Zobacz temat - 2,0T t-series i większe turbo
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - 2,0T t-series i większe turbo

Markzo - Nie Paź 05, 2014 09:58
Temat postu: 2,0T t-series i większe turbo
Witam!
Mam szybkie pytanie, jak reaguje Tseria na większe turbo? chodzi mi o AFR i EGT, czy przy turbinie o wydajności większej od T28 ecu ogarnie sobie paliwo i zapłon? ktoś z posiadających u siebie gt28 i t28 mierzył afr lub egt? zegar i sonda przyjadą do mnie za jakiś czas a korci popróbować jak się turbas odpycha ;)

Vito pisał mi, że w UK mierzyłi 2,0t na t28 i niby afr 12,5 więc elegancko, czy ktoś to może potwierdzić?

Remigiusz - Nie Paź 05, 2014 10:39

W UK co mi się rzuciło w oczy to t28 bez jakich kol wiek głębszych modyfikacji montują :)
Markzo - Nie Paź 05, 2014 11:24

mi własnie też, pytanie czy to dobra droga, nie chciałbym upalić tłoków.
greg-si - Nie Paź 05, 2014 17:53

Mi przy strojeniu majster powiedział że pasowałoby więcej paliwa. A to na T25.
Vito_ - Pon Paź 06, 2014 15:20

greg-si napisał/a:
Mi przy strojeniu majster powiedział że pasowałoby więcej paliwa. A to na T25.


U mnie w serii jest za dużo paliwa na T25 przy 0,85bar (AFR ok10,5 momentami dobija 10,2)

Markzo - Pon Paź 06, 2014 16:49

Obstawiam tu kwestie pompy paliwa - u mnie jest taka jak w Coupe turbo. A z tego co sprawdziłem to daje wyższe ciśnienie, kolega z UK twierdzi, że ma również wyższą wydajność od tych z 620/820ti. Sprawdze AFR to coś się okaże ;)
greg-si - Pon Paź 06, 2014 18:23

Vito_ napisał/a:
U mnie w serii jest za dużo paliwa na T25 przy 0,85bar (AFR ok10,5 momentami dobija 10,2)

Tylko u mnie doładowanie w piku 1,2B i centralny IC.
Z tym że u mnie pompa paliwa z 2.0Si ;)

Markzo - Czw Paź 16, 2014 21:57

W przyszłym tygodniu zmierzę AFR już z fmicem i większym turbo, zobaczymy jak to wygląda :)
Remigiusz - Czw Paź 16, 2014 22:55

Jesteśmy ciekaw pomiarów :) ;-)
Kozik - Pią Paź 17, 2014 17:08

me boosta ;)
Markzo - Wto Paź 21, 2014 22:42

Pomiar zrobiony :)

AFR mierzony przy pełnym obciążeniu na biegach 3,4,5 = 10,9. Czasami potrafiło go przelać do ~10... także bardzo przelany i bezpieczny wynik mimo większego turbo. Doładowanie ~0,8b, nie miałem czasu na bawienie się z boostcutami ;) Także pompa z coupe turbo daje rade :ok:

Vito_ - Sro Paź 22, 2014 08:46

No to pięknie :twisted:
To jeszcze dawaj na hamownie :smile:

Filmik jak się odpycha z nowym burbo też by się przydał ;)

Markzo - Sro Paź 22, 2014 17:27

Jest spora szansa, że pompa i wtryski wydolą sporo więcej ;) ale to się okaże przy strojeniu ;)

Hamownie na bank odwiedzę, jak się jakis dynoday urodzi - bo 160zł za 2 pomiary to dużo :/ filmik nagram jak będzie sucho i ogarne wszystko na tip top, została mi termoizolacja i poprawić szczelność, bo przy bov'ie mi lekko puszcza ;)

Remigiusz - Sro Paź 22, 2014 17:42

No to ładnie się zapowiada :) gratki :)
A o większym doładowania jest coś maślane :)

Co do dyno day ja się pisze bo też szukam okazji. Myślałem nad czakram w Tarnowie mają na 4x4.

Markzo - Sro Paź 22, 2014 21:58

Doładowanie... wszystko okaże się w czasie strojenia, na pewno będzie podnoszone. Jednak o ile, nie wiem - priorytetem będzie bezawaryjny setup z dużym zakresem użytecznym obrotów :)
greg-si - Nie Kwi 19, 2015 12:15

jakieś nowości?
Markzo - Nie Kwi 19, 2015 12:34

tak, ale tutaj :P https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600&start=1000