Zobacz temat - [MG ZT-T] CDTi pasek wielorowkowy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT-T] CDTi pasek wielorowkowy

alter6 - Czw Mar 13, 2014 18:44
Temat postu: [MG ZT-T] CDTi pasek wielorowkowy
Witam!
Mam pytanie odnośnie paska wielorowkowego może ktoś miał taki przypadek. Chodzi o to że:
pasek napędzający pompę wody, wspomaganie, alternator nie pasuje typowy katalogowy ponieważ jest za krótki 5PK2030 tylko musi być zastosowany dłuższy 5PK2063 - typowy od BMW 3.0 litra

Moje zapytanie jest następujące co może być przyczyną takiej sztuki.
Oczywiście silnik chodzi bez zarzuty jeden mankament to ostatnio oberwało mi jedną krawędź tego paska ale wymieniłem i zobaczymy (na poprzednim przejeździłem 2 lata)

pozdrawiam

sash997 - Czw Mar 13, 2014 19:19

nie jest któraś rolka większa??
rafalmis1 - Czw Mar 13, 2014 19:22

pasek wielorowkowy nie napędza pompy wody :wink:
sash997 - Czw Mar 13, 2014 19:30

rafalmis1 napisał/a:
pasek wielorowkowy nie napędza pompy wody

niewiem jak w bęzynie ale w dieslu napędza :D

rafalmis1 - Czw Mar 13, 2014 19:31

oj ale byk z mojej strony. w V6 napędza
alter6 - Pią Mar 14, 2014 14:28

a jaka powinna być średnica rolek zmierzyłem i prowadząca ma 7 cm a napinająca też w granicach 7 cm dokładni nie mogłem zmierzyć bo nie ma za bardzo miejsca.
sash997 - Pią Mar 14, 2014 20:09

wymieniałem te rolki i mam stare w garażu więc jutro pomierze jak nie zapomne :D
alter6 - Nie Mar 16, 2014 21:54

i jak tam udało się zmierzyć te koła i rolki?
Balas87 - Wto Paź 14, 2014 19:28

Hej witajcie mam takie pytanie przymierzam, się do wymiany w moim cdt dwóch pasków tego od klimy i tego od alternatora.... co jeszcze muszę wymienić żeby było zgodnie ze sztuką :D wiem że jakieś rolki, no ale jakie ? no i ile ich jest...... :( ?