Zobacz temat - MG ZT 2.5 V6 PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ PORADĘ (KUPNO) WARTO?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - MG ZT 2.5 V6 PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ PORADĘ (KUPNO) WARTO?

Mormon - Nie Sie 24, 2014 04:30
Temat postu: MG ZT 2.5 V6 PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ PORADĘ (KUPNO) WARTO?
CZYTAŁEM DUŻO NA TEMAT TEGO AUTA TRAFIAJĄC NA LINK :

AUTO PREZENTUJE SIĘ ZNAKOMICIE CENA TEŻ MNIE NIE ODSTRASZA LECZ CZY WARTO?
PO KUPNIE CHCĘ ZAŁOŻYĆ INSTALACJĘ LPG LECZ NIE WIEM ILE ONA MNIE WYNIESIE.FAKT FAKTEM MAM KOLEGĘ CO ZAKŁADA LPG TYLKO CZYTAJĄC PARĘ TEMATÓW O TYM TO MUSI BYĆ TO PONOĆ BARDZIEJ ,,OGARNIĘTY" MECHANIK I NIE WIEM CZY MUSZĄ TO BYĆ JAKIEŚ SPECJALNEJ FIRMY RODZAJE BUTLI CZĘŚCI ITP.? JEŻELI TAK TO JAKIE POLECACIE I ILE ONE KOSZTUJĄ?MIESZKAM W ZIELONEJ GÓRZĘ WIĘC BĘDĘ MUSIAŁ JESZCZE NIM JESZCZE DOJECHAĆ. NASTĘPNIE FAJNIE ŻE JEST Z GWARANCJĄ LECZ NIE WIEM CO PÓŹNIEJ JEŚLI CHODZI O WYMIANĘ OLEJU ITP. BO ZAKŁADAJĄC ŻE JEST NA GWARANCJI NIE BĘDĘ MÓGŁ NIC ZROBIĆ SAM LECZ PEWNIE JECHAĆ PRAWIE POD WARSZAWĘ ŻEBY MI ZROBILI. CHYBA ŻE JEST JAKAŚ MOŻLIWOŚĆ ZAŁATWIENIA TEGO W BLIŻSZYCH INNYCH SALONACH W MIEŚCIE TO BY BYŁA NAJLEPSZA OPCJA. TROCHĘ PRZERAŻA MNIE SPALANIE ALE WIADOMO SILNIK I WSZYSTKO MÓWI SAMO ZA SIEBIE ALE JESTEM CIEKAW CZY JEŻDŻĄC NA GAZIE BĘDZIE PALIŁ PRZYNAJMNIEJ Z TROSZECZKĘ MNIEJSZYM SPALANIEM (OCZYWIŚCIE WIEM ŻE TAK LECZ NIE WIEM JAKA TO BĘDZIE RÓŻNICA).
PRZERAŻA MNIE TAKŻE CZĘSTA AWARIA CZĘŚCI SPRZĘGŁOWYCH.FAKT FAKTEM JEST NA GWARANCJI ALE CO BĘDZIE ZA 2 LATA? :p


CZEKAM NA JAK NAJSZYBSZE ODPOWIEDZI POZDRAWIAM :) http://otomoto.pl/mg-zt-2...-C33699018.html

adam_26 - Nie Sie 24, 2014 08:10

Według mnie to :cool: :
-Maska nie zgrywa się z błotnikami i chyba ma inny kolor. Pewnie było coś tutaj robione
-Nie ma tempomatu
-Nie ma ESP ani ASR
-Tłumik jest chyba pordzewiały
-Środek jest zadbany włącznie z fotelami
-Pasowało by posprawdzać w jakim stanie są progi

Silniki V6 świetnie się nadają go LPG, ja nie czuję różnicy B/LPG wiele osób na forum jeździ na instalacjach STAG, BRC i innych konkretnie to najlepiej ci dobierze gazownik. Koszt instalacji to ok 3tys PLN. Oglądać auto pojechał bym z interfejsem i posprawdzał błędy, trzeba sprawdzić silniczki VIS od klapek w kolektorze dolotowym znalezienie czegoś zawsze będzie dawało pretekst do zjechania z ceny. Tylko że tu masz w sumie gwarancje to im więcej znajdziesz to ci więcej naprawią , dlatego ja bym się wybrał do nich z kim kto ma takiego R75. Sprzędło + dwumas to trochę kosztowna sprawa, ale manual ma swoje zalety i ma leprze osiągi niż automat.

Mormon - Nie Sie 24, 2014 11:38

Nie stety nie posiadam takich sprzętów jak interfejs ani kogoś kto ma R75 więc boje się troszeczkę że mogę po prostu wtopić w auto pieniądze i być zawiedzionym. Oczywiście pojadę na stację diagnostyczną i zrobię dokładne badania auta i zobaczymy co z tego wyjdzie.Bardzo spodobało mi się te autko i coś mnie po prostu do niego ciągnie hehe :) Znalazłem dużo innych ofert aut na które zaraz po nim zwróciłem uwagę i nie wiem czy inwestować w MG ZT czy któreś z tych:


http://otomoto.pl/alfa-ro...-C34239385.html
http://otomoto.pl/ford-mo...-C34232654.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=4534309925
http://otomoto.pl/ford-mo...-C34237680.html
http://otomoto.pl/ford-mo...-C34253890.html
http://otomoto.pl/renault...-C34262166.html
http://otomoto.pl/renault...-C33825812.html
http://otomoto.pl/renault...-C34076196.html
http://otomoto.pl/mazda-6...-C34263793.html
http://otomoto.pl/alfa-ro...-C34211663.html
http://otomoto.pl/alfa-ro...-C34230171.html


Więc co zrobić? :)

rafalmis1 - Nie Sie 24, 2014 14:26


szoso - Nie Sie 24, 2014 14:48


Moderator szoso informuje

Mormon ! Dodaj proszę zrzut ekranowy ogłoszenia zgodnie z zasadami kącika.
Brak zrzutu ekranowego kwalifikuje temat do usunięcia.
Jeśli nie wiesz, jak wykonać zrzut ekranowy, zapoznaj się z tym tematem



Mormon - Wto Sie 26, 2014 17:34

Czy ktoś jeszcze ma jakąś dobrą radę?
rafalmis1 - Wto Sie 26, 2014 18:43

ogólnie piszą na forum, ze na Kutno trzeba uważać
komarek - Wto Sie 26, 2014 18:58

rafalmis1 napisał/a:
ogólnie piszą na forum, ze na Kutno trzeba uważać
święte słowa, uważać bo można trafić na 100% trupa - sprawdzać, sprawdzać i sprawdzać, i w nic nie wierzyć na słowo
NoPE - Wto Sie 26, 2014 19:57

Mormon napisał/a:
Bardzo spodobało mi się te autko i coś mnie po prostu do niego ciągnie hehe

Czyżby nowy klubowicz? No ba! :P

Ricardus - Wto Sie 26, 2014 22:14

Cena za niebieskie ZT-t wcale nie jest straszna, jeśli oczywiście stan jest adekwatny do opisu. Ja za swojego zapłaciłem sporo więcej, ale tylko, dlatego, że był w nowym gazie BRC. Mam go już prawie rok i gaz sprawuje się rewelacyjnie. Sprawdź czy auto nagrzewa się prawidłowo, bo wymiana termostatu jest trudna. Sprzęgło i dwumasa w PB nie padają tak często jak w ON. Większy problem to wysprzęglik i pompa. Ale jeśli ktoś przygotował auto przed sprzedażą, to trudno to zdiagnozować (chyba, że są wycieki pod akumulatorem lub skrzynią). Tak jak już pisali koledzy wcześniej VISy. Wycieki ze skrzyni i silnika. Sprawdź czy działa NAVi i nie daj sobie wciskać kitu, że to tylko brak płyty. Sprawdź czy czytnik jest podpięty, jeśli nie to go podepnij i obserwuj, co się dzieje z ekranem. Warto sprawdzić czy są kurtyny (wystarczy delikatnie odchylić maskownice na słupkach). To, że maska i zderzak trochę źle spasowana, to nie jest tragedia, jeśli oczywiście nie było dzwona z lokomotywą. Obecnie trudno znaleźć ten model bezwypadkowy. Dodatkowo częste zdejmowanie zderzaka też ma wpływ na spasowanie elementów. Ja miałem jeszcze przed zakupem przerysowany lewy przód i wymienione części blacharskie na używane w kolorze i niestety spasowanie nie jest już takie jak w fabryce, ale poza tym nic nie było ruszone. Posprawdzaj czy centralny zamek zamyka i otwiera wszystkie drzwi. Mocowania reflektorów przednich i tylnych. Stan wydechu. Czy podczas hamowania nie ma bicia na kierownicy, co może świadczyć o krzywych felgach lub tarczach. Ogólnie sprawdzaj wszystko to, co się sprawdza w używanym samochodzie przed zakupem.

[ Dodano: Wto Sie 26, 2014 23:14 ]
Jeszcze mi się przypomniało co warto sprawdzić. Jedź na myjnie i posprawdzaj czy nie cieknie klapa bagażnika wraz z tylną szybą,czy nie przecieka szyber dach, czy woda nie pojawia się w kabinie i w okolicach wzmacniacz/nawigacji.

Mormon - Sro Sie 27, 2014 13:38

komarek napisał/a:
rafalmis1 napisał/a:
ogólnie piszą na forum, ze na Kutno trzeba uważać
święte słowa, uważać bo można trafić na 100% trupa - sprawdzać, sprawdzać i sprawdzać, i w nic nie wierzyć na słowo


Trochę mnie zaniepokoiliście tym postem ale skoro trzeba to trzeba :)

[ Dodano: Sro Sie 27, 2014 14:38 ]
Ricardus napisał/a:
Cena za niebieskie ZT-t wcale nie jest straszna, jeśli oczywiście stan jest adekwatny do opisu. Ja za swojego zapłaciłem sporo więcej, ale tylko, dlatego, że był w nowym gazie BRC. Mam go już prawie rok i gaz sprawuje się rewelacyjnie. Sprawdź czy auto nagrzewa się prawidłowo, bo wymiana termostatu jest trudna. Sprzęgło i dwumasa w PB nie padają tak często jak w ON. Większy problem to wysprzęglik i pompa. Ale jeśli ktoś przygotował auto przed sprzedażą, to trudno to zdiagnozować (chyba, że są wycieki pod akumulatorem lub skrzynią). Tak jak już pisali koledzy wcześniej VISy. Wycieki ze skrzyni i silnika. Sprawdź czy działa NAVi i nie daj sobie wciskać kitu, że to tylko brak płyty. Sprawdź czy czytnik jest podpięty, jeśli nie to go podepnij i obserwuj, co się dzieje z ekranem. Warto sprawdzić czy są kurtyny (wystarczy delikatnie odchylić maskownice na słupkach). To, że maska i zderzak trochę źle spasowana, to nie jest tragedia, jeśli oczywiście nie było dzwona z lokomotywą. Obecnie trudno znaleźć ten model bezwypadkowy. Dodatkowo częste zdejmowanie zderzaka też ma wpływ na spasowanie elementów. Ja miałem jeszcze przed zakupem przerysowany lewy przód i wymienione części blacharskie na używane w kolorze i niestety spasowanie nie jest już takie jak w fabryce, ale poza tym nic nie było ruszone. Posprawdzaj czy centralny zamek zamyka i otwiera wszystkie drzwi. Mocowania reflektorów przednich i tylnych. Stan wydechu. Czy podczas hamowania nie ma bicia na kierownicy, co może świadczyć o krzywych felgach lub tarczach. Ogólnie sprawdzaj wszystko to, co się sprawdza w używanym samochodzie przed zakupem.

[ Dodano: Wto Sie 26, 2014 23:14 ]
Jeszcze mi się przypomniało co warto sprawdzić. Jedź na myjnie i posprawdzaj czy nie cieknie klapa bagażnika wraz z tylną szybą,czy nie przecieka szyber dach, czy woda nie pojawia się w kabinie i w okolicach wzmacniacz/nawigacji.



Dzięki za info na pewno się przyda :) Osobiście wolałbym pojechać z takim kimś jak Ty który jest ogarnięty bardziej w tym aucie i wie co i jak ale myślę że sobie poradzę i wszystko będzie dobrze :) JESZCZE RAZ DZIĘKI

Ricardus - Nie Sie 31, 2014 17:08

No i oglądałeś już ?? ? Pewnie sporo osób ciekawych na forum :)
osarro - Pon Wrz 01, 2014 15:10

Jeszcze taki mały detal który widzę że nikt nie zauważył ;)
Wskazówka od temperatury jest wychylona ponad połowę a to nie jest normalne w R75 tym bardziej V6 a może być przyczyną sporych wydatków ;)

Ricardus - Pon Wrz 01, 2014 16:16

osarro napisał/a:
Jeszcze taki mały detal który widzę że nikt nie zauważył ;)
Wskazówka od temperatury jest wychylona ponad połowę a to nie jest normalne w R75 tym bardziej V6 a może być przyczyną sporych wydatków ;)


Dlatego napisałem, żeby sprawdził czy się prawidłowo nagrzewa :D

osarro - Pon Wrz 01, 2014 16:35

hehe...widzę że też wprawne oko dostrzegło ;)
Ricardus - Nie Wrz 14, 2014 07:01

No dobra przyznam się, nie dostrzegłem, tylko wykazałem się ostrożnością. Byłeś lepszy :)

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2014 08:01 ]
Chyba jednak nie jest w takim cudownym stanie bo ogłoszenie nadal aktualne :|