|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Tuning mechaniczny - 2,0T t-series i większe turbo
Markzo - Nie Paź 05, 2014 09:58 Temat postu: 2,0T t-series i większe turbo Witam!
Mam szybkie pytanie, jak reaguje Tseria na większe turbo? chodzi mi o AFR i EGT, czy przy turbinie o wydajności większej od T28 ecu ogarnie sobie paliwo i zapłon? ktoś z posiadających u siebie gt28 i t28 mierzył afr lub egt? zegar i sonda przyjadą do mnie za jakiś czas a korci popróbować jak się turbas odpycha
Vito pisał mi, że w UK mierzyłi 2,0t na t28 i niby afr 12,5 więc elegancko, czy ktoś to może potwierdzić?
Remigiusz - Nie Paź 05, 2014 10:39
W UK co mi się rzuciło w oczy to t28 bez jakich kol wiek głębszych modyfikacji montują
Markzo - Nie Paź 05, 2014 11:24
mi własnie też, pytanie czy to dobra droga, nie chciałbym upalić tłoków.
greg-si - Nie Paź 05, 2014 17:53
Mi przy strojeniu majster powiedział że pasowałoby więcej paliwa. A to na T25.
Vito_ - Pon Paź 06, 2014 15:20
greg-si napisał/a: | Mi przy strojeniu majster powiedział że pasowałoby więcej paliwa. A to na T25. |
U mnie w serii jest za dużo paliwa na T25 przy 0,85bar (AFR ok10,5 momentami dobija 10,2)
Markzo - Pon Paź 06, 2014 16:49
Obstawiam tu kwestie pompy paliwa - u mnie jest taka jak w Coupe turbo. A z tego co sprawdziłem to daje wyższe ciśnienie, kolega z UK twierdzi, że ma również wyższą wydajność od tych z 620/820ti. Sprawdze AFR to coś się okaże
greg-si - Pon Paź 06, 2014 18:23
Vito_ napisał/a: | U mnie w serii jest za dużo paliwa na T25 przy 0,85bar (AFR ok10,5 momentami dobija 10,2) |
Tylko u mnie doładowanie w piku 1,2B i centralny IC.
Z tym że u mnie pompa paliwa z 2.0Si
Markzo - Czw Paź 16, 2014 21:57
W przyszłym tygodniu zmierzę AFR już z fmicem i większym turbo, zobaczymy jak to wygląda
Remigiusz - Czw Paź 16, 2014 22:55
Jesteśmy ciekaw pomiarów
Kozik - Pią Paź 17, 2014 17:08
me boosta
Markzo - Wto Paź 21, 2014 22:42
Pomiar zrobiony
AFR mierzony przy pełnym obciążeniu na biegach 3,4,5 = 10,9. Czasami potrafiło go przelać do ~10... także bardzo przelany i bezpieczny wynik mimo większego turbo. Doładowanie ~0,8b, nie miałem czasu na bawienie się z boostcutami Także pompa z coupe turbo daje rade
Vito_ - Sro Paź 22, 2014 08:46
No to pięknie
To jeszcze dawaj na hamownie
Filmik jak się odpycha z nowym burbo też by się przydał
Markzo - Sro Paź 22, 2014 17:27
Jest spora szansa, że pompa i wtryski wydolą sporo więcej ale to się okaże przy strojeniu
Hamownie na bank odwiedzę, jak się jakis dynoday urodzi - bo 160zł za 2 pomiary to dużo filmik nagram jak będzie sucho i ogarne wszystko na tip top, została mi termoizolacja i poprawić szczelność, bo przy bov'ie mi lekko puszcza
Remigiusz - Sro Paź 22, 2014 17:42
No to ładnie się zapowiada gratki
A o większym doładowania jest coś maślane
Co do dyno day ja się pisze bo też szukam okazji. Myślałem nad czakram w Tarnowie mają na 4x4.
Markzo - Sro Paź 22, 2014 21:58
Doładowanie... wszystko okaże się w czasie strojenia, na pewno będzie podnoszone. Jednak o ile, nie wiem - priorytetem będzie bezawaryjny setup z dużym zakresem użytecznym obrotów
greg-si - Nie Kwi 19, 2015 12:15
jakieś nowości?
Markzo - Nie Kwi 19, 2015 12:34
tak, ale tutaj https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600&start=1000
|
|