Zobacz temat - [MG ZR] PROBLEM Z ODCIĘCIEM ZAPŁONU
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR] PROBLEM Z ODCIĘCIEM ZAPŁONU

spider - Pon Cze 02, 2014 19:40
Temat postu: [MG ZR] PROBLEM Z ODCIĘCIEM ZAPŁONU
WITAM.
Mam problem z odcieciem zapłonu w swoim samochodzie. Normalnie w MG ZR 160, 7100-7200 rpm i koniec. A u mnie aktulnie jest około 6500-6700 rpm.
Mianowicie samochód od podstaw jest zbudowany na nowych gratach, tłoki+tuleje+szklanki+rozrząd i wszystko co się dało i było potrzeba.
Przez 1000 km oszczedzałem samochód ale po wymianie oleju i powrocie do domu zauważyłem przed wczesną odcinkę. Czym może być to spowodowane?

leszczu - Pon Cze 02, 2014 19:59

Źle ustawionym vvc albo rozrządem.
spider - Pon Cze 02, 2014 20:14

Ale samochód przyśpiesza normalnie, nic nie szarpie itd.
A możliwe, że to spowodowały nowe szklanki?

MultecFSO - Pon Cze 02, 2014 20:53

Nie. Obroty jakie trzyma na ciepłym silniku ? Możliwe że źle zsynchronizowaliście mechanizmy i stąd problemy.
spider - Wto Cze 03, 2014 13:05

około 800 tyś.
Ale przyśpieszałem i opóżniałem rozrząd i nic :/

[ Dodano: Wto Cze 03, 2014 14:05 ]
Możliwe aby komputer się przestawił? Zmienił jakąś wartość?
Czy może jakiś czujnik padł? i nie pozwala wyżej zakręcić?

NoPE - Wto Cze 03, 2014 23:05

spider napisał/a:
około 800 tyś

Odrzutowiec jaki czy co?? :P


Gdzieś w swoich postach wspomniałem o trybie awaryjnym autka i co go powoduje.
Na tą chwilę nie pomogę ale zapewniam, że w RAVE jest na ten temat coś opisane i wcale się nie mylisz wiążąc czujniki z obrotami.
Sorky, za taki pusty post ale poszukam.

[ Dodano: Sro Cze 04, 2014 00:05 ]
coś mi krąży po neuronach "blue plug" ale nie mogę skojarzyć o co hosi... wiem, że tyczy się odcinki i vvc.

spider - Sro Cze 04, 2014 07:42

800-820 rpm w groszami na postoju ;)
Aktualnie padło na coś z wariatorem bo po odkreceniu wariator tryby chodzą lużno.

Kozik - Sro Cze 04, 2014 22:39

spider, ja przy vvc miałem podobny problem że odcinka mi się przestawiła, okazało się że jak składałem na sylikonie tłoczek do mechanizmów to dostała się tam odrobina i zacierało tłoka i nie przyspieszało wałka tak jak powinno.
Możesz to sprawdzić, ew tak jak piszą źle zsynchronizowane mechanizmy, przestawiony rozrząd, trzeba sprawdzić wszsytko
Najlepiej podjedź sobie do Mariusza na kompa, tutaj komp powie Ci a jak nie to Mariusz powie ;)

spider - Czw Cze 05, 2014 14:53

rozrząd jest ustawiony perfekcyjnie i sprawdzony na komputerze.
Poprostu wariator albo nie wiem jak to nazwac, po zdjęciu tego wariator można normalnie ruszać trybami.