|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [R400/R45/MG ZS] ] Montaż orurowania FMIC bez ciecia pasa
Remigiusz - Nie Lis 10, 2013 17:11 Temat postu: [R400/R45/MG ZS] ] Montaż orurowania FMIC bez ciecia pasa Hej,
Jest na forum kilka opcji montażu FMIC ale przy każdej trzeba odcinać trochę od pasa przedniego Nie jest to nic strasznego ale tak bo gdybaniu nad tym pomyślałem sobie czemu nie podmienić chłodnice wody na jakaś inna
Nasza chłodnica jest taka i ma u góry i dołu obudowę:
Wiec Czemu nie poszukać chłodnicy co ma dokładnie ten sam rdzeń ale obudowę po bokach
Bo większym szukaniu trafiłem na kilka kandydatów:
Te chłodnice można nowe dostać za 100-150zl
Sa dwie opcje albo wloty wody po lewej stronie (kolo alternatora )albo po prawej stronie (puszka powietrza)
VW Passat 32B 1.6 72KM 86-88
VW Golf I Caddy I 1.6 83-88
Chłodnice maja tak samo wloty i wylotu 32mm oraz wyjście na wężyk przelewowy 8mm.
Takie coś nam daje ze uzyskujemy wolna przestrzeń nad górnym pasem a chłodnica i spokojnie tam się robi szczelina 60mm Kolejny plus jaki uważam to taki ze długość rur IC jest o wiele krótsza i mniej kolanek oraz zagięć powstaje
Myślałem żeby jeszcze w pakować większa chłodnice, leć niestety kolejne rozstawy idą już ponad 700mm szerokości chłodnicy co jest zbyt za duże już jak dla nas. Nie udało mi się nic poszukać żeby miała chłodnica max szerokość do 650mm
[ Dodano: Nie Lis 10, 2013 17:11 ]
Mniej więcej coś takiego by się uzyskało ale bez ciecia pasa
Markzo - Pon Lis 11, 2013 10:39
Nie trzeba ciąć pasa żeby zamontować fmica nawet sporych rozmiarów.
greg-si - Pon Lis 11, 2013 12:37
Cytat: | Nie trzeba ciąć pasa żeby zamontować fmica nawet sporych rozmiarów. |
x2
Remigiusz - Pon Lis 11, 2013 13:29
To jakim cudem wy chcecie rury przepuścić do komory silnika bez ciecia Trzeba ciąć pas albo z jednej strony albo z obu stronach.
Ja nie pisze ze trzeba pas ciąć pod FMIC tylko pod orurowanie
Jak tutaj maja niby pójść rury jak nie ma na tyle miejsca Trzeba to tak wyciąć mniej więcej:
[ Dodano: Pon Lis 11, 2013 13:29 ]
Efekt ma być raczej taki, dodałem jeszcze jedno foto do postu
Markzo - Pon Lis 11, 2013 13:35
2 otwory fi 60mm wystarczyły na puszczenie orurowania u mnie.
greg-si - Pon Lis 11, 2013 14:43
Albo lecisz rurami pod lampami, wywalasz zbiorniczek spryskiwaczy i masz po obu stronach pustkę.
camaro17 - Pon Lis 11, 2013 23:06
To ostatnie zjecie tego zielonego ryjka to akurat MG ZR po swapie na T16
mlody975 - Pią Lis 15, 2013 17:20
Markzo - Pią Lis 15, 2013 19:21
Tylko w przyadku 45/zs sprawa ma się inaczej niż przy Coupe ale dalej da się to zrobić mało inwazyjnie
|
|