|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] TestBook T4
R75 - Pią Lut 21, 2014 23:05 Temat postu: [R75] TestBook T4 Hej,
Dotyczy Wroclawia, jak w temacie, cos sie zmienilo?
Zna ktos jakis serwis/firme ktora moze w pelni sprawdzic autko,
chodzi o komputer diagnostyczny.
Czy serwisy Land Rover/BMW/Honda odpadaja?
Firma na F...x - ceny kosmiczne, mega przesada i wiekszosc sugeruje,
aby unikac tej firmy, pewno z czegos to wynika........
Ewentualnie najblizsze okolice Wroclawia.
Pzdr
Punx - Sob Lut 22, 2014 00:50
Do Nowego Miasta nad Wartą aż tak daleko nie ma, zdecydowanie lepiej jechac do Jowiego niż do F...x'u
MaReK - Sob Lut 22, 2014 07:41
A chcesz konfigurować auto, czy sprawdzić błędy silnika?
R75 - Sob Lut 22, 2014 08:36
hej,
chcialbym go sprawdzic, poniewaz pali 15-16 litrow w miescie, visy mam sprawne, bylo robione, autko jest mulowate, chetnie bym porownal z kims z Wroclawia z tym silnikiem,
ktos chetny?
czuje dyskomfort podczas jazdy, jezdzilem slabszymi autami i wrazenia z jazdy byly duzo lepsze, mam na mysli ten zakres do 3000 tys, juz wczesniej dostalem info, ze to autko tak ma, ale czy az tak
ps. na "zwyklych" komputerach nie ma bledow
MaReK - Sob Lut 22, 2014 08:42
W kwestii silnika benzynowego nie jestem w stanie pomóc. Ale urządzenie typu CDIF lub Autocom czy Lunch powinny sobie poradzić.
Ile musisz zapłacić za podłączenie się do T4 w Fatimex?
Masz jeszcze do wyboru Poznań i Warszawę (ew. Kraków, ale nie mam pewności co do posiadania T4). Także czy przejazd tam i z powrotem Ci się opłaca? No chyba, że wyeliminujesz problem od razu w tych dwóch lokalizacjach - czyli - poddasz się pełnemu serwisowi.
R75 - Sob Lut 22, 2014 08:45
200zl
MaReK - Sob Lut 22, 2014 08:49
No gdyby jeszcze potrafili go obsługiwać w stopniu należytym... ale z opisu innych użytkowników to tak średnio z tym, a cena jest jak na monopolistę w regionie całkiem znośna Chociaż w Warszawie z tego co wiem, to ok. 120 zł. Jednak czy w 80 zł zrobisz trasę Wrocław-Warszawa-Wrocław ew. Wrocław-Poznań-Wrocław ? Wydaje mi się, że nie zwłaszcza, że pali jak smok
No chyba, że zdecydujesz się na serwis od razu - to wtedy ma sens. Bo autem zajmą się osoby, które mają o tym pojęcie. Warszawa Mariusz418 z Britishcars.pl albo PHJOWI z okolic Poznania.
Pozdrawiam,
R75 - Sob Lut 22, 2014 08:59
Najblizej Poznan lub Nowe Miasto nad Warta
zastanawiam sie nad KTSem w Boschu, bo to mam na miejscu, pytanie czy da rade
MaReK - Sob Lut 22, 2014 09:02
Nie wiem jak z VISami ale powinien dać radę.
A czym robiłeś diagnozę wcześniej? Elmem?
Mam na myśli Nowe Miasto pisząc Poznań lub okolice
damiwr - Sob Lut 22, 2014 10:56
Kts ogarnia silnik i podzespoły ale tylko kasowanie błędów nic po za tym
0 programowania.
CDIF łyka silnik poduchy i systemy , kasowanie błędów
0 programowania.
obydwa testowałem ostatnio w warsztacie, bo musiałem posprawdzać poduchy
dodam ciekawostkę że CDiF po wyborze odpowiedniego diesla od BMW nie miał problemu ze złapaniem kontaktu z silnikiem
MaReK - Nie Lut 23, 2014 23:31
damiwr napisał/a: | dodam ciekawostkę że CDiF po wyborze odpowiedniego diesla od BMW nie miał problemu ze złapaniem kontaktu z silnikiem |
W dieslu A w benie może być albo full albo nic
Damiwr zamiast jeździć po warsztatach kupiłbyś sobie lepiej kabelek za 30 zł i ogarniał większość sam
damiwr - Nie Lut 23, 2014 23:39
MaReK napisał/a: | Damiwr zamiast jeździć po warsztatach kupiłbyś sobie lepiej kabelek za 30 zł i ogarniał większość sam |
no mam to szczęście że mam CDiF kiedy tylko chcę nie muszę latać po warsztatach
KTS to też nie problem.
Zastanawia mnie jeszcze Delphi bo to miałem tylko na krótko i nie miałem czasu nigdy sprawdzić jak R łyka ale w mini cooper S latało wszystko.
a co do kabelka za 30 zł. to jaki to
MaReK - Nie Lut 23, 2014 23:45
Ten ViaKen KKL co ogarnia INPE... do naszego R jak znalazł
Ogarnia właściwie wszystko w stopniu konfiguracyjnym i diagnostycznym prócz GM6
damiwr - Nie Lut 23, 2014 23:55
No MaRkU a mogę linka za 30 zł. nawet na PW
MaReK - Pon Lut 24, 2014 00:01
Poszło Może nie za 30 zł ale za 49 zł
W każdym razie, można próbować brać taki za 35 i zmienić sobie obsługę, bo tam siedzi ten sam scalak co w każdym prawie urządzeniu
pieter65 - Pon Lut 24, 2014 12:58
MaReK, ten ViaKen KKL zdiagnozuje też benzyniaka
szpynior - Pon Lut 24, 2014 13:08
pieter65, do benzyny ELM327 .
MaReK - Pon Lut 24, 2014 13:23
pieter65, to zależy co chcesz diagnozować
Jak silnik, to nie... chociaż INPA ma script ale jakoś ja go nie umiem ugryźć
Generalnie całe to T4 to INPA tylko z inną okładką i przerobionymi funkcjami.
PD - Pon Lut 24, 2014 13:31
MaReK wyslij mi tez tego linka do kabelka;]
z gory dzieki
MatiNitro - Pon Lut 24, 2014 16:10
Panowie mam ten Viaken KKL, mogę odsprzedać bo u mnie leży nieużywany. Jak coś to PW.
damiwr - Pon Lut 24, 2014 16:28
Cytat: | Panowie mam ten Viaken KKL, mogę odsprzedać bo u mnie leży nieużywany. Jak coś to PW. |
u mnie za późno
MaReK - Pon Lut 24, 2014 16:41
MatiNitro, a czemu go nie używasz mając diesla?
Ja korzystam z niego kilka razy w tygodniu Jak stworzę kodowanie światełek przez INPA, to będzie bardziej wykorzystywany ten kabelek.
pieter65 - Wto Lut 25, 2014 16:36
MaReK, a oprogramowanie sterownika sinika czym można wgrać
MaReK - Wto Lut 25, 2014 17:14
pieter65 napisał/a: | MaReK, a oprogramowanie sterownika sinika czym można wgrać |
Czyli co chcesz zrobić?
Chcesz sobie mapki wgrać i zrobić chiptuning? Do tego Galetto lub MPPS.
Pozdrawiam,
pieter65 - Wto Lut 25, 2014 17:56
Mam błąd P0601 -sterownik silnika, błąd sumy kontrolnej pamięci .
MaReK - Wto Lut 25, 2014 18:00
Ale to benzyna czy diesel?
Benzyna, to nie wiem jak Ci pomóc, a diesel to opisałem wyżej.
pieter65 - Wto Lut 25, 2014 18:44
Benzyna 2.0 .
MaReK - Wto Lut 25, 2014 19:05
Polecałbym wizytę na T4 jednak.
pieter65 - Wto Lut 25, 2014 19:44
Dzięki za info . , chyba jednak T4 , albo zestaw startowy wymienić .
MaReK - Sro Lut 26, 2014 12:12
Jakie koszty T4 a jakie zestawu startowego (ecu, ews, bcu, pilot)? A jakie podłączenia pod T4
Jeśli już sterownik miałby być wymieniony to z dopisanie go do auta - też za pomocą T4
Pozdrawiam,
pieter65 - Sro Lut 26, 2014 12:46
Np.: taki zestaw też trzeba dopasować do auta
http://allegro.pl/rover-75-stacyjka-kluczyk-komputer-2-0v6-2-5v6-i3990609194.html
MaReK - Sro Lut 26, 2014 13:07
Czyli ok. 300 zł za taki zestaw. Do tego wymiana, chyba, że sam będziesz to robić.
Masz obecnie jeden czy dwa kluczyki? Jaką masz gwarancję, że problem ustąpi ?
Jadąc na T4 zapłacisz ok. 120 zł (diagnoza) (+ew. dojazd) i będziesz miał w 90% potwierdzenie problemu, a może nawet i naprawę poprzez udpate softu sterownika.
Kupujesz zestaw z BCU i nie masz pewności, że po podłączeniu BCU nie zacznie Ci wyć syrenka, bo np. masz tę wersję, a BCU pochodzi od auta bez syrenki W najlepszym wypadku odjedziesz z niezauważalnymi zmianami, w najgorszym konfigruacja poprzedniego auta będzie zmuszała Cię do podjechania na T4 i rekonfiguracji. T4 pewnie zgłosi błąd, że mu się nie zgadzają kody ZCS i VIN z reszty modułów (zegary, lsm, srs, itp.). Więc w tym najgorszym razie dopłacisz jeszcze 120 zł za sesje na T4
Zastanów się co Ci łatwiej i taniej wykonać.
Pozdro,
|
|