|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [R25 2.0 idt] hamulce 300mm? mozliwe?
Julek - Pią Sty 24, 2014 20:59 Temat postu: [R25 2.0 idt] hamulce 300mm? mozliwe? Witam, czy ktos sie moze orientuje czy od czegos da sie wlozyc heble do roverka 25 z tarczka o srednica 300mm? wiem ze sa 282 od zsa czy 180tki ale tak mnie zaciekawil temat czy byla by opcja wrzucic wieksze?
scorpion - Pią Sty 24, 2014 21:04
mozliwosc jest i bedzie zawsze ale to sie wiaze z przerobieniem paru elementów po za tym wtedy pasuje dac inne zaciski moze dwutłoczkowe ?
Julek - Pią Sty 24, 2014 21:11
ja sie pytam czy jest opcja przelozenie z czegos bez wiekszych przerobek:) czy jest cos co styknie zmienic tarcze zacisk wsio;p
[ Dodano: Pią Sty 24, 2014 21:11 ]
http://allegro.pl/zacisk-...3906646508.html takie cus moze?
Kozik - Pią Sty 24, 2014 22:44
Julek, tak są takie zestawy
sprzedaj auto, telewizor, komputer, telefon i pewnie Ci wystarczy http://www.taroxpolska.pl...ow-p-44840.html
[ Dodano: Pią Sty 24, 2014 22:44 ]
to co Ty wysłałeś to z tego co kojarzę to pod 282 dwa tłoczki pytaj grega jak to hamuje i czy wystarcza
Julek - Pią Sty 24, 2014 23:51
hihi to jednak chyba zatrzymam sie na 282 ladny zestaw ten 310;p myslalem ze jest jakis zestaw np jak w xedosie/mx6/626 masz tarcze i zacisk po 262 to w m6 jest 302mm i taki komplecik za 500zl spokojnie a swap banalny a od mpsa 330 tez sa juz w granicach tyska ale widze do roverka ciezki temato myslalem ze w jakis legendach czy integrach lecialy 3-setki;p ten zestawik 2 tloczkowy od legenda mi sie baaardzo spodobal;] btw kozik ty daleko sie gdzies przeprowadzasz? bo ja nie mam chwili wolnej w ten weekend a auto i tak w serwisie amory sie zmieniaja;p
Remigiusz - Sob Sty 25, 2014 00:17
Jest opcja bardzo prosta
Kupujesz zaciski od Hondy civic type R EP3 (01-05) do tego tez klocki do tej Hondy.
Tarcze kupujesz od Renault Scenic II (300 x 24), jedynie trochę trzeba środek centrujący przetoczyć na kilka mm większy i to wszystko
Uwaga w tedy pasują tylko felgi 16" w gore
Plus jest tego taki ze tarcze i klocki kosztują normalne pieniądze od Renualt i Hondy a nie jak do 282 z Rovera chore ceny jakies
[ Dodano: Sob Sty 25, 2014 00:17 ]
W sumie można szukać tez z czegoś innego ważne tylko żeby rozstaw śrub mocujących miał 140mm od osi śruby do osi śruby
Markzo - Sob Sty 25, 2014 00:34
tylko ile kosztują zaciski od Type R dużo sensowniej daj 4 pot od bmw/ar.
Remigiusz - Sob Sty 25, 2014 01:11
Markzo, 200-500 zl za komplet Tylko trzeba uważać na rocznik żeby był ten starszy nie to UFO czy jak to nazywają Od Type R są tez jedno tłoczkowe
Markzo - Sob Sty 25, 2014 09:18
pod 300mm? te w których są piasty 114,3?
camaro17 - Sob Sty 25, 2014 10:06
Przeróbka jest możliwa , wystarczy troszeczkę poszukać na necie , angole już ten temat przerobili dogłębnie .....
http://rovertech.net/foru...p?f=94&t=119145
http://forums.xpowerforum...ead.php?t=54162
http://www.rovertech.net/...p?f=95&t=111326
zaciski od Peugeot 406 V6, 607 V6, Fiat Coupe Turbo, Fiat Bravo Abarth
Julek, kolego zastanawia mnie tylko jedno ... po co ?? a nikt nie zapytał czy org. pompa da rade ? oczywiście że nie ..... , i następne pytanie czy jeżeli masz a zakładam że tak bębny na tyle to czy taki zestaw ma sens .... ?? oczywiście że nie !!!
bo przy nagłym gwałtownym hamowaniu przód zanurkuje tak mocno że tył nie będzie w stanie wyrównać siły hamowania i dupeczka pięknie zawinie ślizga
aby takie mody przeprowadzić najpierw radził bym rozeznać temat jakie inne zmiany trzeba przeprowadzić i co wymienić na większe, mocniejsze aby to miało ręce i nogi....
o przewodach w stalowym oplocie i nowym płynie i większej temp pracy nie wspomnę
Markzo - Sob Sty 25, 2014 10:21
Seryjna pompa da rade, ba, nawet przy 310 przod i 300 tyl ogarnie. Wiec bez paniki a zaciski z bety są po prostu tańsze, a dalej to 4 tłoki i brembo koło 800zł liczyłem taki 300mm + 4 tłoki na przod.
Julek - Sob Sty 25, 2014 13:16
camaro17, pompa powinna dac rade na tyl przy zmianie wiadomo ze wleca tarcze i belka od zra;p przeowdy w stalowym no tez wiadome przeciez bez tego to nie ma wiekszego sensu ja tylko myslalem sobie czy duzo jest rzezby zeby miec te 300mm;p remi ja caly rok na 16" jezdze wiec z tym problemu nie ma;p ten pomysl od civica type r calkiem fajny no i od bety 4 tloczki to juz moim zdaniem troche przesada nie mam 300km pod maska ale np zaciski od type r i tarcze od renowki to moze fajna rzecz dla samego koszta tarcz;p
[ Dodano: Sob Sty 25, 2014 13:13 ]
btw markzo od czego konkretnie te zaciski z bety? i jaka rzezba przy tym jest?
[ Dodano: Sob Sty 25, 2014 13:16 ]
http://allegro.pl/bmw-e30...3913261214.html i czy takie cudo podejdzie (mowie oczywiscie o samych zaciskach;p
greg-si - Sob Sty 25, 2014 16:10
Moim zdaniem nie ma sensu ładowania jakiś super wielkich tarcz jak latające spodki, zacisków z 8 tłoczkami.
Najrozsądniej zestaw z ZR160/ZS180 do tego stalowy oplot, nowy płyn i powinno być ok jeśli tarcza i klocek nie będzie jakaś strasznie tandetna.
Markzo - Sob Sty 25, 2014 16:23
od e38, adapter i siada do nas
greg-si napisał/a: | Najrozsądniej zestaw z ZR160/ZS180 do tego stalowy oplot, nowy płyn i powinno być ok jeśli tarcza i klocek nie będzie jakaś strasznie tandetna. |
zależy kto czego ptrzebuje, do jakiegoś niewielkiego wzrostu mocy to co mówisz w zupelnosci styknie, chyba ze ktos potrzebuje baardzo mocnego hebla
Kozik - Sob Sty 25, 2014 16:34
Julek napisał/a: | kozik ty daleko sie gdzies przeprowadzasz? |
600m dalej
Julek - Sob Sty 25, 2014 16:39
szczerze, bardzo mi sie podoba zestaw od bmw znazlem 2 zaciski za 280zl te brembo;p tez sklanialem sie ku 2 tloczkowym zaciskom z legenda
[ Dodano: Sob Sty 25, 2014 16:39 ]
Kozik, dzisiaj bylem obok ciebie bo odebralem auto z serwisiu ale pomyslalem z eprzy -milionie stopni nie bede cie dreczyl
Remigiusz - Sob Sty 25, 2014 18:15
Markzo, Znam dwóch gości w Niemczech co maja tak zrobione i kupili na szrotach te zaciski od Type R za 80-100€ za komplety bo jak sami twierdza taniej to wychodzi niż potem tarcze 282 do ZR'a
Julek - Sob Sty 25, 2014 18:51
sklaniam sie ku zaciskom z bety 4 tloki i do tego tarcza od scenica np II 302mm i klocek od beemki + adapter dobrze kminie?
Markzo - Sob Sty 25, 2014 19:05
albo tarcza z alfy 310 albo 315mm
Julek - Sob Sty 25, 2014 19:17
chce do 16" to wepchanc
jrdarus1 - Nie Sty 26, 2014 09:30
Ludziska działajta coś, chętnie narazie popatrzę a później sam coś wymodzę zaciski od bmw wyglądają bardzo obiecująco, miałem przekładać do ZR tylko zaciski z r620ti z większym klockiem bo akurat posiadam ale być może w tym temacie narodzi się nowa koncepcja jeśli ktoś by się podjął i wykonywał adaptery pod zaciski z bmw e38 to bym się pisał na taki komplecik
Pozdrawiam i bacznie śledzę temat.
Julek - Nie Sty 26, 2014 10:57
ja jednak zdecydowalem sie na zaciski od type r civica i tarcze 300mm;p zacisk z beemki by mi nie wlazl chyba do 16" a caly rok zasuwac na 17 to troche lipa
jrdarus1 - Nie Sty 26, 2014 15:56
Julek, kiedy działasz? zaciski podchodza P&P? dostępne są takie tarcze 4x100?
BigBoyPL - Nie Sty 26, 2014 18:43
Jeszcze widziałem kit tarcze i zaciski firmy AP z ładnym logiem =MG= z MG TF do MG ZR
4 tłoczkowe i w tarczę 282 wchodzą bez żadnych dystansów.
albo tarcze z Fiat GT Coupe i do tego zaciski z Legend 2 tłoczkowe i trzeba dorobić płytki dystansowe (ang. calipers adaptor brackets).
Julek - Nie Sty 26, 2014 20:18
jrdarus1, pewnie zaczynam sie bawic za jakies 1-2 tygodnie bo teraz nie mam czasu tarcze od scenica II 300mm trzeba tylko przetoczyc otwor srodkowy;p a jezeli smigasz na 17" caly rok to spokojnie bym lecial na zaciski od bmw jak chcesz mam typa 2 zaciski za 200zl
greg-si - Nie Sty 26, 2014 20:26
Tylko pamiętajcie że średnica to nie jedyny aspekt.
Większy zacisk lubi obcierać o ramiona felg. Wiem że ten zacisk z BMW jest dość duży więc może być różnie. Zwróćcie na to uwagę żeby się nie okazało że dupa z modów.
Julek - Nie Sty 26, 2014 21:09
wiem wiem dlatego mysle ze ten od beemki bedzie troche za duzy;/
Kozik - Nie Sty 26, 2014 22:13
Julek, a że tak się zapytam o tyle myślałeś?
przy założeniu na przód 300mm a na tyle bebny lub nawet 239 albo 260mm moim zdaniem będzie za mało, przy hamowaniu z 200km/h do 80 będzie super ale poniżej tych prędkości będzie hamował Ci tylko przód
Julek - Nie Sty 26, 2014 22:47
tak myslalem wleca 262 i mysle ze powinno zrobic robote;p
Markzo - Pon Sty 27, 2014 08:04
prędzej 280 by na tył pasiło
Kozik - Pon Sty 27, 2014 11:33
Julek, jeździłem 200tką z 282 z przodu a 239 z tyłu i tył za słabo hamował pojawiał się efekt jak wyżej to samo będziesz miał jak wsadzisz nie dość że większe hamulce to jeszcze 4 tłoczki
jrdarus1 - Pon Sty 27, 2014 19:57
Markzo, oo tak widzi to się u mnie w ZR 300mm przód, 280 tył trzeba będzie kombinować coś:D
Markzo - Wto Sty 28, 2014 00:02
heheh niech sie cieplej zrobi to bedziemy dumać Darek
Julek - Czw Sty 30, 2014 18:14
no musi sie pogoda poprawic zeby w ogole cos myslec bo narazie temat zamarzl;p kozik a myslisz ze jezeli na przod wleca normalne hample od type r te jedno tloczkowe tarcza 300mm i tyl 262 to bedzie lipa??
Kozik - Czw Sty 30, 2014 18:53
Julek, nie znam Cię dobrze ale na tyle na ile Cię znam to daj sobie siana z kombinowaniem, kup hample z ZSa 282/260 będziesz miał wszystko plug and play jak to mówią i zero problemów, jeśli stwierdzasz że Twoje auto jest tak mega szybkie (uważam inaczej) to kup sobie większe a w przeciwnym wypadku nacinane nawiercane mikody przód i tył, do tego klocek ferodo i z pewnością Ci wystarczy, będzie świetnie wyglądać i wystarczająco hamować. Tyle mam w temacie hamulców do diesla, jakbyś miał ponad 200KM to mógłbyś kombinować na większe.
Dobry klocek, dobra tarcza 282mm/260mm i będzie git. No i nie zapomnij o przewodach hamulcowych w stalowym oplocie oraz dobrym płynie hamulcowym.
Julek - Nie Mar 02, 2014 00:15
kolejne pytanie bo juz kupilem tarczki 282mm na przod te od zra 160tki wentylowane. Teraz tak szukam zaciskow do zra czy tam zsa ale wiadomo ze sa w sporych pieniadzach;p wyczytalem ze w hondzie accord byly 282 z silnikiem 1.8 vtec i znazlem zaciski w super stanie za 50zl... z 2003 roku czy takie cos podejdzie do roverka z tymi tarczami????
[ Dodano: Nie Mar 02, 2014 00:15 ]
jrdarus1, jakby cos to moze uda mi sie wyczaic adaptery do zaciskow brembo beda jacys chetni oprocz dara?
natsu9 - Nie Mar 02, 2014 18:27
zaciski pasuja bo ja mam w accordzie zmienione na tarcze z Roverka 282, Julek z czego wyciete adaptery ? i na jakie Brembo ? 93mm(z pamieci)?
Remigiusz - Nie Mar 02, 2014 23:03
Mnie tylko ciekawi po co takie hample jak do wozu 400km
lseria więcej jak 215km ledwo co u ciągnie
Julek - Pon Mar 03, 2014 17:39
natsu narazie czekam na odpowiedz facet sie zajmuje przygotowywnaiem aut do rajdow i po prostu cos takiego oferowal Remigiusz, ja nie mowie ze dla kazdego po prostu rzucilem temat mi stykna te z type r btw dwa otwory jednak trzeba bylo toczyc ale juz wszystko przygotowane w srode montuje;p
Remigiusz - Pon Mar 03, 2014 19:11
Ktore otwory rozwiercales ?
dobryziom - Pon Mar 03, 2014 21:20
Remigiusz napisał/a: | Mnie tylko ciekawi po co takie hample jak do wozu 400km
lseria więcej jak 215km ledwo co u ciągnie |
dokładnie mam w Tomcacie 282mm z zaciskiem legenda 2 tłoczki, tył z MG ZR 260mm całość na oplocie i jest świat i ludzie przy tej wadze
Julek - Pon Mar 03, 2014 23:00
toczylem otwor srodkowy bo mial 61mm a ten duzy gdzie tarcza nachodzi na piaste bo tam byl taki kawalek metalu 2mm na koncu i nie dalo sie tego zalozyc.
spider - Wto Mar 04, 2014 11:48
Kolega, ma ep3 z porobionymi hamulcami.
Na dniach wam powiem, jaka jest różnica w hamowaniu miedzy moim mg zr a epka.
Nawet może nagramy filmik.
RAKU_44 - Wto Mar 04, 2014 17:01
Jak już jest temat hamowni to od Pralki 282 dostanie się tylko z IV gen 2,2 VTi czyli z lat 1991-96 ?
Tak jak napisał camaro17 tu:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=792910#792910
Też myślę o przejściu na 282 z przodu a tył zostawić na bębnach bo jednak lite 262 niezbyt komfortowo się "depta"
Julek - Sro Mar 05, 2014 17:23
powiem ci tak bo teraz przerabiam ten temat hampli i mam zacisku przod tyl od preludy 2.2 vti chyba 1999;p przod przymierzalem z kolega z forum i wyszlo tak na moich alu 16" brm wszystko pasowalo i spoko;p ale z ciekawosci przymierzylismy jego 16" ze streetwise i niestety jarzmo tarlo o fele;/ o ile sie nie myle to zaciski z zr 160 maja tloczek 54mm a preluda 57;p chyba ze cos mi sie wali;p
[ Dodano: Sro Mar 05, 2014 17:23 ]
spider, przyjedz do mnie za 2 dni do piaseczna to ci pokaze jak hamuja te z ep3 i zobaczymy co lepsze;p
RAKU_44 - Sro Mar 05, 2014 18:58
Ale tarło pewnie o ramiona z powodu różnic w ET bo raczej nie na obwodzie ?
Te zaciski z Pralki 99' wchodzą bez przeróbek ? Jaka tarcza 282 czy w końcu 300?
Julek - Sro Mar 05, 2014 23:40
nie bo moje felgi brm i te od streeta maja dokladnie to samo Et i szerokosc;p roznica polega na tym ze ramiona w brm sa wypukle i tam idealnie zacisk wlazi a w streecie jest na prosto i tutaj problem... ja podlaczylem dla przymiarki zacisk od pralki i bylo p&p dla tarczy 282mm;p ja osobiscie zakladam zaciski z ep3 type r i tarcze 300mm do tego pompa 1" stalowy oplot i na tyl mam zaciski z pralki i z zra na 260mm. ale moze uda mi sie jeszcze cos wyczarowac na 280mm;p mialem taki pomysl np zaciski i tarcze od corolli d4 na tyl 279mm ale musze pobrac wymiary i ogarnac czy podpasuje;p
dobryziom - Czw Mar 06, 2014 11:25
pytanie po co taki duze hamulce do tak małej wagi oraz mocy włozenie duzej tarczy ma sens przy wielokrotnym hamowaniu z duzej prekosci... przy jezdzie streetowej duzo lepiej sprawdzi sie zacisk 2 lub 4 tłoczkowy tarcza 282 plus dobry kolcek
PS wkładanie na tył duzej tarczy tez nie ma zastosowania bo I tak masz rozdzielacz gdzie tył praktucznie wcale nie hamuje
Julek - Czw Mar 06, 2014 17:39
ogolnie powiem ci ze mialem plan zeby wlozyc legenda 282 2 tloczkowe ale jakos zaciskow znalezc nie moglem;p pozatym okazyjnie udalo mi sie kupic tarcze brembo 300mm i padl wybor na zaciski z ep3;p ciekawy jestem po prostu jak to bedzie hamowalo;p
jrdarus1 - Czw Mar 06, 2014 17:43
Ja będę zakładał zaciski od r620 ti gdzie klocek w nich jest o 1/3 wiekszy niż w ZR 160, i moim zdaniem na razie mi to wystarczy do 2.0t, hamowało landarę 620 to i zr też da radę , a Julek będzie stawał dęba hehehe ABS będzie się gotował
fi tloczka 55mm, klocek ok. 135mm, ma ktos jakies dane co jest w zr 160?
Julek - Czw Mar 06, 2014 19:08
w zr tloczek chyba 57mm:D no w sumie mysle ze jak wszystko skoncze to z 200 kola sie beda blokowaly
greg-si - Czw Mar 06, 2014 19:55
Tylko nie zapomnijcie że to hamowanie musi coś przenieść. Tarczą nie jedziesz po asfalcie.
Zblokować koła przy 200 to żaden problem.
jrdarus1 - Czw Mar 06, 2014 20:25
Blokada kol przy 200km/h czy to bezpieczne? Mi sie wydaje ze nie, co ty tak popierniczasz tym dizelkiem
Julek - Czw Mar 06, 2014 22:51
caly rok jezdze na oponie 195/50/16 smieje sie tylko z tym 200;p max pojedzie 215 ale tym autem powyzej 170-180 nie robi sie zbyt ciekawie
dobryziom - Pią Mar 07, 2014 03:01
z 200 to musiałbys miec ceramikę pozatym pamietaj o dobrym kolcku bo ten zestaw bez dobrego klocka bezie tylko spowalniał... a jak załozysz dobry klocek to od razu tez opone bo bez niej tez nie bedzie efektu
Raptile - Pią Mar 07, 2014 11:58
Auto sie rozpada , a ty gniesz 200 kmh nie polecam
[ Dodano: Pią Mar 07, 2014 11:58 ]
dobryziom napisał/a: | pytanie po co taki duze hamulce do tak małej wagi oraz mocy | bo ladnie wyglada
dobryziom - Pią Mar 07, 2014 12:54
przekonales mnie hahah
bociannielot - Pią Mar 07, 2014 13:38
Julek, pamiętaj że to rower i jak zahamujesz przodem to możesz przez kierownicę przelecieć
Julek - Pią Mar 07, 2014 22:32
bociannielot, hahaha rozwaliles mnie;p
RAKU_44 - Nie Mar 09, 2014 09:14
Próbował ktoś połączenia zacisków od Pralki z felgami 15"?
Da radę czy nie do końca bo zaciski z Hondy są ponoć większe od tych z ZR-a/ZS-a.
greg-si - Nie Mar 09, 2014 10:00
Wszystko zależy od felgi, układu ramion w niej.
Mam dwutłoczkowe z hondy i 15'.
dobryziom - Nie Mar 09, 2014 10:24
dokładnie tak jak pisze greg zależy od felgi ale założenia podstawowe są takie ze ET nie większe niż ET37 oraz ramiona schodzące sie na płasko... inaczej zacisk będzie o nie szurał jak jest to mala różnica to niektórzy lekko szlifują zacisk.
tu masz listę pasujących felg:
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=11503
greg-si - Nie Mar 09, 2014 10:29
moje mają ET40, 6J i są ok
Miałem ET35 i nie dało się nawet przykręcić felgi.
Najlepsza opcja to założyć i zobaczyć czy pasuje bo inaczej może być klops.
dobryziom - Nie Mar 09, 2014 10:53
oczywiście wszystko zależny od układu ramion
RAKU_44 - Nie Mar 09, 2014 13:04
Znaczy lato to hairpiny 16" więc pewnie problemów nie będzie chodzi o 15 " stalówki na zimę?
Dwutłoczkowe to od Legenda i Coupety ?
dobryziom - Nie Mar 09, 2014 15:48
RAKU_44 napisał/a: | Znaczy lato to hairpiny 16" więc pewnie problemów nie będzie chodzi o 15 " stalówki na zimę?
Dwutłoczkowe to od Legenda i Coupety ? |
niekoniecznie niektóre 16 tez nie wejdą to zależny od ramion bo zacisk nie styka się z górą felgi tylko ramionami wiec nie każdą 16 wejdzie ze stalówkami na bank będzie problem bo wszystkie wyglądają tak samo i maja za małe przetłoczenia już przerabiałem ten temat dałem sobie spokój po 3 różnych kompletach...
tak 2 tłoczki legend coupe
greg-si - Nie Mar 09, 2014 15:52
No ja mam na zbyciu stalaki 15' które pasują pod ten zacisk
Pojechałem sobie do kolesia który miał ileś tam kompletów i sobie przymierzałem
dobryziom - Nie Mar 09, 2014 16:04
szczęściarz co nie przymierzy to pasi
Julek - Nie Mar 09, 2014 18:43
musisz przymierzyc trzeba brac pod uwage ze zacisk od pralki 99 np ma takie mocno wystajace jarzmo ja mierzylem do ori 16 brm i bylo spoko do kolegi 16 w streecie juz tarlo trzeba przymierzyc inaczej nie sprawdzisz;;p
Markzo - Nie Mar 09, 2014 23:03
greg-si napisał/a: | Pojechałem sobie do kolesia który miał ileś tam kompletów i sobie przymierzałem |
z tego co kolega Kuba kupował do zr160 to pod zacisk mg pasuje stalak od renaulta scenica, nie wiem jak pod 2 tloki, moze to taka stal?
RAKU_44 - Wto Mar 11, 2014 07:26
greg-si napisał/a: | No ja mam na zbyciu stalaki 15' które pasują pod ten zacisk
Pojechałem sobie do kolesia który miał ileś tam kompletów i sobie przymierzałem |
Pochwal się co to za stalówki bo u mnie też chyba dwa tłoki zawitają
Jakieś foto lub oznaczenie felgi.
Swoją drogą jak się dobrze poszuka można wyrwać za dobre pieniądze zaciski dwutłoczkowe.
greg-si - Wto Mar 11, 2014 17:40
RAKU_44, mogę Ci sprzedać
ET35 6J 15' tyle wiadomo
RAKU_44 - Wto Mar 11, 2014 18:18
Najpierw zorganizuje hamulatory dopiero będę myślał o felgach, a potrzebne są na zimę także nie ma się co spieszyć Foto byłoby bardziej pomocne.
Takie:
http://allegro.pl/opel-fe...4008521739.html
?
300 zł to dobra cena za komplet dwutłoczkowych zacisków ?
Julek - Wto Mar 11, 2014 20:01
300 ujdzie ale zalezy w jakim stanie bo jesli jak u mnie w zaciskach od ep3 to sporo bedziesz musial dorzucic zeby je zregenerowac;p
|
|