|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [R45 1.8] Drobna modyfikacja układu wydechowego
ADI-mistrzu - Sob Sty 11, 2014 17:49 Temat postu: [R45 1.8] Drobna modyfikacja układu wydechowego Witam,
Przepalił mi się łącznik elastyczny wydechu i mam zamiar go wymienić, ale pewnie jak część osób wie, trzeba prawie cały układ wydechowy zdemontować aby tego dokować.
Dlatego pomyślałem aby dospawać łączenia do łącznika tak jak to jest w przypadku np. katalizatora:
Ale jednocześnie pomyślałem nad wymianą kolektora wydechowego na układ 4-2-1.
I tutaj mam kilka pytań:
1. Czy wymiana kolektora ma w ogóle sens?
2. Czy w warszawie, Łodzi na ich odcinku jest jakiś szrot czy coś takiego gdzie by mieli układ wydechowy w dobrej cenie?
3. Nie wiedzie czy gdzieś nie sprzedają samych takich elementów łączeniowych do wspawania na rurkę?
Pozdrawiam
[ Dodano: Sob Sty 11, 2014 17:49 ]
P.S.
Jest jakaś różnica w tłumikach środkowych Walker między wersją 1.6 a 1.8 ?
sTERYD - Sob Sty 11, 2014 22:59
Z tymi kołnierzami, to się tam raczej będzie ciężko wcisnąć. Zwłaszcza jak zalozysz dwustopniowy kolektor. Prędzej da się rura w rure, ale osobiście myślę, że to nie ma sensu. Spawania przy wymianie masz 15 minut także szkoda zachodu.
tronsek - Sob Sty 11, 2014 23:06
ADI-mistrzu napisał/a: | 1. Czy wymiana kolektora ma w ogóle sens? | Dól powinien się poprawić. Przynajmniej w Coupe, po wymianie kolektora bbyło to odczuwalne.
ADI-mistrzu - Sob Sty 11, 2014 23:21
Kolektor z 400 jest gabarytowo taki sam jak od 45 ? Chodzi mi czy przypadkiem nie okaże się ze będzie o coś haczyć, wolę być przygotowany.
Z tego co widzę to wszystkie były takie same niezależnie od pojemności, zgadza się?
sTERYD - Nie Sty 12, 2014 01:11
tylko w 1,8 jest coś pomodzone, ale silnik powinien pasować do reszty wydechu z R 400.
ADI-mistrzu - Nie Sty 12, 2014 09:32
Czyli wydech z 1.8 jest ciut inny? Tylko wtedy wydech musiał by być z R200, bo R400 nie miały 1.8
|
|