|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Jak nazywa się ta część na listwie ?
Eros - Wto Paź 07, 2014 18:06 Temat postu: [R75] Jak nazywa się ta część na listwie ? Jak nazywa się ta część widoczna na zdjęciach ? Jest to jakiś czujnik ?
Czy zepsuta ta kostka może być przyczyna gaśnięcia auta podczas przyspieszania ?
Oto zdjęcia :
Wtyczka :
Gniazdko :
automechanik - Wto Paź 07, 2014 18:18
ad 1 czujnik ciśnienia paliwa,
ad 2 tak
AdaskoC - Wto Paź 07, 2014 19:09
Koszt 20zł, warto wymienić
Eros - Wto Paź 07, 2014 19:19
Ostatnio miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą i filtr oleju, paliwa.
Awaria była w ten sam dzień, zaraz po odebraniu auta. Czy byłaby możliwość że mechanik uszkodził jakoś ten czujnik ? Odłączam tę kostkę to auto jedzie, ale strasznie muli. Podłączam to przy obrotach 2-3 tyś auto gaśnie, ale nie ma problemów przy odpaleniu.
SyntaX - Sro Paź 08, 2014 07:05
Bardzo możliwe że jak przykręcał kolektor dolotowy to przygnieciony jest kabel od tego czujnika.
Częsty błąd niedokładnych mechaników - kabel musi wejść w odpowiedni rowek inaczej na bank podejdzie i będzie zagnieciony.
Uszczelka pod głowica w TD4
To ile to auto ma przebiegu i kto tym jeździł w tym silniku to możne 1:2000 silników ma to robione i to po przebiegu minimum 200.000km no chyba że ktoś na wodzie jeździł.
Eros - Sro Paź 08, 2014 11:09
Dzisiaj jestem umówiony z mechanikiem na 17 godz, w razie czego mam czujnik ciśnienia paliwa, powiem mu o tym kolektorze dolotowym...
Auto ma przejechanie 250 tyś i uszczelkę szlak trafił
Balas87 - Sro Paź 08, 2014 11:52
a jakie miales objawy ?
Eros - Sro Paź 08, 2014 12:54
Jedyny objaw padniętej uszczelki to był olej w zbiorniczku wyrównawczym. Być może była to chłodniczka oleju, ale ją też wymieniłem.
Jeśli chodzi o objaw "niby" padniętego czujnika ciśnienia paliwa to przy gazowaniu auto gaśnie. Nie mogę rozpędzać go pod górkę, tylko utrzymywać prędkość lub zredukować bieg.
borsuk88 - Sro Paź 08, 2014 18:55
A ile taki zabieg zmiany uszczelki Ciebie kosztował? Ale masz tyle przejechane czy tyle na liczniku? Bo u mnie to różnica ok 130tys miedzy realnym przebiegiem a licznikiem! Marek robiąc zegary powiedzial ile w realu na moje r 75 - ok 360tys ,a na liczniku 260! U mnie olej w zbiorniczku był jak go kupiłem ,ale przeczyściłem układ zalałem płynem i jak na razie czysto! To chyba trafił ci sie ten jeden na 2000 egzemplarzy, albo ktos nie dbał! Długo juz go masz?
Eros - Sro Paź 08, 2014 19:05
Koszt robocizny u mnie po znajomości 250 zł
Za uszczelki, olej, filtr oleju, paliwa wyniosło mnie ok 600 zł
Aktualnie mam nalatane 250 tyś, a jaki realny przebieg to nie wiem, ale wątpię żeby był kręcony, ponieważ kupiłem go od "dziadka" przed 60tką. Mam go 2-3 miesiące i też miałem olej w zbiorniczku, lecz nie chciało mi się bawić na marne z czyszczeniem, ponieważ myślałem że znowu naleci olej. Aktualnie nadal mam trochę oleju w zbiorniczku, ponieważ jeszcze raz muszę przeczyścić cały układ.
|
|