|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Mercedes CLK W208
KRYS - Pon Lut 10, 2014 10:23 Temat postu: Mercedes CLK W208 Coraz częściej spoglądam na CLK W208
I tu moje pytanie do posiadaczy takiego modelu czy warto wejść w ten model.
Jakie ma słabe strony,typowe upierdliwe bolączki, koszty eksploatacji itp.
7Tomi - Pon Lut 10, 2014 10:50
Ogólnie bazą dla tego modelu jest C klasa i nie stwarza wiekszych problemów. Najczęstsze usterki to mechanizm wycieraczek i przednie zawieszenie - tuleje na wahaczach.
dzelo23 - Pon Lut 10, 2014 23:27
Znajomy posiada z silnikiem 2.0 i mowi że słaby trochę jest. Walczył też z rdzą, dla mnie calkiem przyjemnie w środku. Podpytam go jeszcze i jeżeli powie coś ciekawego to napiszę.
[ Dodano: Pon Lut 10, 2014 23:27 ]
Wiec tak, przez 4 lata robił wycieraczki, hamulce, przeplywke. Bardzo sobie chwali autko, powiedział że gdyby teraz kupował to by brał v-ke i wersję sport bo elegance jest miękkie jak na takie auto.
KRYS - Wto Lut 11, 2014 18:20
Dzieki chłopaki, brzmi to obiecująco
tomii620si - Pią Lut 14, 2014 16:33
Powiem tak.. Kumpel miał W208 i zamienił na W209 ...
Przepraszam za słownictwo ale to gówno jakich mało.. Psuł się, rdzewiał, auto strasznie wadliwe i np. wyczytaliśmy, że są rzeczy projektowane i po tylu i tylu maja sie spierdzielić np. pompka hamulca - po iluś wciśnięciach (bardzo duża liczba chyba kilku milionów czy coś takiego) miała się popsuć - wyskakuje bład i o ile nie znajdziesz kogoś kto ogarnia kompa w mercu czego Cie wizyta w ASO.
W208 kumpla zadbane bo kasy ma w brut. Auto po kupnie pojechało do ASO na gruntowny remont za kilka tysięcy (nawet pokrywa plastikowa silnika wymieniona bo miała centrymatrowe pękniecie z boku) a auto i tak po jakimś czasie sie sypało..
Wykonanie wnętrza ? Lipa - Mój Rover jest tak samo wykonany albo nawet lepiej w nie których miejscach - gorszego merca nie widziałem.. Zresztą to mix C class i okulara - lipa jak c===3
W209 - fajne dobre auto tylko ma dalej lipnie wykonany środek - plastikowe drewno we wnętrzu potrafi odchodzić od deski (tak jakby zaczepy nie trzymały tak jak powinny), potrafi trzeszczeć no i samo spasowanie lipne ... Czasami uchwyt na kubki nie wyskakuje albo zatrzaśnie się na 90% tzn. niby jest zamkniete a na dziurach albo się otwiera albo przy zamykaniu schowka .. Otwierasz - uchwyt na miejscu, zamykasz schowek i jebs nagle się uchwyt wysuwa.. Zrezygnuj z tych mercedesów puki jeszcze czas i szukaj czegoś innego
KRYS - Sob Lut 15, 2014 12:07
tomii620si,
Dałeś do myślenia
Ale z tą pompką to raczej na + dla w208
bociannielot - Sob Lut 15, 2014 12:13
kumpel mial z niemiec sam sciagal, jedynie pompa paliwa w niemczech mu padla, tak pozatym bardzo malo awaryjnie mu to jezdzilo, swietne w prowadzeniu auto.
Kumpel porównywał przedliftowa wersje i po liftową po sąsiedzku to te nowsze mają gorzej wykonane wnętrze (more bida plastic).
7Tomi, e-klasa bazą dla tego modelu była .
dukat11 - Sob Lut 15, 2014 12:20
tomii620si napisał/a: | Przepraszam za słownictwo ale to gówno jakich mało.. Psuł się, rdzewiał, auto strasznie wadliwe i np. wyczytaliśmy, że są rzeczy projektowane i po tylu i tylu maja sie spierdzielić np. pompka hamulca - po iluś wciśnięciach (bardzo duża liczba chyba kilku milionów czy coś takiego) miała się popsuć - wyskakuje bład i o ile nie znajdziesz kogoś kto ogarnia kompa w mercu czego Cie wizyta w ASO. |
Nie no to jest jak odkrycie ameryki. Takie rzeczy robią już od dawna wszyscy producenci niezależnie od marki. Sam kumpel opowiadał mi jak projektował elementy do silnika i wyszło za dobre to mu kazali zmienić aby spełniało tylko stawiane minimum mimo iż spełniało wymagania kosztowe. I nie był to mercedes.
7Tomi - Czw Lut 20, 2014 15:44
bociannielot napisał/a: |
7Tomi, e-klasa bazą dla tego modelu była . |
c-klasa konstrukcyjnie - ta sama płyta podłogowa... e klasa jeśli chodzi o stylizację
|
|