Zobacz temat - [R75 CDT 2.0] wymiana piasty/zwrotnicy prawy przód+łożyska
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75 CDT 2.0] wymiana piasty/zwrotnicy prawy przód+łożyska

Kigent - Wto Sty 07, 2014 14:46
Temat postu: [R75 CDT 2.0] wymiana piasty/zwrotnicy prawy przód+łożyska
Witam serdecznie,

zwracam się do Was o pomoc w zlokalizowaniu sklepu, w którym będę w stanie nabyć (w rozsądnej cenie) piastę/zwrotnicę na prawy przód do mojego roverka.
Od kilku miesięcy walczę z biciem/punktowym piszczeniem w prawym kole, gdyż w pierwszej fazie byłem przekonany, że problem stanowiła skrzywiona nowa! tarcza hamulcowa.
Po wymianie na kolejny komplet stwierdziłem iż mam kompletnego pecha :oops: zacząłem szukać problemu w uszkodzonej oponie, źle wywarzonych alusach i ogólnie problemu z felgami. Jednak ostatnio, po sprawdzeniu wszyskiego, zwrócono mi uwagę na jeszcze jeden fakt, a mianowicie mozliwe skrzywienie piasty w zwrotnicy i bingo, po ponownym zdjęciu klocków i tarczy mogłem zauważyć bez specjalnego sprzętu, że moduł piasty do którego mocowana jest tarcza, odchyla się punktowo na oko +/- ok.1-2mm.
Dodam, iż ostatnio po użytkowaniu auta rozsypało się łożysko, które było niecałe dwa lata temu wymieniane.
Czy możecie mi coś polecić? Na kilku popularnych sklepach internetowych nie znalazłem nic poza łożyskami.
A może macie jeszcze inne pomysły co może być przyczyną?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Kigent

turbina - Wto Sty 07, 2014 15:59

na tomateam jest mozliwośc kupienia piasty.
sash997 - Wto Sty 07, 2014 16:24

a może tak cała zwrotnica z anglika za grosze??
Kigent - Nie Sty 12, 2014 13:44

Cytat:


Dzięki za podpowiedź, zapomniałem o tym sklepie internetowym.

A ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób przebiega wymiana flanszy/piasty koła?
Czy łożysko jest 'wciskane' za pomocą praski w zwrotnicę koła, następnie flansza/piasta koła 'wciskana' jest w łożysko (wewnętrzną część łożyska) a następnie wprowadzana jest półośka, po czym całość skręcana jest nakrętką zabezpieczającą całość?

Pozdrawiam :mrgreen: