|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R 620 sdi] blow off
Kajup - Pią Cze 06, 2014 00:20 Temat postu: [R 620 sdi] blow off Mam takie pytanko, czy da sie zamontować blow off w tym modelu? Jeżeli tak to poprosił bym o jakies wsparcie techniczne i rady czy nie zrobie wiochy w dieslu
bociannielot - Pią Cze 06, 2014 07:20
dużo rzeczy się da ale niektóre z nich to głupota po prostu i właśnie jedną z takich głupot chciałbys popełnic
Kajup - Pią Cze 06, 2014 07:31
Kumam, a jak z dźwiękiem? Bo to on jest tu głównym wyznacznikiem montażu
Adrian - Pią Cze 06, 2014 07:38
Nagraj sobie na CD i puszczaj z radioodtwarzacza.
Kajup - Pią Cze 06, 2014 08:01
Jak bym oczekiwał takich odpowiedzi to bym założył konto na forum dla komików. Wiec jak z dźwiękiem?
bociannielot - Pią Cze 06, 2014 08:32
bez obrazy ale komiczne było samo pytanie
Kozik - Pią Cze 06, 2014 08:43
https://www.youtube.com/watch?v=lqMcyCv5WRg
https://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU
w sumie to może się podobać ale w sumie to póki co diesle mało ze sportem się kojarzą a blow of kojarzy się ze sportem stąd opinie powyżej, ja osobiście to do samego diesla jestem sceptycznie nastawiony
[ Dodano: Pią Cze 06, 2014 09:43 ]
o ile do ZRa blow off w dieslu byłby ok to wg mnie do kanapy 600 nie pasuje bo ona też zbyt szybka nie jest, to jest coś jakby mieć ospojlerowane UNO z silnikiem 1.0 fire
bociannielot - Pią Cze 06, 2014 08:45
Kozik napisał/a: | ja osobiście to do samego diesla jestem sceptycznie nastawiony | kij z tym, silnik jak silnik(sa opinie ze lpg to zło ), ale blow off niewiele daje w benie a w dizlu panują wręcz opinie że szkodzi, nie nie podam teraz źródła ale nawet przedwczoraj znowu gdzies o tym nawet czytałem.
Remigiusz - Pią Cze 06, 2014 09:03
Kajup, Poczytaj sobie najpierw do czego Blow Off służy i po co się jego stosuje na google pełno info jest Nie jest to z powodu dźwięku To jest akurat miły bypass product
Kozik - Pią Cze 06, 2014 15:13
Remigiusz, w temacie turbo mocny nie jestem ale z tego co wiem to pozwala zaoszczędzić turbinę gdyż pracuje w mniejszym stresie
SEGE - Pią Cze 06, 2014 15:25
W dieslu w ogóle wytwarza się tak duże nadciśnienie żeby był sens montowania bova?
Markzo - Pią Cze 06, 2014 15:56
w dieslu nie ma przepustnicy wiec blow nie działa tak jak trzeba. Blow off valve, ma to samo zadanie do Dump valve. Po zamknięciu przepustnicy rozpędzone powietrze uderza o nią, cofa się i wyhamowuje turbinę przy okazji ją uszkadzając. Dlatego montuje się zawory BOV i DV. DV upuszcza powietrze spowrotem do układu (np przed turbo) natomiast BOV wali w atmosferę, powodując to ładne hatoszszszs
tak to działa w moim ZS https://www.youtube.com/w...xtZwfRKdLPhYh_w
SEGE - Pią Cze 06, 2014 19:36
No tak, tyle wiem ale w takim razie jak to ludzie montują w dieslach? Chyba że to co na filmach to nie jest bov tylko jakieś coś innego?
Markzo - Pią Cze 06, 2014 21:41
to bov z elektronicznym sterowaniem. Tylko to nic nie daje, nawet przeszkadza w dieslu
Kajup - Pią Cze 06, 2014 23:05
A jest gdzies w sieci jakaś poważna instrukcja montażu tego w dieslu?
Remigiusz - Pią Cze 06, 2014 23:24
BLow off ma sens w Benzynie jedynie bo tam się ma raz podciśnienie i doładowanie oraz Przepustnice
W Dieslu masz juz Blow off i to jest Wastegate w Turbinie
Kajup, Poszukaj na wiocha.pl
Kozik - Sob Cze 07, 2014 07:49
jak widać muszę się jeszcze podszkolić
|
|