|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R 600sdi] Przyrost mocy :)
Tandemsdi - Pon Mar 17, 2014 00:13 Temat postu: [R 600sdi] Przyrost mocy :) Witam wszystkich czy ktoś opatentowywał jak podnieść moc w 20T2N, chodzi mi o mody niskiego budżetu ale odczuwalne na dupohamowni przedewszystkim proste sposoby podniesienia dawki, doladowania, wynalazki typu Manual Boost Controler.. itd.
Czy takie rzeczy mają wogóle tu sens Jak ktos cos probowal to pisac !
Remigiusz - Pon Mar 17, 2014 00:14
Tandemsdi napisał/a: | Jak ktos cos probowal to pisac ! |
Nie pisać a poszukać sobie wystarczy
Tandemsdi - Pon Mar 17, 2014 13:01
Noo szukalem ale poza chip - tuningiem niemoglem nic znaleźć.
bociannielot - Pon Mar 17, 2014 13:30
Tandemsdi, no mozesz vnt mu zapodac - to tez bys na forum znalazl .
Tandemsdi - Pon Mar 17, 2014 17:12
A co to takiego ten vnt powiem szczerze że na mechanice sie znam ale na tuningu niebardzo
bociannielot - Pon Mar 17, 2014 17:44
turbina o zmiennej geometrii łopatek... na Twoim miejscu zrobił bym decat, ew. podkręcił nieco turbo + chip
Tandemsdi - Pon Mar 17, 2014 17:58
Przyznam sie że poszukałem dokładniej i... jest troche sposobów, najprostszym wydaje się podkręcenie tego cięgna przy turbo ale wtedy jak z dawką? sama się zwiekszy? czujnik ciśnienia doł. to ogarnie?
edit.
I jeszcze mam pytanie na ile mozna maksymalnie ustawic doładowanie bez kombinacji z opornikami... bo elektryki się boje no chyba ze ktos by mi powiedzial kolory przewodów jakie sa (ale napewno ) w 620sdi z 96r, chodzi mi oczywiscie o te przewody przy pompie tam gdzie trzeba zamontować opornik.
Remigiusz - Pon Mar 17, 2014 18:48
Turbo max 1.35bara
A poszukaj sobie temat SDi Tuning za 7zl Tam masz bez chipow tylko na rezystorku
Tandemsdi - Pon Mar 17, 2014 19:36
Fajny temacik niepowiem można coś zrobic jednak bez drogiego chiptuningu, powiem szczerze że wzieło mnie na podniesienie mocy jak przejechałem się znajomego leonem z silnikiem ARL po chip.
Ps. Tak dorzucę jeszcze filmik z pytaniem czy mój rover przyspiesza tak jak powinien?
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
pelson91 - Pon Mar 17, 2014 19:37
cisnąłeś pedał gazu do dechy powyżej 110?
Tandemsdi - Pon Mar 17, 2014 20:37
Niezwróciłem uwagi ale chyba już od 100 niejest na max. A jakby było to co słabo? ogólnie osiąga jakieś 190 z dotychczasowych obserwacji.
pelson91 - Pon Mar 17, 2014 20:43
no jakoś tak bez przekonania powyżej 100 ciągnie. niby moc jest niewielka, 105KM w serii przy takiej budzie moze iść słabiej niż r400. a jak idzie 190max to wszystko w porządku
Tandemsdi - Pon Mar 17, 2014 20:56
Taak ale chce się więcej wcześniej miałem honde 133KM i tak teraz mi mało troszke ale za to spalanie roverka w porównaniu z H to bajka można powiedzieć że połowe mniej
pelson91 - Pon Mar 17, 2014 21:01
bo porównywać diesla do benzyny i odwrotnie to trochę bez sensu benzyniaki mają zupełnie inną charakterystykę od klekotów. inny rozkład moment-moc, różne spalanie, kulturę pracy itd itp
Tandemsdi - Wto Mar 18, 2014 15:05
Nie no to ja to wszystko rozumiem ale i tak chce się więcej Czytałem ten temat cały "tuning za 7zł" i widziałem tam przypadki posypanej pompy (niby przez to) i teraz mam do was pytanie czy to fakt czy mit bo widzę że dużo posiadaczy SDi ma POWERBATONa i jakoś jeżdżą więc to jest chyba tak że jak ktoś grubo przesadzał to pompa niewytrzymywała. Mylę się czy to tak jest?
pelson91 - Wto Mar 18, 2014 15:30
ja w SDi miałem wlutowaną kostkę z innymi mapami wtrysków i podkręcone turbo do ponad 1,3b i na hamowni było 127KM/265Nm
Tandemsdi - Wto Mar 18, 2014 19:08
To zadowalający wynik ale czy pompa wytrzymywała bez problemu???
pelson91 - Wto Mar 18, 2014 19:50
tak. miałem tylko sporą turbodziurę przy 3tys. obrotów, ale nie sądzę że pompa miała coś w tym wspólnego.
|
|