Zobacz temat - [R416] Odłączenie odmy od przepustnicy I czujnik temperatury
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Odłączenie odmy od przepustnicy I czujnik temperatury

Spoksik - Sob Lut 15, 2014 21:26
Temat postu: [R416] Odłączenie odmy od przepustnicy I czujnik temperatury
Witam. Panowie, mam problem z odmą. Wężyk idący od pokrywy do przepustnicy mam wyczyszczony. Po przejechaniu 300 km, cała przepustka jest ożygana masłem. wąż odmy tak samo. Teraz tak: odłączenie odmy od przepustki będzie skutkowało czymś niekorzystynym? Wąż puścić na dół silnika.
Drugi sposób to zrobienie coś takiego jak catch tank. Pomocy!

leszczu - Pon Lut 17, 2014 12:11

Tam nie powinno być "masła".
W jakim stanie masz olej i płyn chłodniczy.

Spoksik - Pon Lut 17, 2014 15:19

olej czyściutki. Płyn tak samo. To nie HGF;)
Lukasik - Wto Lut 18, 2014 08:31

Nie wiem czy może się przydać moja sugestia, ale w Audi A3 1.6 benzyna mojej narzeczonej powstała taka sama sytuacja. Masło pojawiło się pod korkiem oleju (płyn i olej tak jak u Ciebie czyściutki - płynu nie ubywa).
Po wnikliwej diagnozie (między innymi przez mechaników) okazało się, że auto jest po prostu niedogrzane. Moja połówka robi bardzo krótkie odcinki. Dojeżdża do pracy może 10 km. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że auto nie zdąży się zagrzać i różnica temperatur powoduje taka sytuację. W lecie kiedy było gorąco na dworze ten problem nie występował.
Sprawdź poziom oleju. Fachowcy, u których ja serwisuję Roverka powiedzieli, że jeśli jest za mało oleju, a znaczna różnica temperatur to taka sytuacja może występować.

Spoksik - Sob Mar 08, 2014 13:37

Dzisiaj wziąłem miernik w dłoń i do roboty.
Samóchód po nocy na dworze:
Pierwszy pomiar 4,8 kohm
Odpaliłem samochód pochodził 1.5 minuty na jałowym i zaczął już przerywać, nierówno pracować. Podczas jazdy jest to odczuwalne poprzez szarpanie, brak mocy dopiero po wcisnieciuu pedał gazu do dechy przyspieszy.
Drugi pomiar: 1.0 kohm
Teraz pomiar zrobiłem jak juz wskazówka temp była mniej wiecej na ćwierć skali(czyli 45*?)
trzeci pomiar: 0.3kohm
No i na końcu zrobiłem na całkowitym nagrzaniu
Czwarty pomiar: 0.2kohm.

Teraz pytanie:
Czujnik do wymianY?