyjdzie taka samoróbka.
scareface - Czw Paź 24, 2013 21:22

koniec prac

[ Dodano: Czw Paź 24, 2013 21:22 ]
światło stopu jest tak wyraźnie widoczne. musiał bym nagrać film żeby to było widać.
Co do przeglądu to czego tu się czepić? Stop bardzo wyraźny, przeciwmgłowe bardzo wyraźne

dukat11 - Czw Paź 24, 2013 22:23

tylko że STOP ma być wyraźnie widocznie a nie oślepiać. Już współczuje jadącym z tyłu jak depniesz po hamulcach.
scareface - Czw Paź 24, 2013 22:42

Kurde przesadziłem. Chodziło mi o to, że Stop jest wyraźnie widoczny.

Myślę, że musieli byście to zobaczyć na żywo i ocenić bo zdjęcia nie ukazują tego jak jest na prawdę.
Za chwilę mogę pójść zrobić zdjęcia z lampą błyskową i już nie praktycznie w ogóle nie będzie widać, że coś się świeci, i wtedy będzie, że za słabo świecą i nikt mnie nie zauważy :-|

pelson91 - Czw Paź 24, 2013 22:43

pomysł spoko, wykonanie też, tylko właśnie zastanawiam się nad tym, jak musi ten stop walić po oczach :D
scareface - Czw Paź 24, 2013 22:48

tak swoją drogą, miałem taki sam patent w Hondzie i nie raz jechaliśmy w dalszą trasę, gdzie za mną jechali znajomi i nie usłyszałem od nich że stop oślepia. Jutro przyjedzie kolega i oceni, myślę, że się wypowie na ten temat.
pelson91 - Czw Paź 24, 2013 22:48

w Hondzie to coraz popularniejsze ;) znajomy miał taki własnie US style i wyglądało to zacnie ;)
scareface - Czw Paź 24, 2013 22:52

miałem to przez 3 lata, wszystkie przeglądy przechodziłem, z przodu kierunkowskazy też mi się świeciły z światłami, jak miałem raz kontrole w nocy i zostawiłem na postojówkach to przyszedł policjant i zapytał co się nie powinno świecić z przodu. I zauważyłem że miałem włączone halogeny, na kierunki słowa nie powiedział, na tylne lampy tak samo.
bizon - Pią Paź 25, 2013 16:29

pomysl ciekawy, a la octavia.

i nie rozumiem dlaczego wszyscy sie uczepili tego stopu, przeciez dwuwloknowa na mocniejszym wloknie tez ma 21w czyli tyle ile normalnie zarowka stopu

Harry - Pią Paź 25, 2013 18:03

bizon napisał/a:
pomysl ciekawy, a la octavia.

i nie rozumiem dlaczego wszyscy sie uczepili tego stopu, przeciez dwuwloknowa na mocniejszym wloknie tez ma 21w czyli tyle ile normalnie zarowka stopu

to samo chciałem napisać
U siebie w 200 też planuje tak zrobić :wink:
tylko chce zrobić tak,że żarówki normalnie będzie można wymieniac, a uCiebie chyba trzeba lutować

scareface - Pią Paź 25, 2013 19:06

no dzisiaj specjalnie zwracałem uwagę na samochody ;
skoda, ford, kia, toyota i na pewno dużo więcej, ma pozycyjną ze stopem i jakoś jeżdżą i chyba przeglądy przechodzą :D a no i panowie macie rację, że 21W jest na stopie standardowo :) więc jak raziłem wcześniej tak samo teraz :)

Harry - Pią Paź 25, 2013 21:21

scareface napisał/a:
skoda, ford, kia, toyota i na pewno dużo więcej, ma pozycyjną ze stopem i jakoś jeżdżą i chyba przeglądy przechodzą :D

gdyby było to nielegalne to by nieprodukowali zarówek 5w/21w

scareface - Pią Paź 25, 2013 23:31

Harry napisał/a:
gdyby było to nielegalne to by nieprodukowali zarówek 5w/21w


racja !! :)

rafalmis1 - Pią Paź 25, 2013 23:42

widziałem dzisiaj na żywo i powiem, że mi bardziej podoba się tak jak fabryka dała, ponieważ góra i dół lampy mają taką samą powierzchnie klosza,a środek posiada coś w rodzaju pasków i jak dam mnie psuję, to wygląd. Wybacz Marcinie jak ci uraziłem :P
scareface - Pią Paź 25, 2013 23:49

rafalmis1 napisał/a:
widziałem dzisiaj na żywo i powiem, że mi bardziej podoba się tak jak fabryka dała, ponieważ góra i dół lampy mają taką samą powierzchnie klosza,a środek posiada coś w rodzaju pasków i jak dam mnie psuję, to wygląd. Wybacz Marcinie jak ci uraziłem :P


Każdy ma własne zdanie :) mi się tak podoba i tak będę jeździł :)

HarryVip - Pon Lis 11, 2013 20:49

Robię to programowo. Bez kabelków. :mrgreen: Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością.
scareface - Wto Lis 12, 2013 22:34

HarryVip napisał/a:
Robię to programowo. Bez kabelków. :mrgreen: Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością.


moja wersja jest w takim razie dla zielonych co z komputerami nie mają doczynienia, ale efekt ten sam i u Ciebie i u mnie :)

dj_darco - Pią Sty 31, 2014 22:31

HarryVip napisał/a:
Robię to programowo. Bez kabelków. :mrgreen: Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością.

Interesuje mnie sposób programowania LSM. jak to zrobić aby nie robić w lampach mostkowania

arkady - Sro Mar 05, 2014 21:56

powiedz po zalozeniu diod na tablice kontrolka o przepaleniu zarowki swieci ci sie ?
rafalmis1 - Czw Mar 06, 2014 02:46

arkady, sekretarka scareface, się zgłasza i juz ci tłumaczy :-D Marcin (scareface,) założył paski Led, a do pasków dolutowana jest żarówka 14V, bardzo mala, tak żenie wwidać żółtego światła z niej i dzięki temu nie świeci komunikat o spalonej żarówce.
Ja z zrobiłem podobnie, bo też dałem paski Led, ale dolutowalem się do Nie świecące żarówki Led z systemem Can Bus. Dioda nie świeciła, ale system działał wiec wykorzystałem to i nie mam komunikatu o spalonej zarowce

szpynior - Czw Mar 06, 2014 12:58

Zawsze można założyć normalna żarówkę i wyłączyć sprawdzenie żarówki
scareface - Pią Mar 07, 2014 23:52

szpynior napisał/a:
Zawsze można założyć normalna żarówkę i wyłączyć sprawdzenie żarówki

to dlaczego my o tym jeszcze nie wiemy?? :D

[ Dodano: Pią Mar 07, 2014 23:52 ]
no i oczywiście dziękuje mojej sekretarce rafalmis1:)

szpynior - Sob Mar 08, 2014 08:34

scareface, byście kupili sobie z rafalmis1, bmw scanner i po kłopocie. DLRY-y do zaprogramowania i powyłączanie komunikatów o żarówkach :)
A jak chcesz potestować przed zakupem daj znać na pw .

rafalmis1 - Sob Mar 08, 2014 11:51

szpynior, mam BMW Scaner i cham nie dział :-\
damiwr - Sob Mar 08, 2014 11:59

Mi tez nie działa tzn. odpala ale nie ma aktywnego przycisku continue ;)
rafalmis1 - Sob Mar 08, 2014 16:01

damiwr napisał/a:
Mi tez nie działa tzn. odpala ale nie ma aktywnego przycisku continue ;)

to tak jak u mnie

szpynior - Sob Mar 08, 2014 17:38

Jutro sprawdzę jak to u mnie wygląda.
Rozumiem że LSM - Coding Data - tam wykonujecie ?

damiwr - Sob Mar 08, 2014 23:10

Nie Piotrze problem polega na tym że interfejs jest podłączony do kompa inpa działa jak trza a po instalce pa jest tylko takie okno i nic nawet stery nic nie dają ;)

dodam że dziś pobrałem se DEMO i odpala jak ta lala, ale oczywiście do DEMO.

wiem że na focie jest napisane że nie podłączony ale nawet jak jest podłączony to nic się nie dzieje dalej a napisane że podłączony.

szpynior - Nie Mar 09, 2014 10:40

damiwr, a widzisz ja mam inną wersję . U mnie pokazuje PaSoft 1.4.0.7 z 2009 roku .

No i zadam głupie pytanie ale łączycie się tym ?

http://allegro.pl/bmw-pas...4025766195.html

rafalmis1 - Nie Mar 09, 2014 12:50

szpynior, podobnym. Nie ma naklejki BMW i kabel jest na stałe
szpynior - Nie Mar 09, 2014 12:57

a możecie foto wrzucić
damiwr - Nie Mar 09, 2014 15:57

No ja łącze się kablem od impa choć i działa :) przynajmniej na wersji DEMO tylko trzeba odpowiednio ustawić interfejs

czyta nawet VIN i cofnięty licznik ;) niestety jest to demo i nie za bardzo chce mi się wierzyć że jest tyle błędów ;)

Szukam innej wersji i zobaczymy.


wiem już wiem musi być sparowany kabel do pasoft. i koniec ;) choć ja się nie poddam tak łatwo i powalczę sobie jeszcze skoro demo śmiga.

szpynior - Nie Mar 09, 2014 16:36

Tu by musiał się Marek wypowiedzieć ale chyba kabelek do Inpy ma się niejako do BMWScanner i dlatego może nie działać prawidłowo. U mnie to osobny fejs.
damiwr - Nie Mar 09, 2014 17:06

szpynior napisał/a:
U mnie to osobny fejs.


to się zgadza bo jak chcesz se odblokować wersje demo co działa i na inpowym kablu to 1200$ :D

a tak można za 135 mieć z programem z allegro.

MaReK - Nie Mar 09, 2014 22:57

Musiałby się tylko fejs przedstawić programowi jako BMWScanner ;)