| |
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 105] Zamiana bebnow na tarcze z tylu
Pers123 - Sob Lut 08, 2014 02:10 Temat postu: [MG ZR 105] Zamiana bebnow na tarcze z tylu Witam,
Jak w temacie - czy jest taka mozliwosc? Orientuje sie ktos czy trzeba jakas dodatkowa robote z tym zrobic oprocz zdjecia bebna i zainstalowania tarczy? Potrzebuje maly skrocik na ten temat od kogos kto juz to robil;)
tronsek - Sob Lut 08, 2014 05:58
Piastę trzeba jeszcze wymienić, linkę ręcznego oraz przewód hamulcowy.
Pers123 - Nie Lut 09, 2014 19:36
A orientujesz sie w jakim przedziale wacha sie koszt wymiany wszystkiego?
tronsek - Nie Lut 09, 2014 19:48
Nowe piasty ok. 300zł
Nowe tarcze ok. 100zł
Nowe klocki ok. 70zł
Zaciski ok. 120zł
Przewody i linka jeśli używane, to jakieś 50zł
Zatem same części to masz jakieś 600-700zł
Pers123 - Nie Lut 09, 2014 22:10
Dzieki wielkie;)
marcinmarcin - Sro Lut 12, 2014 14:58
Bezsensowna robota - tarcze z tyłu nie dadzą Ci nic poza słabszym ręcznym. Jak chcesz mocniejsze hamulce to załóż na przód wentylowane 260 albo wręcz 280 z ZR 160 - i to dopiero ładnie hamuje. (ale i tak głównie przód, bo tylne tarcze są zawsze dużo chłodniejsze niż przednie).
bociannielot - Sro Lut 12, 2014 15:08
marcinmarcin, *tarcze 262 i 282
NoPE - Sro Lut 12, 2014 16:33
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75423
Julek - Czw Lut 13, 2014 00:15
tyle ze jezeli zalozy na przod 282 a na tyle beda bebny to raczej nie bedzie ciekawie;p ja sam teraz wkladam 282 na przod i mam bebny na tyle bo tyl bede robil jakos na wiosne wiec zdam relacje czy to w ogole ma jakis sens
bociannielot - Czw Lut 13, 2014 08:46
Julek, a czemu ma nie miec sensu? hamował będzie lepiej bo zawsze hamulce z przodu są ważniejsze, czemu we wszystkich autach to z przodu sa wieksze i wydajniejsze hamulce niz z tyłu?
Julek - Czw Lut 13, 2014 16:21
nie wiem boje sie tego ze jak przod za mocno zlapie to tyl moze troche zamulac;p ale jak sam to zrobie na dniach to sie zobaczy;p
abuk888 - Czw Lut 02, 2017 22:28
sorka za odkop ale interesuje mnie sprawa pompy i serwa. sam zamierzam wrzucic heble z zr 160 i przewody w oplocie ale czy to wszystko? serwo i pompa zostaja? tak tak tarcze klocki jarzmo nowe wiem piasta?
NoPE - Sob Lut 04, 2017 18:27
abuk888, jarzma i zaciski dla tarcz 282 - reszta zostaje.
Pompy nie ma w benzynie (jest w diesel'u). Podciśnienie do serwo jest brane z kolektora dolotowego.
|
|