Zobacz temat - [R200] nieznana wtyczka/cewka.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] nieznana wtyczka/cewka.

BlackMaster3 - Nie Cze 22, 2014 12:53
Temat postu: [R200] nieznana wtyczka/cewka.
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum tak samo jak jestem zupełnie nowy w świecie Roverów. Ostatnio kupiłem pierwszego w swoim zyciu Roverka i staram się go poznać jak najlepiej. Stąd moja pierwsza prośba o pomoc.

Ostatnio z ojcem sprawdzaliśmy impulsator, ponieważ licznik nie działał. Jednakże przy wkładaniu impulsatora spowrotem, ojciec przypadkiem wyrwał jakąś wtyczkę z tylnej częsci silnika. Niestety ani ja ani on nie wiemy co to jest. Poniżej zamieszczam zdjęcie. Wiecie moze co to jest, do czego służy, gdzie dostać i znacie może przewidywany koszt takiego czegoś?

sTERYD - Nie Cze 22, 2014 16:46

to jest coś co zostało z czujnika położenia wału korbowego. Tego szukaj na alegru i na forum, wszystkiego się dowiesz. W kołnierzu silnika został jeszcze spory kawałek obudowy z mocowaniem.
Teges5 - Wto Cze 24, 2014 00:49

I nie dawaj ojcu już więcej grzebać przy swoim aucie :mrgreen:
Ja mojemu jak dałem się przejechać moim pierwszym autem to wsiadł, wcisnął sprzęgło i w tym momencie chlasnęła linka :D od tego czasu ma zakaz zbliżania się do moich aut :)

A co do tematu to mam takie pytanko... może trochę lamerskie, ale w sumie się nie znam... czy bez tego czujnika samochód odpala?

Pozdrawiam

MultecFSO - Wto Cze 24, 2014 07:21

Nie odpala. Bez tego czujnika sterowni nie wie czy silnik się obraca, a co za tym idzie nie ma paliwa ani zapłonu.
BlackMaster3 - Wto Cze 24, 2014 15:25

Wymienione i działa już:)
mooker - Pon Lip 21, 2014 15:46

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu, ponieważ mam podobny problem. Podczas wymiany skrzyni biegów natrafiłem na luźną wtyczkę która nie jest do niczego podpięta. wychodzi z wiązki za silnikiem pod kolektorem ssącym. Ktoś ma jakieś pomysły?



[ Dodano: Pon Lip 21, 2014 15:46 ]