|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [seria K] Tuleja cylindra problem
cortez - Czw Mar 27, 2014 15:54 Temat postu: [seria K] Tuleja cylindra problem Witam wiem że temat już był ale mam pytanie co sie stało ze tuleja ostatniego cylindra obraca sie z oporem ale jednak .
1.Co teraz zrobić mogę
2.Czy to mogła być przyczyna hgf
Miałem płyn w oleju
flapjck1 - Czw Mar 27, 2014 16:41
musisz: rozebrać silnik, wyjac ta jedna tuleje, sprawdzić czy była osadzona na oring czy na klej
jeżeli na oring to go wymieniasz i tyle, jeżeli na klej to sprawdzasz czy po osadzeniu nie jest za nisko ( powinna wystawac 0,1 mm ponad plaszczyzne bloku ) i jak jest ok to ja wklejasz w blok ( po jego uprzednim oczyszczeniu ) na hylomar
jak najbardziej moglo ci przez to mieszac plyn z olejem ( i niekoniecznie winna była uszczelka jako taka )
MultecFSO - Czw Mar 27, 2014 16:50
O-ringi były w 1.4 na starym bloku. W 1.6 i 1.8 zawsze były klejone na hylomar. To samo tyczy się 1.4 po 1995 (unifikacja bloków po wprowadzeniu 1.6).
flapjck1 - Czw Mar 27, 2014 21:44
a możliwe, nigdy az tak tematu nie zglebialem
cortez - Czw Mar 27, 2014 23:03
No to w sobotę będę sie bawił od samego rana.
Tylko ciekawe gdzie ja w Holandii dostane taki klej
AndrewS - Czw Mar 27, 2014 23:10
pewnie idzie cos dobrac z oferty np. Loctite
cortez - Pią Mar 28, 2014 07:28
Ale nie muszę wyciągać całego bloku
i czy da rade wyciągnąć cały tłok razem z tuleją cylindra żeby nie wyciągać tłoka z tulei
i chce uszczelnić wszystkie na nowo jak wyciągnąć te które jeszcze trzyma jest z tym jakiś duży problem
flapjck1 - Pią Mar 28, 2014 11:59
musisz wg mnie wyjac silnik, nie zrobisz tego na aucie raczej....
ale może niech się wypowie ktoś kto działal pod tym katem,
możesz wyjac tlok z korba w zestawie z tuleja jak najbardziej
cortez - Pon Mar 31, 2014 06:24
Mam 2 podnośniki + 2 koziołki dla pewności.
Musze dać rade tutaj nie mam warunków do wyjęcia silnika mam już głowice i cały osprzęt wyjęty teraz myślę ze odkręcę miskę magistrale korbowód tylko ciekawe jak trzyma ta tuleja tzn chce wszystkie wyciągnąć i ja wkleić na nowo
[ Dodano: Sob Mar 29, 2014 11:54 ]
który klej wybrać z oferty Loctite bo mam dostęp do takich klei tutaj
[ Dodano: Pon Mar 31, 2014 07:24 ]
Znów mam problem zabieram sie powoli do dalszej rozbiórki ale znalazłem takie zdjęcia z jakimiś pierścieniami czy też muszę je dokupić
http://forums.mg-rover.or...t=406154&page=2
|
|