|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Falujące obroty z LPG po włączeniu odbiorników prądu
manuel - Wto Lip 22, 2014 18:01 Temat postu: [R75] Falujące obroty z LPG po włączeniu odbiorników prądu Siema.
Jakiś czas po założeniu gazu ( dopiero teraz się doedukowałem i wiem że czerwone Vaultecki to lipna sprawa ) pojawiło się falowanie obrotów.
Silnik to 1.8 PB.
Na biegu jałowym obroty wachały się od 500 do 1000 obrotów ,wachnięcia były tym większe im więcej urządzeń było włączonych ( światła, wentylator, ogrzewanie szyby)
A już ruszenie kierownicą sprawia że silnik prawie gaśnie ( czasami mu się to nawet udaje )
Ostatnio podniosłem obroty biegu jałowego tym regulatorem przy przepustnicy co chwilowo zmniejszyło skalę problemu.
Kody błędów z "ukrytego kompa":
C7815d - z tego co wiem każdy to ma
C33800 - RPM signal from DME control unit - czyżby to był mój problem ?
bE8800 - LCM internal error - spalona żarówka więc to pewnie to
8C8400 - Power supply Term. R - co to może być ?
Ktoś ma jakieś pomysły od czego zacząć ? Od wizyty u gazownika czy u kogoś z T4 ?
Jeśli znacie kogoś ogarniętego z T4 w okolicach Warszawy dajcie znać
Zakład który u mnie montował gaz to LPG-TECH z legionowa i taką też instalację mam.
Poza tym spalanie w normie, po warszawie 11-12l, w trasie 130km/h 9,5l (LPG)
PS. katalizator się rozsypał - lepiej go wyciąć i zaspawać czy wstawić strumienicę?
PS2. nie mam drugiej sondy lambda - nawet miejsca do jej podłączenia bo to rocznikowo 2000r ale wg kompa 28 tydzień 99 wiec jeszcze wtedy chyba nie dawali
rafalmis1 - Wto Lip 22, 2014 20:27
manuel napisał/a: | Jeśli znacie kogoś ogarniętego z T4 w okolicach Warszawy dajcie znać |
British Car
manuel - Wto Lip 22, 2014 21:01
rafalmis1 napisał/a: | manuel napisał/a: | Jeśli znacie kogoś ogarniętego z T4 w okolicach Warszawy dajcie znać |
British Car |
przejeżdzałem tamtędy ostatnio i widziałem własnie ten serwis
Ale z tego co piszą na stronie, nieczynny z powodu urlopu do 29 lipca....
wschodni - Wto Lip 22, 2014 22:44
Kolego proponował bym Ci sprawdzić jakie masz napięcie na obciążeniu. No i sprawdził bym cewki, przewody oraz świece. Mam ten sam silnik i gaz. Oczywiście też dostałem Valeteki. Ostatnio pływały mi obroty i okazało się, że mam wypadające zapłony. Wyczyściłem cewki i ustało. Wiadomo, że to jest chwilowe:)
Pytanie czy wymieniałeś zapłon. Jeśli tak to kiedy i co tam zamontowałem. Silnik na gazie jest bardzo czuły i może się tak zachowywać. A nie chodzi Ci czasami jak"traktor"?
manuel - Sro Lip 23, 2014 08:13
wschodni napisał/a: | Kolego proponował bym Ci sprawdzić jakie masz napięcie na obciążeniu. No i sprawdził bym cewki, przewody oraz świece. Mam ten sam silnik i gaz. Oczywiście też dostałem Valeteki. Ostatnio pływały mi obroty i okazało się, że mam wypadające zapłony. Wyczyściłem cewki i ustało. Wiadomo, że to jest chwilowe:)
Pytanie czy wymieniałeś zapłon. Jeśli tak to kiedy i co tam zamontowałem. Silnik na gazie jest bardzo czuły i może się tak zachowywać. A nie chodzi Ci czasami jak"traktor"? |
Napięcie na obciążeniu nieznacznie spada ale jest ok.
Świece wymieniałem przed założeniem gazu, jakieś 5k km mają zrobione.
Zapłonu nie wymieniałem, ale wymieniałem silniczek krokowy przy przepustnicy ( mam całego anglika ) ale nic to nie pomogło.
wschodni - Sro Lip 23, 2014 12:33
Jakie świece kupowałeś? Wyciągnij cewki i przeczyść lekko papierem, może pomoże. Zobacz jeszcze jak wygląda filtr powietrza, czy jest czysty:)
|
|