Zobacz temat - [R75] GAZ BRC
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] GAZ BRC

pavello200 - Pon Sie 25, 2014 17:49
Temat postu: [R75] GAZ BRC
witam,
jaka jest bezpieczna minimalna temperatura przełączania się na gaz? gazik firmy brc silnik ma 1,8
dzieki za odpowiedź

dzelo23 - Pon Sie 25, 2014 20:02

Podobno minimalna bezpieczna dla redaktora to 30'.
Ja miałem mieć u siebie brc sterownik ale gazownik nie potrafił się pozbyć delikatnego szarpniecia przy przełączaniu b/g i g/b.

dawidd - Wto Sie 26, 2014 05:46

weź pod uwagę tez wtryski. Zimne sie kleją i przy zbyt niskiej temp potrafi przy przełączaniu szarpać. Chociaż ja sobie ustawiłem ne 25 i śmigam już dłuuugo. Nie zmienia to faktu ze wyższa temp jest "lepsza" dla całego układu lpg ale gorsza dla portfela kierowcy
pavello200 - Wto Sie 26, 2014 12:24

ja mam właśnie ustawione 45' i tak sobie myśle ze to za duzo troszke. a duza różnica będzie w czasie przełączania jeśli ustawię 25 lub 30 , czy szkoda sie bawić w takie małe różnice?
dawidd - Wto Sie 26, 2014 13:25

na pewno zauważysz, szczególnie zima
pavello200 - Wto Sie 26, 2014 13:50

no to ustawie sobie na 30 moze zeby nie przegiąć na zbyt mało zeby mi sie tam nie burzył roverek, dzis nawet pojade i zobacze jak bedzie reagował, a swoją drogą to ciekawe czemu taka wysoka temperatura jest ustawiona skoro napewno gazownik wiedział ze mozna nizej
dawidd - Sro Sie 27, 2014 05:57

im wyżej ustawiona temp przełączania tym płynniej przechodzi z pb na lpg
Bodzio - Sob Sie 30, 2014 11:05

daj 35 i bedzie dobrze, nie zbankrutuje sie jak pochodzi minute dluzej na benie, a poki silnik zimny to nawet jak przelaczysz na gaz szybciej to wtedy go spala i tak wiecej jak na temp roboczej, wiec zadne oszczednosci
Micros - Pon Wrz 01, 2014 16:00

Przy poprawnym montażu 30' jest temperaturą komfortową tzn. zarówno latem jak i zimą przełączenie powinno być nieodczuwalne. Przy 25' przy dużych mrozach potrafi szarpnąć jak przełączy się np. w trakcie przyspieszania i wynika to nie tylko z nieprecyzyjnego dawkowania w tej temperaturze, ale też z niestabilności mieszanki LPG poniżej pewnego pułapu.